3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Τoyota Yaris Hybrid χάρη στο συνδυασμό βενζινοκινητήρα και μπαταριών καταφέρνει να καταναλώνει μόλις 4,5 λτ. βενζίνης κάθε 100 χλμ.
Μικρά: Toyota Yaris σε βενζίνη, Renault Clio σε diesel
95.698 Επισκέψεις στο άρθρο
Είναι με διαφορά η κατηγορία με τις περισσότερες πωλήσεις στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Αναμφισβήτητα η μεγάλη εξέλιξη των μικρών μοντέλων τα έχουν μετατρέψει σε ολοκληρωμένες λύσεις, ενώ προσθέστε δε, σε όλα αυτά, ότι διατηρούν και χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου.
Συγκεκριμένα έχουμε μετρήσει την πραγματική κατανάλωση 54 μοντέλων, 42 βενζίνης και 12 diesel, με τα αποτελέσματα να δείχνουν ότι τα βενζινοκίνητα μοντέλα απαιτούν περίπου 6 λτ./100 χλμ. και τα αντίστοιχα πετρελαίου περίπου 1 λίτρο λιγότερο.
Πρωταθλητής οικονομίας και σε αυτή την κατηγορία είναι το μοναδικό μοντέλο διπλού καυσίμου, το VW Polo TGI που χρειάζεται μόλις 3,8 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ..
Πιο οικονομικά τα Yaris Hybrid και Swift σε βενζίνη
Στις μετρήσεις μας λοιπόν, από τα βενζινοκίνητα μοντέλα, πιο οικονομικό -με διαφορά από το δεύτερο- αποδείχθηκε το υβριδικό Toyota Yaris, που χάρη στο συνδυασμό βενζινοκινητήρα και μπαταριών καταφέρνει να καταναλώνει μόλις 4,5 λτ. βενζίνης κάθε 100 χλμ.. Από τα υπόλοιπα μοντέλα τα λιγότερο απαιτητικά σε καύσιμο, στην πράξη είναι τα Suzuki Swift με τον 1.000άρη Boosterjet κινητήρα των 112 ίππων που καίει 5,3 λτ./100 χλμ. και Mitsubishi Spacestar, επίσης με κινητήρα 1,0 λτ. 71 ίππων, με 5,4 λτ./100 χλμ.. Ίδια κατανάλωση έχει και η βασική έκδοση του Yaris, με τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα 69 ίππων.
Πιο οικονομικά τα Renault Clio και Opel Corsa σε diesel
Όσον αφορά στα diesel μοντέλα εκεί η πρώτη θέση ανήκει στο Clio με τον 1,5 dCi κινητήρα 90 ίππων της Renault να απαιτεί 4,3 λτ./100 χλμ., γεγονός που το κατατάσσει ως το οικονομικότερο από όλα τα μοντέλα που έχουμε μετρήσει (πλην των ηλεκτρικών και διπλού καυσίμου). Οριακά κάτω από την πρώτη θέση βρέθηκε το Corsa με τον 1,3 DTE κινητήρα, ο οποίος απαιτεί μόλις 4,5 λτ./100 χλμ..
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 5,0 λτ/100 χλμ. θα συναντήσουμε ακόμα δύο μοντέλα, το Ford Fiesta (1,5 TDCi 95 PS) με 4,8 λτ./100 χλμ. και το Citroen C3 (1,5 BlueHDi 100 PS) με 4,9 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα.
Το Clio με τον 1,5 dCi κινητήρα της Renault με κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. είναι το οικονομικότερο από όλα τα μοντέλα που έχουμε μετρήσει.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Συγκεκριμένα έχουμε μετρήσει την πραγματική κατανάλωση 54 μοντέλων, 42 βενζίνης και 12 diesel, με τα αποτελέσματα να δείχνουν ότι τα βενζινοκίνητα μοντέλα απαιτούν περίπου 6 λτ./100 χλμ. και τα αντίστοιχα πετρελαίου περίπου 1 λίτρο λιγότερο.
Πρωταθλητής οικονομίας και σε αυτή την κατηγορία είναι το μοναδικό μοντέλο διπλού καυσίμου, το VW Polo TGI που χρειάζεται μόλις 3,8 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ..
