• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εξαιρετικός σε επιδόσεις, φειδωλός σε κατανάλωση και πολιτισμένος σε λειτουργία είναι ο 1,6 CDTI των 160 ίππων.

Κινητήρας: Γαζώνει!

Διαβάστηκε από 35688 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/3/2017

Χάρη στο διπλό τούρμπο, o 1,6 CDTI της Opel σε αυτήν την περίπτωση αποδίδει 160 άλογα στις 4.000 σ.α.λ. και 350 Nm από τις 1.500 έως τις 2.250 σ.α.λ., όντας έτσι ο ισχυρότερος στα μικρομεσαία των 1.600 κυβικών. Αναφορικά με τις επιδόσεις του, «σπάει» τα χρονόμετρα κάνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ., ενώ -ενδεικτικά- το 60-100 χλμ./ώρα με 4η ολοκληρώνεται σε 5,5 δλ., και το 80-120 χλμ./ώρα με 6η σε 9,4 δλ. Με λίγα λόγια έχει πολύ δύναμη, είναι γραμμικός και σε σχέση με ένα βενζινοκινητήρα μόνο το μικρότερο εύρος περιστροφής είναι αυτό που έχεις να παρατηρήσεις. Και πάλι όμως έχει πολύ δύναμη από χαμηλά, ελάχιστους κραδασμούς και η κατανάλωση περιορίζεται σε λογικά επίπεδα για τα 160 άλογά του. Συγκεκριμένα, εμείς μετρήσαμε μέση κατανάλωση δοκιμής 6,5 με 6,6  λτ./100, ενώ στον αυτοκινητόδρομο έχει ταχύτητα 127 χλμ./ώρα με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ., νούμερο ικανοποιητικό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: OPEL ASTRA
 
  • 日本 旗

    Αν βγαλουμε τα σηματακια και βαλουμε διπλα διπλα Golf, Astra και Leon δεν θα μπορει να τα ξεχωρισει καποιος ευκολα...

      55
  • 日本 旗

    Jimeta FYI ιαπωνικες μαρκες εκτος Toyota: Mazda, Honda, Nissan, Subaru, Mitsubishi, Infiniti, Lexus, Daihatsu, Suzuki. Ναι ακομα και το Auris οπου και αν κατασκευαζεται στον κοσμο λογω τεραστιας ζητησης, ειναι πολυ πιο ομορφο απο τον γερμανικο ανταγωνισμο παρ' ολο που ειναι καποιας ηλικιας.

      37
  • 日本 旗

    Κακομοιρη ανωνυμε και ανυπαρκτε κρινεις εξ ιδιων τα αλλοτρια! Εσενα βλεπω να κραζουν και οχι εμενα καθοτι οπως θα εχεις παρατηρησει και απο τα ποστ αλλα και απο τα λαικ, στο σαιτ οι αντιγερμανοι ειναι πολυ περισσοτεροι ;) Εισαι το ιδιο γερμανικο τρολακι που μπαινει εδω με διαφορα ψευδωνυμα και φαινεται ξεκαθαρα απο τον τροπο που γραφεις. Εγω επιχειρηματα ειπα και γραφω τη λεξη ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και εσυ την προσπερνας ΠΑΝΤΑ σε οσα ποστ σε πετυχαινω αν και νομιζω ουτε καν διαβαζεις τι λεω. Αυτη η λεξη δινει πολυ πονο στους γερμανοφιλους και το χαιρομαι αφανταστα! ΠΟΛΥ ΤΣΟΥΞΙΜΟ λεμε! Αντε να μεγαλωσεις με το καλο και να σου παρει ο μπαμπας σου κανενα γερμανικο πατινι γιατι με το ελαχιστο IQ που διαθετεις εισαι επικινδυνος για οδηγηση αυτοκινητου!

