4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Opel Astra που είναι και το best seller μοντέλο της κατηγορίας, με κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ. αποτελεί ένα από τα οικονομικότερα σε κατανάλωση μοντέλα.
Μικρομεσαία: Καίνε 7,0 και 6,0 λτ. βενζίνης και diesel αντίστοιχα
95.627 Επισκέψεις στο άρθρο
Η κατεξοχήν κατηγορία οικογενειακών οχημάτων, αυτή των μικρομεσαίων, είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής στη χώρα μας και εμείς έχουμε μετρήσει συνολικά 56 μοντέλα, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν ότι η κατανάλωσή τους δεν απέχει πολύ από αυτή της κατηγορίας των μικρών.
Όπως θα διαπιστώσετε και εσείς μελετώντας τον πίνακα, αυτή η διαφορά βρίσκεται περίπου στο 1,0 λτ./100 χλμ., με την πλειονότητα των μοντέλων βενζίνης να βρίσκονται κάτω από τα 7,0 λτ./100 χλμ. και αυτά των diesel κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ..
Toyota Auris HSD και Opel Astra καίνε σαν diesel
Βλέποντας τις μετρήσεις των βενζινοκίνητων εκδόσεων ευχάριστη έκπληξη προκαλούν τα νούμερα του υβριδικού Toyota Auris με κατανάλωση μόλις 5,4 λτ./100 χλμ. καθώς και του Opel Astra με τον 1,0 Ecotec κινητήρα των 105 ίππων με 5,6 λτ./100 χλμ., νούμερα που θυμίζουν περισσότερο αυτά των diesel εκδόσεων παρά βενζίνης. Την πρώτη τριάδα κλείνει το VW Golf των 110 ίππων από το 1.000άρι TSI κινητήρα με 6,4 λτ./100 χλμ.. Στην αντίπερα όχθη το πιο απαιτητικό σε καύσιμο μικρομεσαίο μοντέλο είναι η BMW 118i των136 ίππων που θέλει 8,6 λτ./100 χλμ..
Cactus και –πάλι- Auris κάνουν τη διαφορά
Αντίστοιχα στα diesel μοντέλα ο νέος 1,5 BlueHDi κινητήρας των 100 ίππων του ομίλου PSA βρίσκεται στην κορυφή, κάτω από το καπό του Citroen Cactus με κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ.. Την κορυφή αυτή βέβαια την μοιράζεται με το Toyota Auris 1,4 D-4D που καίει 5,1 λτ./100 χλμ.. Το Skoda Rapid κλείνει την τριάδα των πιο οικονομικών diesel μοντέλων με απαιτήσεις σε καύσιμο που φτάνουν τα 5,3 λτ./100 χλμ..
Του πάει η κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων του C4 Cactus, καθώς σε diesel είναι από τα οικονομικότερα μοντέλα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όπως θα διαπιστώσετε και εσείς μελετώντας τον πίνακα, αυτή η διαφορά βρίσκεται περίπου στο 1,0 λτ./100 χλμ., με την πλειονότητα των μοντέλων βενζίνης να βρίσκονται κάτω από τα 7,0 λτ./100 χλμ. και αυτά των diesel κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ..
Toyota Auris HSD και Opel Astra καίνε σαν diesel
Βλέποντας τις μετρήσεις των βενζινοκίνητων εκδόσεων ευχάριστη έκπληξη προκαλούν τα νούμερα του υβριδικού Toyota Auris με κατανάλωση μόλις 5,4 λτ./100 χλμ. καθώς και του Opel Astra με τον 1,0 Ecotec κινητήρα των 105 ίππων με 5,6 λτ./100 χλμ., νούμερα που θυμίζουν περισσότερο αυτά των diesel εκδόσεων παρά βενζίνης. Την πρώτη τριάδα κλείνει το VW Golf των 110 ίππων από το 1.000άρι TSI κινητήρα με 6,4 λτ./100 χλμ.. Στην αντίπερα όχθη το πιο απαιτητικό σε καύσιμο μικρομεσαίο μοντέλο είναι η BMW 118i των136 ίππων που θέλει 8,6 λτ./100 χλμ..
