2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Με δύο μοτέρ, 1,6 και 2,0 λτ. θα διατίθεται το Subaru Impreza στις αγορές τις Ευρώπης.
Subaru Impreza
47.631 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2017)
Σήμερα ήρθε η ώρα για την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του νέου Subaru Impreza, το οποίο έχει παρουσιαστεί πριν από έναν και πλέον χρόνο και να κάνει ήδη «καριέρα» στις Η.Π.Α. Για τη νέα γενιά του Subaru Impreza σας έχουμε μιλήσει στο παρελθόν αναλυτικά.
Υπενθυμίζουμε πως πατάει στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα Subaru Global Platform, η οποία είναι πιο άκαμπτη κατά 70%, ενώ απορροφά 40% καλύτερα την ενέργεια που παράγεται σε μία σύγκρουση. Η Subaru ξαναδούλεψε την ανάρτηση και κατέβασε περαιτέρω το κέντρο βάρους του Impreza.
Το «παρών» στο νέο Subaru Impreza δίνει η δέσμη συστημάτων ασφάλειας EyeSight, που περιλαμβάνει τις τεχνολογίες Adaptive Cruise Control, Automatic Pre-Collision Braking, Lane Departure, Sway Warning και Lane Keep Assist.
Σημεία αναφοράς παραμένουν το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive και οι boxer κινητήρες, η γκάμα των οποίων δεν είναι ακόμα γνωστό το πώς θα εμπλουτιστεί στην ευρωπαϊκή εκδοχή του οχήματος. Το Impreza, εξοπλίζεται με το άμεσου ψεκασμού 2λιτρο σύνολο βενζίνης των 156 ίππων, ενώ υπάρχει η επιλογή και για τον ανανεωμένο 1.600άρη boxer με 114 άλογα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Υπενθυμίζουμε πως πατάει στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα Subaru Global Platform, η οποία είναι πιο άκαμπτη κατά 70%, ενώ απορροφά 40% καλύτερα την ενέργεια που παράγεται σε μία σύγκρουση. Η Subaru ξαναδούλεψε την ανάρτηση και κατέβασε περαιτέρω το κέντρο βάρους του Impreza.
Το «παρών» στο νέο Subaru Impreza δίνει η δέσμη συστημάτων ασφάλειας EyeSight, που περιλαμβάνει τις τεχνολογίες Adaptive Cruise Control, Automatic Pre-Collision Braking, Lane Departure, Sway Warning και Lane Keep Assist.
Σημεία αναφοράς παραμένουν το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive και οι boxer κινητήρες, η γκάμα των οποίων δεν είναι ακόμα γνωστό το πώς θα εμπλουτιστεί στην ευρωπαϊκή εκδοχή του οχήματος. Το Impreza, εξοπλίζεται με το άμεσου ψεκασμού 2λιτρο σύνολο βενζίνης των 156 ίππων, ενώ υπάρχει η επιλογή και για τον ανανεωμένο 1.600άρη boxer με 114 άλογα.
H Volvo οπως την καταντησαν οι Κινεζοι θα πεθανει αν δεν αλλαξει χερια. Ακουω παρα πολλα προβληματα.
@Ροζ Κροταλιας: Φυσικα και τις εχω δει. 39η θεση περσι και φετος μεχρι στιγμης επεσε αλλες 2.
Ροζ Κροταλιας: Ενημερωση απο Ινδους;;; Οκ υποκλινομαι! Λοιπον για να σοβαρευτουμε λιγο: http://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/ Στην ιστοσελιδα αυτη θα δεις συνολικες πωλησεις του 2016 και τις πωλησεις του 2017 μεχρι στιγμης. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα και οι Ινδοι δεν γραφουν παγκοσμια καταταξη ;) Αυτοι ειναι καλοι μονο για Bollywood!
@Κροταλια αυτα που μου στελνεις ειναι ασχετα εντελως και μιλανε γενικα και αοριστα για αυξηση πωλησεων της Volvo. Για την ταμπακερα ομως κουβεντα! Επειδη μαλλον το εχασες στην πορεια των ποστ, να σου θυμισω οτι μιλαμε για την καταταξη της Volvo σε παγκοσμιες πωλησεις και η θεση της παγκοσμια βρισκεται στην 37η θεση (2017). Λογικα, απλα και ξεκαθαρα. Καταλαβαινω οτι αυτο δεν σου αρεσει οπως δεν αρεσει ουτε σε μενα ουτε σε κανενα ετσι οπως την καταντησαν οι Κινεζοι την ιστορικη αυτη εταρεια. Βεβαια απο το να εκλεινε οπως η SAAB καλη ειναι και η 37η θεση.
κανένα καινούργιο volvo δεν θα παρουσιαστεί στην φρανκφούρτη?
λογικέ αν έμπαινες στον κόπο να διαβάσεις και το κείμενο και όχι μόνο το url θα έβλεπες ότι είναι global τα νούμερα. δες το και αλλού όμως... http://carsalesbase.com/global-car-sales-2017-q1/ ή και εδώ https://www.bloomberg.com/news/articles/2016-01-08/volvo-cars-sees-2016-growth-after-second-straight-sales-record .
@λογικός : auto.economictimes.indiatimes.com/news/passenger-vehicle/cars/volvo-cars-reports-12-2-sales-growth-in-may-2017-globally/59017014
@Λογικος : εχεις δει τις πωλησεις της volvo παγκοσμίως?
Απάντηση στον κροταλία: Η Volvo θα πηγαίνει μόνο στην έκθεση της Γενεύης επί ευρωπαϊκού εδάφους.