3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
To νέο VW Polo διαθέτει ιδιαίτερα φαρδύ αμάξωμα με το πλάτος του να φτάνει τα 1.751 χλστ!
VW Polo
47.634 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2017)
Πρεμιέρα στην Φρανκφούρτη και για την έκτη γενιά του VW Polo, που βασίζεται στο ίδιο με το SEAT Ibiza MQB A0 πάτωμα, έχει μήκος 4.053 μ. και πλάτος 1.751 χλστ. (ενάμιση πόντο πάνω κι από το Golf τέταρτης γενιάς!). Αντίστοιχα, η αύξηση κατά 90 χλστ. του μεταξονίου δημιουργεί μια καμπίνα προφανώς πολύ ευρύχωρη, ο δε χώρος αποσκευών ανακοινώνεται στα 351 λτ. Σχεδιαστικά οι τόνοι είναι ήπιοι όπως ορίζει όλη η φιλοσοφία του Polo μέσα στα 40+ χρόνια της πορείας του.
Στο εσωτερικό, το ταμπλό αποκηρύσσει την κλασσική δομή με την κάθετη κεντρική κονσόλα και φέρνει όλη την πληροφορία όσο πιο ψηλά γίνεται σε μια γραμμική, οριζόντια φιλοσοφία. Στο κέντρο βρίσκεται η οθόνη του νέου infotainment με διάμετρο 8 ιντσών, που οπτικά είναι άμεσα συνδεδεμένο σα μία ενότητα με τον πίνακα οργάνων, ο οποίος μπορεί να είναι και πλήρως ψηφιακός. Γενικά το τεχνολογικό υπόβαθρο είναι ισχυρό και εφαρμογές όπως το Front Assist ή το City Emergency Brake με αναγνώριση πεζών είναι στο βασικό εξοπλισμό.
Διαβάστε ακόμη: Οδηγούμε το νέο VW Polo
Η γκάμα των κινητήρων θα ξεκινά από το 1,0 λίτρο σε ατμοσφαιρικές εκδόσεις 65 και 75 ίππων. Από εκεί και πέρα, ο 1,0 TSI θα διατίθεται σε επιλογές 95 και 115 ίππων με 5άρι και 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο αντίστοιχα. Πολύ δυνατή πρόταση θα είναι και η έκδοση του Polo με τον 1,5 TSI EVO κινητήρα ο οποίος έχει 150 ίππους να δώσει αλλά και σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων (ACT). Στην κορυφή της γκάμας φυσικά είναι το Polo GTI με 2λιτρο ΤSI 200 ίππων, ενώ υπάρχει και ο 1.000άρης κινητήρας προετοιμασμένος να καίει φυσικό αέριο – η απόδοση εδώ είναι 90 ίπποι. Από πλευράς ντίζελ υπάρχουν δυο επιλογές 80 και 95 ίππων από τον 1,6 TDI, που αντικαθιστά τον 3κύλινδρο 1,4 TDI χωρητικότητα 1,6 λίτρων.
Χωρίς ακραίες επιλογές στη σχεδίαση, αλλά η μείωση του ύψους σε συνδυασμό με την αύξηση του μήκους και του πλάτους κάνουν το Polo να δείχνει αρκετά δυναμικό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στο εσωτερικό, το ταμπλό αποκηρύσσει την κλασσική δομή με την κάθετη κεντρική κονσόλα και φέρνει όλη την πληροφορία όσο πιο ψηλά γίνεται σε μια γραμμική, οριζόντια φιλοσοφία. Στο κέντρο βρίσκεται η οθόνη του νέου infotainment με διάμετρο 8 ιντσών, που οπτικά είναι άμεσα συνδεδεμένο σα μία ενότητα με τον πίνακα οργάνων, ο οποίος μπορεί να είναι και πλήρως ψηφιακός. Γενικά το τεχνολογικό υπόβαθρο είναι ισχυρό και εφαρμογές όπως το Front Assist ή το City Emergency Brake με αναγνώριση πεζών είναι στο βασικό εξοπλισμό.
