3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Με turbo κινητήρα και βάρος κάτω από ένα τόνο έρχεται το νέο Suzuki Swift Sport.
Suzuki Swift Sport
47.626 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2017)
Η νέα τρίτη γενιά του Suzuki Swift Sport κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, για πρώτη φορά με turbo μοτέρ και βάρος κάτω από ένα τόνο.
Αισθητικά, το ισχυρό μικρό της Suzuki διαθέτει έντονα σπορ στοιχεία με αρκετές επεμβάσεις στο αμάξωμα. Ο νέος εμπρός προφυλακτήρας διαθέτει μεγάλους κυψελοειδείς αεραγωγούς, που πλαισιώνονται από έντονες καμπλύλες και το χαρακηριστικό μαύρο σπόιλερ στο χαμηλότερο τμήμα. Έπειτα, το bodykit ολοκληρώνεται με τα μαύρου χρώματος πλαϊνά μαρσπιέ και πίσω σπόιλερ, ενώ εντύπωση προκαλεί στο πίσω μέρος η διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Περνώντας στο εσωτερικό οι αλλαγές σε σχέση με το «απλό» μοντέλο είναι περιορισμένες, ωστόσο καταφέρνουν να δώσουν στην κορυφαία έκδοση του Swift τον σπορτιφ χαρακτήρα που αρμόζει στην έκδοση. Πιο συγκεκριμένα, η καμπίνα του Swift Sport εφοδιάζεται με ημι-μπάκετ υφασμάτινα καθίσματα , flat-bottomed τριάκτινο τιμόνι, πεντάλ αλουμινίου, κόκκινες λεπτομέρειες στην κονσόλα και τις πόρτες αλλά και οθόνη αφής του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό.
Στο πεδίο των διαστάσεων το ιαπωνικό μοντέλο έχει 20 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο, όντας 40 χλστ. φαρδύτερο στον εμπρός και τον πίσω άξονα, ενώ η απόστασή του από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 15 χλστ. σε σχέση με τον προκάτοχό του, βοηθώντας συνολικά στην οδική συμπεριφορά του μοντέλου, σύμφωνα με τη μάρκα. Πέραν αυτού, στο καλύτερο «πάτημα» βοηθούν και οι ζάντες 17 ιντσών, αλλά και το σύστημα ανάρτησης με πλήθος εξαρτημάτων από την εταιρία Monroe.
Αξίζει να αναφέρουμε πως επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες που θέλουν το Swift Sport να διατίθεται για πρώτη φορά με turbo κινητήρα, καθώς η ιαπωνική φίρμα επέλεξε για το «καυτό» μικρό της τον τετρακύλινδρο 1.400άρη Boosterjet turbo βενζινοκινητήρα που γνωρίσαμε στο Vitara, με απόδοση 140 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής από τις 2.500 έως και τις 3.500 σ.α.λ.. Το σύνολο ολοκληρώνεται με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, που έρχεται ως δάνειο από τον προκάτοχό του.
Σημειώνεται τέλος, πως οι πληροφορίες που ήθελαν το νέο Swift Sport να ζυγίζει κάτω από 900 κιλά δεν επαληθεύτηκαν, καθώς το βάρος του μοντέλου αγγίζει τα 970 κιλά, δίνοντας του αναλογία ροπής/κιλό της τάξεως των 4,2 κιλών/Nm, μιας εκ των πιο ανταγωνιστικών στην κλάση.
Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ., ενώ η απόσταση του μοντέλου από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 15 χλστ σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αισθητικά, το ισχυρό μικρό της Suzuki διαθέτει έντονα σπορ στοιχεία με αρκετές επεμβάσεις στο αμάξωμα. Ο νέος εμπρός προφυλακτήρας διαθέτει μεγάλους κυψελοειδείς αεραγωγούς, που πλαισιώνονται από έντονες καμπλύλες και το χαρακηριστικό μαύρο σπόιλερ στο χαμηλότερο τμήμα. Έπειτα, το bodykit ολοκληρώνεται με τα μαύρου χρώματος πλαϊνά μαρσπιέ και πίσω σπόιλερ, ενώ εντύπωση προκαλεί στο πίσω μέρος η διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Περνώντας στο εσωτερικό οι αλλαγές σε σχέση με το «απλό» μοντέλο είναι περιορισμένες, ωστόσο καταφέρνουν να δώσουν στην κορυφαία έκδοση του Swift τον σπορτιφ χαρακτήρα που αρμόζει στην έκδοση. Πιο συγκεκριμένα, η καμπίνα του Swift Sport εφοδιάζεται με ημι-μπάκετ υφασμάτινα καθίσματα , flat-bottomed τριάκτινο τιμόνι, πεντάλ αλουμινίου, κόκκινες λεπτομέρειες στην κονσόλα και τις πόρτες αλλά και οθόνη αφής του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό.
