Συμπέρασμα

Συμπέρασμα

234.498 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2020)

Είναι αλήθεια πως για να εκπέμπει ένα συμβατικό αυτοκίνητο με κινητήρα βενζίνης λιγότερα από 95 γρ.CO2/χλμ., θα πρέπει να γίνουν παραχωρήσεις στον τομέα των επιδόσεων. Από αυτά τα μοντέλα που διατίθενται στην ελληνική αγορά σήμερα κανένα δεν ξεπερνάει τους 75 ίππους απόδοσης άλλωστε. Αντίθετα λύση σε αυτό το επίπεδο έρχονται να δώσουν κάποια μοντέλα με diesel κινητήρες ή διπλού καυσίμου (CNG και βενζίνης) όπως μπορούμε να δούμε στο σχετικό πίνακα (αριστερά) που ωστόσο κοστίζουν αρκετά χρήματα παραπάνω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Περνώντας στα υβριδικά συστήματα κίνησης, είναι επίσης δεδομένο πως σχεδόν κανένα «ήπια υβριδικό» αυτοκίνητο δεν εκπέμπει λιγότερο από 95γρ.CO2/χλμ.. Αντίθετα, τα περισσότερα plug-in Hybrid που αποτελούν το τελευταίο στάδιο πριν μπει κανείς στην ηλεκτροκίνηση (με το ανάλογο τίμημα φυσικά), έχουν στο σύνολό τους εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα εκπεμπόμενων ρύπων. Τέλος, όσον αφορά στα αμιγώς υβριδικά και από την 20ετή ενασχόληση της Toyota κυρίως με αυτά, φαίνεται πως δικαιώνεται με πολλά μοντέλα της να βρίσκονται κάτω από τα 95γρ.CO2/χλμ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto