To Ibiza με τον 3κυλινδρο 1,0 TSI των 110 ίππων γίνεται ακόμη καλύτερο με την προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου DSG.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Ibiza με τον 3κυλινδρο 1,0 TSI των 110 ίππων γίνεται ακόμη καλύτερο με την προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου DSG.

SEAT Ibiza 1,0 TSI 110 PS DSG - ¶νεση με χίλια...

20.693 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2017)

Ο νέος τρικύλινδρος 1.000άρης κινητήρας του Ibiza προσφέρεται και με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο DSG και συνδυάζει την ευκολία με τις επιδόσεις.


Ομορφο σχεδιαστικά και ποιοτικό είναι το εσωτερικό του SEAT Ibiza και σε αυτή την έκδοση.

Ομορφο σχεδιαστικά και ποιοτικό είναι το εσωτερικό του SEAT Ibiza και σε αυτή την έκδοση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το Ibiza ενισχύεται με την προσθήκη του νέου τρικύλινδρου TSI κινητήρα του ενός λίτρου. Σε αυτή την κορυφαία του έκδοση με τα 110 άλογα, ο κινητήρας συνδυάζεται προαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο DSG της εταιρείας, με αποτέλεσμα να απογειώνεται η συνταγή και να νοστιμίζει η γεύση. Σχεδιαστικά, το 5θυρο αμάξωμα του Ibiza διαθέτει στοιχεία που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν ένα πιο καλαίσθητο σύνολο με δυναμικό προφίλ, όπως στο Leon, εντούτοις στο σύνολό του είναι σαφώς «συγκρατημένο αισθητικά». 

Οδική συμπεριφορά: Με σπορτίφ χαρακτήρα
Oδηγικά και αυτή η έκδοση του Ibiza χαρακτηρίζεται από την σφιχτή, για τα δεδομένα της κατηγορίας ανάρτηση, η οποία διαμορφώνει και ανάλογα την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ωστόσο αυτό είναι άνετο και παρουσιάζει καλή ποιότητα κύλισης. Το Ibiza έτσι, επιδεικνύει σταθερότητα κινούμενο σε σβέλτους ρυθμούς με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι περιορισμένες επιδεικνύοντας ουδέτερη συμπεριφορά.

Εσωτερικό  - Χώροι: Kαλοφτιαγμένο και πρακτικό
Στο εσωτερικό του το Ibiza 1,0 TSI DSG ECO δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, παραμένοντας καλό ποιοτικά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το SEAT Ibiza προσφέρει επαρκείς χώρους για 4 ενήλικες, με τους πίσω επιβάτες να έχουν ελαφρώς περιορισμένο αέρα για τους ώμους και το κεφάλι, ειδικά εάν αυτοί ξεπερνούν το μέσο όρο σε ύψος. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 292 λίτρα και διαθέτει μεγάλο και πρακτικό άνοιγμα, ενώ και το σχήμα του είναι εκμεταλλεύσιμο.

Κινητήρας  - Κιβώτιο: Συνδυασμός που «σκοτώνει»
Ο κινητήρας TSI που εφοδιάζει το Ibiza σε αυτή την έκδοση της δοκιμής μας, είναι ο τρικύλινδρος 1.000άρης και εδώ βρίσκεται στην μέγιστη απόδοσή του των 110 ίππων. Το μοτέρ αυτό παρουσιάζει μια ελαφρά τραχύτητα στο ρελαντί και μόνο από αυτό μπορεί να αντιληφθεί κανείς ότι πρόκειται για τρικύλινδρο. Είναι ελαστικό από χαμηλά και παρουσιάζει επάρκεια δύναμης σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Ibiza. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) με τη σειρά του, συνδυάζεται άψογα με αυτόν τον κινητήρα. Η κατανάλωση, είναι σχετικά τσιμπημένη σε μεικτές πραγματικές συνθήκες προσεγγίζοντας τα 7,5 λτ./100 χλμ. ενώ αυξάνεται ανάλογα με την πίεση. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto