3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το ντεμπούτο του επί ευρωπαϊκού εδάφους έκανε σήμερα το νέο Nissan Leaf.
Nissan Leaf
47.640 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2017)
Μετά από μακροχρόνια αναμονή και σωρεία teaser και κατασκοπευτικών εικόνων, σήμερα κάνει το ντεμπούτο του στην Έκθεση της Φρανκφούρτης το νέο Nissan Leaf, το οποίο διαθέτει ολοκαίνουργο σχεδιασμό.
Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Nissan έχει ως πηγή ενέργειας μια μπαταρία ιόντων λιθίου 40 kWh, η οποία συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο προσφέρει στο αυτοκίνητο την ισχύ 150 ίππων και 320 Nm ροπής. Μάλιστα η εταιρεία υπόσχεται πως το νέο Leaf είναι σε θέση να διανύσει 378 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 144 χλμ./ώρα.
Το νέο Leaf διαθέτει μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών που δεν διέθετε το εξερχόμενο μοντέλο, με σημαντικότερη το σύστημα ProPILOT. Το συγκριμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης μπορεί να ελέγχει την απόσταση του οχήματος από το μπροστινό, όταν το Leaf κινείται με ταχύτητα από 30 έως 100 χλμ./ώρα, εξασφαλίζοντας πως θα παραμείνει στη λωρίδα του. Επιπλέον το συγκεκριμένο σύστημα διαθέτει αυτόνομη λειτουργία στάθμευσης που χρησιμοποιεί 12 αισθητήρες γύρω από το αυτοκίνητο για να το καθοδηγήσει σε χώρο στάθμευσης.
Μία άλλη ενδιαφέρουσα προσθήκη είναι το e-Pedal το οποίο προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό και επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει, να επιβραδύνει και να σταματήσει το αυτοκίνητο μόνο από το πετάλι του γκαζιού.
Στο πίσω μέρος οι κομψοί προβολείς LED διαθέτουν τον σχεδιασμό μπούμερανγκ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Nissan έχει ως πηγή ενέργειας μια μπαταρία ιόντων λιθίου 40 kWh, η οποία συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο προσφέρει στο αυτοκίνητο την ισχύ 150 ίππων και 320 Nm ροπής. Μάλιστα η εταιρεία υπόσχεται πως το νέο Leaf είναι σε θέση να διανύσει 378 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 144 χλμ./ώρα.
Το νέο Leaf διαθέτει μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών που δεν διέθετε το εξερχόμενο μοντέλο, με σημαντικότερη το σύστημα ProPILOT. Το συγκριμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης μπορεί να ελέγχει την απόσταση του οχήματος από το μπροστινό, όταν το Leaf κινείται με ταχύτητα από 30 έως 100 χλμ./ώρα, εξασφαλίζοντας πως θα παραμείνει στη λωρίδα του. Επιπλέον το συγκεκριμένο σύστημα διαθέτει αυτόνομη λειτουργία στάθμευσης που χρησιμοποιεί 12 αισθητήρες γύρω από το αυτοκίνητο για να το καθοδηγήσει σε χώρο στάθμευσης.
Μία άλλη ενδιαφέρουσα προσθήκη είναι το e-Pedal το οποίο προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό και επιτρέπει στον οδηγό να επιταχύνει, να επιβραδύνει και να σταματήσει το αυτοκίνητο μόνο από το πετάλι του γκαζιού.
Σε ότι αφορά το εξωτερικό του νέου Leaf, το μπροστινό μέρος διαθέτει σε σκούρο μπλε χρώμα την χαρακτηριστική μάσκα V-motion της Nissan, ενώ το νέο μοντέλο φέρει μια ελαφρώς κεκλιμένη προς τα πίσω οροφή, ενώ στο πίσω μέρος οι κομψοί προβολείς LED διαθέτουν τον σχεδιασμό μπούμερανγκ.
Στο ανανεωμένο εσωτερικό τα μαύρα καθίσματα φέρουν επάνω τους μπλε ραφές, οι οποίες κάνουν την εμφάνισή τους, τόσο στο ταμπλό όσο και στο τιμόνι επίπεδης βάσης. Αξιοσημείωτα είναι ακόμα η έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών, η οποία έχει νέο σχεδιασμό για ευκολότερη πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες, ενώ σε ορισμένες χώρες έχει προστεθεί και η δυνατότητα σύνδεσης με τις εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το Leaf αναμένεται να φτάσει στις αγορές της Ευρώπης στις αρχές του 2018. Σε ότι αφορά τον χρόνο φόρτισης, η μπαταρία χρειάζεται 16 ώρες για πλήρη φόρτιση με βύσμα 3kW και 8 ώρες από βύσμα 6kW, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα γρήγορης φόρτισης που γεμίζει μια άδεια μπαταρία στο 80% της χωρητικότητας σε μόλις 40 λεπτά.
H Volvo οπως την καταντησαν οι Κινεζοι θα πεθανει αν δεν αλλαξει χερια. Ακουω παρα πολλα προβληματα.
@Ροζ Κροταλιας: Φυσικα και τις εχω δει. 39η θεση περσι και φετος μεχρι στιγμης επεσε αλλες 2.
Ροζ Κροταλιας: Ενημερωση απο Ινδους;;; Οκ υποκλινομαι! Λοιπον για να σοβαρευτουμε λιγο: http://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/ Στην ιστοσελιδα αυτη θα δεις συνολικες πωλησεις του 2016 και τις πωλησεις του 2017 μεχρι στιγμης. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα και οι Ινδοι δεν γραφουν παγκοσμια καταταξη ;) Αυτοι ειναι καλοι μονο για Bollywood!
@Κροταλια αυτα που μου στελνεις ειναι ασχετα εντελως και μιλανε γενικα και αοριστα για αυξηση πωλησεων της Volvo. Για την ταμπακερα ομως κουβεντα! Επειδη μαλλον το εχασες στην πορεια των ποστ, να σου θυμισω οτι μιλαμε για την καταταξη της Volvo σε παγκοσμιες πωλησεις και η θεση της παγκοσμια βρισκεται στην 37η θεση (2017). Λογικα, απλα και ξεκαθαρα. Καταλαβαινω οτι αυτο δεν σου αρεσει οπως δεν αρεσει ουτε σε μενα ουτε σε κανενα ετσι οπως την καταντησαν οι Κινεζοι την ιστορικη αυτη εταρεια. Βεβαια απο το να εκλεινε οπως η SAAB καλη ειναι και η 37η θεση.
κανένα καινούργιο volvo δεν θα παρουσιαστεί στην φρανκφούρτη?
λογικέ αν έμπαινες στον κόπο να διαβάσεις και το κείμενο και όχι μόνο το url θα έβλεπες ότι είναι global τα νούμερα. δες το και αλλού όμως... http://carsalesbase.com/global-car-sales-2017-q1/ ή και εδώ https://www.bloomberg.com/news/articles/2016-01-08/volvo-cars-sees-2016-growth-after-second-straight-sales-record .
@λογικός : auto.economictimes.indiatimes.com/news/passenger-vehicle/cars/volvo-cars-reports-12-2-sales-growth-in-may-2017-globally/59017014
@Λογικος : εχεις δει τις πωλησεις της volvo παγκοσμίως?
Απάντηση στον κροταλία: Η Volvo θα πηγαίνει μόνο στην έκθεση της Γενεύης επί ευρωπαϊκού εδάφους.