Cactus και –πάλι- Auris κάνουν τη διαφορά
Αντίστοιχα στα diesel μοντέλα ο νέος 1,5 BlueHDi κινητήρας των 100 ίππων του ομίλου PSA βρίσκεται στην κορυφή, κάτω από το καπό του Citroen Cactus με κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ.. Την κορυφή αυτή βέβαια την μοιράζεται με το Toyota Auris 1,4 D-4D που καίει 5,1 λτ./100 χλμ.. Το Skoda Rapid κλείνει την τριάδα των πιο οικονομικών diesel μοντέλων με απαιτήσεις σε καύσιμο που φτάνουν τα 5,3 λτ./100 χλμ..
Πολλες μετρησεις δεν στεκουν παιδια..Για παραδειγμα..βλεπω το vw polo 1.6 tdi 95 να και 6.1 οταν με το ιδιο μοτερ τα μεγαλυτερα και βαρυτερα golf και leon οχι απλα δεν και ε το ιδιο αλλα και ε και 1 λιτρο λιγοτερο,,,2ο παραδειγμα το focus 1.0 125 που γραφεται 6,6 οταν με το ιδιο μοτερ το πολυ μικροτερο και ελαφρυτερο fiesta δυσκολευεται να πιασει τετοια νουμερα..
Οντως οι μετρησεις ειναι λιγο παραξενες πχ Seat Ateca 1,0 τουρμπο καιει 6,7 λιτρα ενω το Arona που ειναι πολυ μικροτερο με τον ιδιο κινητηρα να καιει 7,2 λιτρα δεν γινεται....
Καλησπερα, κατα 70 - 80% θεωρω οτι στεκει το αρθρο Τελικα παλι καταληγουμε στο παλιο οτι ''αν δεν καιει δεν παει'' αναφερομαι σε κινητηρες και τεχνολογιες που να σηκωνει η τσεπη του πλεον ''μεσου'' Ελληνα. Βασικα ποια ''ροδα'' θα επιλεξει ο καθενας μας ειναι θεμα τσεπης - αναγκων - γουστου Ποιο ουσιαστικο θα ηταν να βρεθουνε τροποι απο την κυβερνηση και οχι μονο να πεσει η τιμη στα καυσιμα και να γινουμε σοβαρες προτασεις - μελετες για αυτο απο περιοδικα και αλλους οργανισμους παρα να συγκρινουμε-κρινουμε με γνωμονα 0,001 λιτρα εχει διαφορα σε καυσιμο το ενα με το αλλο. Ευχαριστω
Μέση κατανάλωση HYUNDAI KONA 1.0T χωρίς ιδιαίτερη χρήση του start/stop είναι 7-7,2 λτ/100 χλτ. Το οδηγάω περίπου 3 μήνες τώρα σε δυτική Αττική.
Παιδια διαβασα το αρθρο με τις υποτιθεμενες 320 καταναλωσεις.....και δεν μου εμφανιζει κανενα καταλογο...ουτε ως pdf....μηπως ειχει προβλημα το σαιτ...???
Λέτε ψέμματα. Προωθείται συγκεκριμένες εταιρίες. Κρίμα. Έχω Hyundai i20 3,5 χρόνια με 65000 χλμ πετρέλαιο. Έχω κατανάλωση 4,4-4,5 το πολύ. Το βλέπω καθημερινά στη χρήση.
Επίσης το Honda hrv ενώ το έχει σε βενζίνη δεν το έχει σε ντίζελ. Επειδή το έχω, στην πόλη βγάζει 5.7λ και εκτός έως 120χλμ. 4λ. έως 130χλμ. 4,5, έως 140χλμ. 5λ....
Corolla ψαχνω και corolla δεν βρισκω...
το ίδιο T-RoC 1.5 αναγραφεται στις θεσεις 19 και 27 του καταλόγου crossover βενζινης