      33
  • 日本 旗

    Απλε εσυ μπορει να ασχολεισαι μονο με απλα αυτοκινητα και ισως και το δικο σου ενα απλο να ειναι και η γνωση σου περι ιαπωνικων να φτανουν μεχρι τα απλα κορολακια αλλα ευτυχως για μας και δυστυχως για σενα υπαρχουν και σπορ ιαπωνικα με 300 αλογα πανω τους τα οποια ειναι πολυ διασκεδαστικα στην οδηγηση και ανεβαζουν τρελλη αδρεναλινη αλλα το ανεκτιμητο της υποθεσης ειναι οταν τσαγιαζουν ξερολες γερμανους στο δρομο και μας ρωτανε στα φαναρια μετα πως παει ετσι γιατι οπως εσυ ετσι κι εκεινοι ξερουν μονο απο Toyota! Γι' αυτο οταν δεις τα 3 γραμματακια της φωτο κατσε φρονιμος...

      30
  • Άγγελος Τ.

    Κύριε John77 μου κάνει εντύπωση που δεν πιστεύετε τον κύριο 日本 旗. Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος που είχε ακριβό γερμανικό ή ευρωπαϊκό αυτοκίνητό και δεν έμεινε ευχαριστημένος να αγοράσει ένα ακριβό ιαπωνικό? Κι εγώ είχα BMW 3 και την πούλησα λόγω πολλών προβλημάτων με αποκορύφωμα να με μαζέψει 2 φορές η οδική βοήθεια και αγόρασα το Honda HR-V και εκτός που έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος από την στιβαρότητα και την αξιοπιστία του, έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος και από την ποιότητα του σαλονιού του. Δεν έχει κορυφαία πλαστικά όπως το BMW αλλά η συναρμογή είναι άψογη και δεν ακούγεται τίποτα που να κουδουνίζει όπως λέτε ή να τρίζει παρ' όλο που προερχόμενος από τη γερμανική σχολή είχα κι εγώ τους ενδοιασμούς μου.

      29
  • 日本 旗

    Νοname βαφτισου και αποκτησε ονομα και μετα οταν μεγαλωσεις και πιεις ολο το γαλατακι και το τσαγακι που κερναω εδω μεσα ελα να τα πουμε. Οσο για σενα Grepo μην ξεκινησουμε παλι γιατι δεν θα σταματησουμε. Εγω πληρωσα τα γερμανικα και μου βγηκαν σκαρτα αφου ειχα γινει φιλος με την οδικη βοηθεια και εχω καθε δικαιωμα να τα κραζω και θα συνεχιζω να το κανω οσο ζω κι εσεις συνεχιστε να βγαζετε χολη για τα ιαπωνικα και τα κορεατικα που στο κατω κατω ως εταιρειες δεν υποτιμησαν τη νοημοσυνη των πελατων τους ποτε και σεβονταν παντα τα λεφτα τους και ηταν παντα υπεραξιοπιστα. Αυτη ειναι η αληθεια και την ξερουμε ολοι. Οταν αποφασισουν να βγαλουν αξιοπιστα αυτοκινητα οι γερμανοι οπως τα τελευταια χρονια βλεπω οι Γαλλοι να κανουν και μπραβο τους, τοτε τα ξαναλεμε...

      28
  • 日本 旗

    Grepo αφου το λενε τα περιοδικα αυτοκινητου οτι τα γερμανικα ειναι πιο ομορφα και καλυτεροτερα στην οδηγηση ε δεν μπορει ...ετσι θα ειναι...τραλαλαλαλαααα....