Διαβάστε ακόμη: Οδηγούμε το νέο VW Polo
Η γκάμα των κινητήρων θα ξεκινά από το 1,0 λίτρο σε ατμοσφαιρικές εκδόσεις 65 και 75 ίππων. Από εκεί και πέρα, ο 1,0 TSI θα διατίθεται σε επιλογές 95 και 115 ίππων με 5άρι και 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο αντίστοιχα. Πολύ δυνατή πρόταση θα είναι και η έκδοση του Polo με τον 1,5 TSI EVO κινητήρα ο οποίος έχει 150 ίππους να δώσει αλλά και σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων (ACT). Στην κορυφή της γκάμας φυσικά είναι το Polo GTI με 2λιτρο ΤSI 200 ίππων, ενώ υπάρχει και ο 1.000άρης κινητήρας προετοιμασμένος να καίει φυσικό αέριο – η απόδοση εδώ είναι 90 ίπποι. Από πλευράς ντίζελ υπάρχουν δυο επιλογές 80 και 95 ίππων από τον 1,6 TDI, που αντικαθιστά τον 3κύλινδρο 1,4 TDI χωρητικότητα 1,6 λίτρων.
H Volvo οπως την καταντησαν οι Κινεζοι θα πεθανει αν δεν αλλαξει χερια. Ακουω παρα πολλα προβληματα.
@Ροζ Κροταλιας: Φυσικα και τις εχω δει. 39η θεση περσι και φετος μεχρι στιγμης επεσε αλλες 2.
Ροζ Κροταλιας: Ενημερωση απο Ινδους;;; Οκ υποκλινομαι! Λοιπον για να σοβαρευτουμε λιγο: http://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/ Στην ιστοσελιδα αυτη θα δεις συνολικες πωλησεις του 2016 και τις πωλησεις του 2017 μεχρι στιγμης. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα και οι Ινδοι δεν γραφουν παγκοσμια καταταξη ;) Αυτοι ειναι καλοι μονο για Bollywood!
@Κροταλια αυτα που μου στελνεις ειναι ασχετα εντελως και μιλανε γενικα και αοριστα για αυξηση πωλησεων της Volvo. Για την ταμπακερα ομως κουβεντα! Επειδη μαλλον το εχασες στην πορεια των ποστ, να σου θυμισω οτι μιλαμε για την καταταξη της Volvo σε παγκοσμιες πωλησεις και η θεση της παγκοσμια βρισκεται στην 37η θεση (2017). Λογικα, απλα και ξεκαθαρα. Καταλαβαινω οτι αυτο δεν σου αρεσει οπως δεν αρεσει ουτε σε μενα ουτε σε κανενα ετσι οπως την καταντησαν οι Κινεζοι την ιστορικη αυτη εταρεια. Βεβαια απο το να εκλεινε οπως η SAAB καλη ειναι και η 37η θεση.
κανένα καινούργιο volvo δεν θα παρουσιαστεί στην φρανκφούρτη?
λογικέ αν έμπαινες στον κόπο να διαβάσεις και το κείμενο και όχι μόνο το url θα έβλεπες ότι είναι global τα νούμερα. δες το και αλλού όμως... http://carsalesbase.com/global-car-sales-2017-q1/ ή και εδώ https://www.bloomberg.com/news/articles/2016-01-08/volvo-cars-sees-2016-growth-after-second-straight-sales-record .
@λογικός : auto.economictimes.indiatimes.com/news/passenger-vehicle/cars/volvo-cars-reports-12-2-sales-growth-in-may-2017-globally/59017014
@Λογικος : εχεις δει τις πωλησεις της volvo παγκοσμίως?
Απάντηση στον κροταλία: Η Volvo θα πηγαίνει μόνο στην έκθεση της Γενεύης επί ευρωπαϊκού εδάφους.