Πιο οικονομικά τα Yaris Hybrid και Swift σε βενζίνη
Στις μετρήσεις μας λοιπόν, από τα βενζινοκίνητα μοντέλα, πιο οικονομικό -με διαφορά από το δεύτερο- αποδείχθηκε το υβριδικό Toyota Yaris, που χάρη στο συνδυασμό βενζινοκινητήρα και μπαταριών καταφέρνει να καταναλώνει μόλις 4,5 λτ. βενζίνης κάθε 100 χλμ.. Από τα υπόλοιπα μοντέλα τα λιγότερο απαιτητικά σε καύσιμο, στην πράξη είναι τα Suzuki Swift με τον 1.000άρη Boosterjet κινητήρα των 112 ίππων που καίει 5,3 λτ./100 χλμ. και Mitsubishi Spacestar, επίσης με κινητήρα 1,0 λτ. 71 ίππων, με 5,4 λτ./100 χλμ.. Ίδια κατανάλωση έχει και η βασική έκδοση του Yaris, με τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα 69 ίππων.
Πιο οικονομικά τα Renault Clio και Opel Corsa σε diesel
Όσον αφορά στα diesel μοντέλα εκεί η πρώτη θέση ανήκει στο Clio με τον 1,5 dCi κινητήρα 90 ίππων της Renault να απαιτεί 4,3 λτ./100 χλμ., γεγονός που το κατατάσσει ως το οικονομικότερο από όλα τα μοντέλα που έχουμε μετρήσει (πλην των ηλεκτρικών και διπλού καυσίμου). Οριακά κάτω από την πρώτη θέση βρέθηκε το Corsa με τον 1,3 DTE κινητήρα, ο οποίος απαιτεί μόλις 4,5 λτ./100 χλμ..
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 5,0 λτ/100 χλμ. θα συναντήσουμε ακόμα δύο μοντέλα, το Ford Fiesta (1,5 TDCi 95 PS) με 4,8 λτ./100 χλμ. και το Citroen C3 (1,5 BlueHDi 100 PS) με 4,9 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα.
Πολλες μετρησεις δεν στεκουν παιδια..Για παραδειγμα..βλεπω το vw polo 1.6 tdi 95 να και 6.1 οταν με το ιδιο μοτερ τα μεγαλυτερα και βαρυτερα golf και leon οχι απλα δεν και ε το ιδιο αλλα και ε και 1 λιτρο λιγοτερο,,,2ο παραδειγμα το focus 1.0 125 που γραφεται 6,6 οταν με το ιδιο μοτερ το πολυ μικροτερο και ελαφρυτερο fiesta δυσκολευεται να πιασει τετοια νουμερα..
Οντως οι μετρησεις ειναι λιγο παραξενες πχ Seat Ateca 1,0 τουρμπο καιει 6,7 λιτρα ενω το Arona που ειναι πολυ μικροτερο με τον ιδιο κινητηρα να καιει 7,2 λιτρα δεν γινεται....
Καλησπερα, κατα 70 - 80% θεωρω οτι στεκει το αρθρο Τελικα παλι καταληγουμε στο παλιο οτι ''αν δεν καιει δεν παει'' αναφερομαι σε κινητηρες και τεχνολογιες που να σηκωνει η τσεπη του πλεον ''μεσου'' Ελληνα. Βασικα ποια ''ροδα'' θα επιλεξει ο καθενας μας ειναι θεμα τσεπης - αναγκων - γουστου Ποιο ουσιαστικο θα ηταν να βρεθουνε τροποι απο την κυβερνηση και οχι μονο να πεσει η τιμη στα καυσιμα και να γινουμε σοβαρες προτασεις - μελετες για αυτο απο περιοδικα και αλλους οργανισμους παρα να συγκρινουμε-κρινουμε με γνωμονα 0,001 λιτρα εχει διαφορα σε καυσιμο το ενα με το αλλο. Ευχαριστω
Μέση κατανάλωση HYUNDAI KONA 1.0T χωρίς ιδιαίτερη χρήση του start/stop είναι 7-7,2 λτ/100 χλτ. Το οδηγάω περίπου 3 μήνες τώρα σε δυτική Αττική.
Παιδια διαβασα το αρθρο με τις υποτιθεμενες 320 καταναλωσεις.....και δεν μου εμφανιζει κανενα καταλογο...ουτε ως pdf....μηπως ειχει προβλημα το σαιτ...???
Λέτε ψέμματα. Προωθείται συγκεκριμένες εταιρίες. Κρίμα. Έχω Hyundai i20 3,5 χρόνια με 65000 χλμ πετρέλαιο. Έχω κατανάλωση 4,4-4,5 το πολύ. Το βλέπω καθημερινά στη χρήση.
Επίσης το Honda hrv ενώ το έχει σε βενζίνη δεν το έχει σε ντίζελ. Επειδή το έχω, στην πόλη βγάζει 5.7λ και εκτός έως 120χλμ. 4λ. έως 130χλμ. 4,5, έως 140χλμ. 5λ....
Corolla ψαχνω και corolla δεν βρισκω...
το ίδιο T-RoC 1.5 αναγραφεται στις θεσεις 19 και 27 του καταλόγου crossover βενζινης