Οι εντολές του οδηγού μεταφέρονται αμεσότατα στο δρόμο μέσω του τιμονιού και της σφιχτής ανάρτησης του ST-Line.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι εντολές του οδηγού μεταφέρονται αμεσότατα στο δρόμο μέσω του τιμονιού και της σφιχτής ανάρτησης του ST-Line.

Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 125 PS ST-Line - Στις γραμμές του

20.694 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2017)

Η έκδοση ST-Line του Fiesta δεν έχει μόνο το όνομα αλλά και την χάρη, αποτελώντας την πιο κοντινή στο κορυφαίο ST έκδοση, σε εμφάνιση και χαρακτήρα. 


Ομορφος με σπορ στοιχεία είναι ο διάκοσμος του Fiesta ST-Line. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή όμως η πληθώρα κουμπιών στην κεντρική κονσόλα, δυσχεραίνει την εργονομία.

Ομορφος με σπορ στοιχεία είναι ο διάκοσμος του Fiesta ST-Line. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή όμως η πληθώρα κουμπιών στην κεντρική κονσόλα, δυσχεραίνει την εργονομία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στην τελευταία γενιά του Fiesta, το ρόλο μιας έκδοσης με τονισμένο σπορ χαρακτήρα πλην των ST, έρχεται να «παίξει» η ST-Line, η οποία με τις κατάλληλες επεμβάσεις σε αισθητικό και οδηγικό επίπεδο αλλά και με τον ικανό 1.000άρη EcoBoost των 125 ίππων, αποτελεί μια πληρέστατη και ικανότατη πρόταση για «νεανικά» πορτοφόλια και ορέξεις. Σχεδιαστικά, το Fiesta ST-Line τόσο στο τρίθυρο όσο και στο πεντάθυρο αμάξωμα που είναι διαθέσιμο, περιλαμβάνει νέα εμπρόσθια γρίλια, νέο προφυλακτήρα με μαύρα πλαίσια στους προβολείς ομίχλης και σπόιλερ στο κάτω μέρος του, ενώ οι διαφορές συμπληρώνονται από τις 16ιντσών ζάντες και την μεγάλη πίσω αεροτομή, στα πρότυπα του ST.

Oδική συμπεριφορά: Όσο σπορ χρειάζεται
Mε την οδική συμπεριφορά των Fiesta από τις βασικές κι όλας εκδόσεις τους να αποτελούν σημείο αναφοράς για την μικρή κατηγορία, το ST-Line δεν ήθελε πολύ για να καταφέρει να γίνει ακόμα πιο ξεχωριστό. Η ανάρτηση έχει σφίξει σε ρύθμιση και έχει «κατεβάσει» το αμάξωμα κατά 10 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος. Ετσι, το Fiesta ST-Line θα στρίψει αποτελεσματικά και ενίοτε θεαματικά με τον οδηγό να λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το άμεσο τιμόνι. 

Κινητήρας: Με 125 σβέλτα άλογα
Ο EcoBoost 1.000άρης τρικύλινδρος κινητήρας της Ford με την απόδοση των 125 ίππων, προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις και οικονομικό προφίλ, ενώ επιτρέπει με την λειτουργία και την απόδοσή του στο Fiesta να εκφράσει τον σπορ προσανατολισμό του. Έχει θετικό τράβηγμα και επάρκεια ροπής σε όλο το φάσμα περιστροφής του και καίει 6,1 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες oδήγησης. Θα το προτιμούσαμε ωστόσο με το 6τάχυτο κιβώτιο του Focus σε αυτή την απόδοση.  

Πιο σπορτίφ και στο εσωτερικό 
 Στο εσωτερικό του το Fiesta ST-Line είναι αρκετά πιο σπορ σε εικόνα από τις απλές εκδόσεις. Οι κόκκινες ραφές στα γκρι-μαύρα καθίσματα τονίζουν τον σπορ διάκοσμο προσφέροντας παράλληλα καλή στήριξη στα σώματα αν και στενά, ενώ το σπορ τιμόνι, ο επιλογέας και τα αλουμινένια πεντάλ συμπληρώνουν τον πιο δυναμικό προσανατολισμό αυτού του Fiesta. Η ποιότητα κατασκευής είναι και πάλι υψηλή και οι χώροι επαρκείς για επιβάτες και αποσκευές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto