Συνολικά, χωρίς να ξεφεύγει σε εμφάνιση, το up! καταφέρνει να δείχνει πιο νέο και σύγχρονο σχεδιαστικά διατηρώντας στο έπακρο το αστικό του προφίλ.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Συνολικά, χωρίς να ξεφεύγει σε εμφάνιση, το up! καταφέρνει να δείχνει πιο νέο και σύγχρονο σχεδιαστικά διατηρώντας στο έπακρο το αστικό του προφίλ.

Ανανεωμένο Volkswagen up! 1,0 75 PS - Limit up!

20.695 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2017)

To Volkswagen up! επανέρχεται στην μίνι κατηγορία με ανανεωμένη εικόνα και εκσυγχρονισμένο προφίλ, στοιχεία που ανεβάζουν την μετοχή του στην κατηγορία όντας πλήρες.


Η ποιότητα κατασκευής είναι και πάλι υψηλή παρά τη χρήση σκληρών αποκλειστικά πλαστικών, ενώ οι χώροι είναι καλοί για τους πίσω επιβάτες με το χώρο αποσκευών να έχει όγκο 251 λίτρα.

Η ποιότητα κατασκευής είναι και πάλι υψηλή παρά τη χρήση σκληρών αποκλειστικά πλαστικών, ενώ οι χώροι είναι καλοί για τους πίσω επιβάτες με το χώρο αποσκευών να έχει όγκο 251 λίτρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Έξι σχεδόν χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση, το up! αλλάζει και αναβαθμίζεται τόσο σε εικόνα όσο και σε ουσία. Αισθητικά οι αλλαγές είναι μικρές αλλά ικανές να το καταστήσουν σύγχρονο.

Κινητήρας – Επιδόσεις: Ικανός για τον αστικό του χαρακτήρα
Ο κινητήρας του up! και στην ανανεωμένη του εκδοχή είναι ο γνωστός μας τρικύλινδρος 12βάλβιδος βενζινοκινητήρας των 75 ίππων και των 95 Nm ροπής. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός ικανοποιεί με την απόκρισή του από χαμηλά, ενώ δεν εμφανίζει ιδιαίτερα μεγάλα επίπεδα κραδασμών αλλά και θορύβου παρά το γεγονός ότι είναι τρικύλινδρος. Οι επιδόσεις του είναι μέτριες και η κατανάλωση δύσκολα ξεπερνά τα 6,0 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές και πιεσμένες συνθήκες. 

Παιχνίδι στην πόλη, μεγαλύτερο εκτός
To ανανεωμένο VW up! συνεχίζει να είναι ευέλικτο, στιβαρό και σταθερό σε κάθε διαδρομή, με την καλορυθμισμένη ανάρτησή του να κρύβει καλά τις αδυναμίες που εξ ορισμού  έχουν τα μικρού όγκου αυτοκίνητα της κατηγορίας. Μέσα στην πόλη το up! είναι παιχνίδι, με το ελαφρύ τιμόνι να κόβει όσο χρειάζεται και τις compact διαστάσεις να κάνουν εύκολη την μετακίνηση αλλά και το παρκάρισμα (με κύκλο στροφής 9,8 μ.). Εκτός πόλης, πατάει πολύ καλά θυμίζοντας αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto