Το CR-V στις υβριδικές του εκδόσεις έχει έκπτωση που φτάνει έως και τα 2.500 ευρώ.
Honda: Κέρδος έως 2.500 ευρώ για το CR-V Hybrid
209.551 Επισκέψεις στο άρθρο
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda προσφέρει το υβριδικό μοντέλο της CR-V με σημαντικό όφελος, το οποίο φτάνει μέχρι και τα 2.500 ευρώ. Το Honda CR-V ανήκει στην κατηγορία των αυτοφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων, δηλαδή μπορεί να κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά για λίγα χιλιόμετρα. Το σύνολό του αποτελείται από έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC κύκλου Atkinson και έναν ηλεκτροκινητήρα, με συνδυαστική ισχύ 184 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα σοφιστικέ κιβώτιο μίας σχέσης.
Προϋπόθεση να κατοικείς σε προάστιο, σε κλειστή με μαντρότοιχο μονοκατοικία ή σε περιφραγμένη φυλασσόμενη πολυκατοικία, ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μη και ο ταχυφορτιστής των 1.000,00+ ευρώ απαλλοτριωθεί από τη γνωστή ευαίσθητη κοινωνική ομάδα που απογυμνώνει από μέταλλα, ηλεκτρικά κλπ συχνά, πυκνά τις πόλεις.
Συγνώμη, αλλά το άρθρο με έκανε να αναρωτηθώ για το εξής:
"Δώρο ο ταχυφορτιστής". Δηλαδή στα ηλεκτρικά, υβριδικά κλπ. σκας την τριαντάρα σου και μετά σου λένε άλλο ένα χιλιάρικο για ταχυφορτιστή?
Έτσι όπως τα λες ΒΒΒ. Από την άλλη βέβαια, δεν είναι υποχρεωτικό να εγκαταστήσεις ταχύφορτιστή. Φορτίζουν και στις κανονικές πρίζες, απλά παίρνει παραπάνω ώρα. Κι έπειτα όποιος μπορεί και σκάει την τριαντάρα, δεν νομίζω να ιδρώσει για ένα χιλιάρικο.
Πάντως όταν φορτιζα με ταχυφορτιστη μπαταρίες ΑΑ κ ΑΑΑ επαναφορτιζόμενες μετά από 2,3 φορτίσεις καταστρεφόταν..λέτε να ισχύει το ίδιο κόστος μπαταρίες αυτοκινήτων με την ταχεία φορτιση;
Προϋπόθεση να κατοικείς σε προάστιο, σε κλειστή με μαντρότοιχο μονοκατοικία ή σε περιφραγμένη φυλασσόμενη πολυκατοικία, ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μη και ο ταχυφορτιστής των 1.000,00+ ευρώ απαλλοτριωθεί από τη γνωστή ευαίσθητη κοινωνική ομάδα που απογυμνώνει από μέταλλα, ηλεκτρικά κλπ συχνά, πυκνά τις πόλεις.
Συγνώμη, αλλά το άρθρο με έκανε να αναρωτηθώ για το εξής: "Δώρο ο ταχυφορτιστής". Δηλαδή στα ηλεκτρικά, υβριδικά κλπ. σκας την τριαντάρα σου και μετά σου λένε άλλο ένα χιλιάρικο για ταχυφορτιστή?
Έτσι όπως τα λες ΒΒΒ. Από την άλλη βέβαια, δεν είναι υποχρεωτικό να εγκαταστήσεις ταχύφορτιστή. Φορτίζουν και στις κανονικές πρίζες, απλά παίρνει παραπάνω ώρα. Κι έπειτα όποιος μπορεί και σκάει την τριαντάρα, δεν νομίζω να ιδρώσει για ένα χιλιάρικο.
Πάντως όταν φορτιζα με ταχυφορτιστη μπαταρίες ΑΑ κ ΑΑΑ επαναφορτιζόμενες μετά από 2,3 φορτίσεις καταστρεφόταν..λέτε να ισχύει το ίδιο κόστος μπαταρίες αυτοκινήτων με την ταχεία φορτιση;