Στο πεδίο των διαστάσεων το ιαπωνικό μοντέλο έχει 20 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο, όντας 40 χλστ. φαρδύτερο στον εμπρός και τον πίσω άξονα, ενώ η απόστασή του από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 15 χλστ. σε σχέση με τον προκάτοχό του, βοηθώντας συνολικά στην οδική συμπεριφορά του μοντέλου, σύμφωνα με τη μάρκα. Πέραν αυτού, στο καλύτερο «πάτημα» βοηθούν και οι ζάντες 17 ιντσών, αλλά και το σύστημα ανάρτησης με πλήθος εξαρτημάτων από την εταιρία Monroe.
Αξίζει να αναφέρουμε πως επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες που θέλουν το Swift Sport να διατίθεται για πρώτη φορά με turbo κινητήρα, καθώς η ιαπωνική φίρμα επέλεξε για το «καυτό» μικρό της τον τετρακύλινδρο 1.400άρη Boosterjet turbo βενζινοκινητήρα που γνωρίσαμε στο Vitara, με απόδοση 140 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής από τις 2.500 έως και τις 3.500 σ.α.λ.. Το σύνολο ολοκληρώνεται με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, που έρχεται ως δάνειο από τον προκάτοχό του.
Σημειώνεται τέλος, πως οι πληροφορίες που ήθελαν το νέο Swift Sport να ζυγίζει κάτω από 900 κιλά δεν επαληθεύτηκαν, καθώς το βάρος του μοντέλου αγγίζει τα 970 κιλά, δίνοντας του αναλογία ροπής/κιλό της τάξεως των 4,2 κιλών/Nm, μιας εκ των πιο ανταγωνιστικών στην κλάση.
H Volvo οπως την καταντησαν οι Κινεζοι θα πεθανει αν δεν αλλαξει χερια. Ακουω παρα πολλα προβληματα.
@Ροζ Κροταλιας: Φυσικα και τις εχω δει. 39η θεση περσι και φετος μεχρι στιγμης επεσε αλλες 2.
Ροζ Κροταλιας: Ενημερωση απο Ινδους;;; Οκ υποκλινομαι! Λοιπον για να σοβαρευτουμε λιγο: http://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/ Στην ιστοσελιδα αυτη θα δεις συνολικες πωλησεις του 2016 και τις πωλησεις του 2017 μεχρι στιγμης. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα και οι Ινδοι δεν γραφουν παγκοσμια καταταξη ;) Αυτοι ειναι καλοι μονο για Bollywood!
@Κροταλια αυτα που μου στελνεις ειναι ασχετα εντελως και μιλανε γενικα και αοριστα για αυξηση πωλησεων της Volvo. Για την ταμπακερα ομως κουβεντα! Επειδη μαλλον το εχασες στην πορεια των ποστ, να σου θυμισω οτι μιλαμε για την καταταξη της Volvo σε παγκοσμιες πωλησεις και η θεση της παγκοσμια βρισκεται στην 37η θεση (2017). Λογικα, απλα και ξεκαθαρα. Καταλαβαινω οτι αυτο δεν σου αρεσει οπως δεν αρεσει ουτε σε μενα ουτε σε κανενα ετσι οπως την καταντησαν οι Κινεζοι την ιστορικη αυτη εταρεια. Βεβαια απο το να εκλεινε οπως η SAAB καλη ειναι και η 37η θεση.
κανένα καινούργιο volvo δεν θα παρουσιαστεί στην φρανκφούρτη?
λογικέ αν έμπαινες στον κόπο να διαβάσεις και το κείμενο και όχι μόνο το url θα έβλεπες ότι είναι global τα νούμερα. δες το και αλλού όμως... http://carsalesbase.com/global-car-sales-2017-q1/ ή και εδώ https://www.bloomberg.com/news/articles/2016-01-08/volvo-cars-sees-2016-growth-after-second-straight-sales-record .
@λογικός : auto.economictimes.indiatimes.com/news/passenger-vehicle/cars/volvo-cars-reports-12-2-sales-growth-in-may-2017-globally/59017014
@Λογικος : εχεις δει τις πωλησεις της volvo παγκοσμίως?
Απάντηση στον κροταλία: Η Volvo θα πηγαίνει μόνο στην έκθεση της Γενεύης επί ευρωπαϊκού εδάφους.