      22
  • Σχιστοματης

    Opelmaniake ασε τις μανιες και ανοιξε τα ματια σου γιατι η μανια τυφλωνει! Η αγαπημενη σου μαρκα ηταν για κλεισιμο αν δεν καταλαβες και την αγορασαν οι Γαλλοι τσαμπα. Ο λογος; Η αναξιοπιστια τους!!! Οσοι εχουν Opel κλαινε μαζι μ' αυτους κι εσυ! Και μην μου πεις οτι δεν σου εβγαλε τιποτα....Ποσα μικροπροβληματα που εσυ τα προσπερνας γιατι ΕΤΣΙ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ και δεν τα θεωρεις ζητηματα μη αξιοπιστιας;;; Ασε ξερω απο γνωστους μου. Η Ευρωπη δεν μας εδειξε κανενα δρομο! Οι Ιαπωνες τους δειχνουν το δρομο οτι η αξιοπιστια τελικα ειναι η καλυτερη διαφημιση μιας μαρκας και οχι ενας σκασμος λεφτα για διαφημισεις οπως κανουν οι Ευρωπαιοι. Οπου στον πλανητη κι αν φτιαχνουν αυτοκινητα οι Ιαπωνες τα κανουν απολυτα αξιοπιστα. Οι Γαλλοι σιγουρα θα κανουν καλο στην Opel γιατι αρχισαν να αντιλαμβανονται αυτο που κανουν οι Ιαπωνες και οι Κορεατες οι οποιοι μαζι εχουν μακραν τις περισσοτερες πωλησεις παγκοσμιως!!! Αρα;;; Ποιος δειχνει το δρομο;;; Δες παγκοσμιες πωλησεις εδω: http://focus2move.com/world-cars-brand-ranking

      20
  • Αριστείδης

    Μια επισήμανση ........Το Auris κατασκευάζεται αποκλειστικά και μόνο στην Αγγλία όπως και το νέο Honda civic . Μονο η Corolla κατασκευάζεται στην Τουρκία. Αλλά και η δική μου Corolla liftback του 1999 που είναι κατασκευασμένη στην Αγγλία και φέτος κλείνει τα 18 χρόνια βγήκε τέρας αξιοπιστίας..............

      19
  • 日本 旗

    Απλε απροβληματιστο δεν ειναι το γατακι σου και το ξερεις και σιγουρα με 1800 κυβικα και με τα ψοφια ισπανικα σου αλογα ανετα το στριβει και ο παππους μου χαχα Το γουστο ειναι που μου τα συγκρινεις με τα 2300 κυβικα και τα 300 αγρια ιαπωνικα αλογα με 40+ κιλα ροπη! Καλα καταλαβαινετε μερικοι οταν γραφετε ΤΙ γραφετε??? 10 χρονια τωρα και εχω παρει στροφες με τα διπλασια G απ' οτι εσυ και ποτε δεν μου εχει φυγει! Οσο για σενα τρολακι ανωνυμε αυτο που σιγουρα εχεις ειναι πατινι powered by βοηθητικες ροδες για να μην χανεις την ισορροπια σου! χαχαχα

      19
  • Raimon

    Noname πραγματικά ρε φίλε δεν ξέρεις που σου πανε τα τέσσερα.Παντού επιχειρήματα λες και ο μόνος που δεν έχεις πει επιχειρήματα είσαι εσύ...Κρίνεις το αμάξι του άλλου που αγόρασε επειδή δεν πήρε ένα γερμανικό σαν εσένα...Μπράβο λοιπόν για την επιλογή του μπαμπά σου που σου αγόρασε αμάξι για να κάνεις τον κλαρινογαμπρο.Επιπεδο μικρού παιδιού και δεν είναι τυχαίο που στην λένε όλοι.

      17
  • Gianni

    jimeta πες μας τωρα που την Opel την πήρε το psa-group και τελειώνει η γερμανική νοοτροπία της εταιρείας τι θα λες

      17
  • Σχιστοματης

    Μανιακε μεινε με το γεροντιστικο σαραβαλο με προδιαγραφες ρυπων Euro -5 που εχεις και που ρυπαινει μονο του το περιβαλλον οσο 100 συγχρονα αυτοκινητα και ασχολησου με το ποδοσφαιρο γιατι στα αυτοκινητα εχεις μεινει 20 χρονια πισω!

      16
  • 日本 旗

    Απλε πρωτον εσυ δεν ξερεις τι γραφεις γιατι ειρωνευτηκες τα ιαπωνικα οτι δεν στριβουν σαν το δικο σου επειδη προφανως το μονο ιαπωνικο που εχεις μπει στη ζωη σου ειναι της σχολης οδηγων που πηγαινες και σου απαντησα οτι ενα ιαπωνικο που ειναι πολυ πιο γρηγορο απο το δικο σου μπορει και στριβει ανετα με πολλα G αρα δεν ισχυει η μπουρδα που ειπες! Δευτερον σου εχει βγαλει και αλλα προβληματα αλλα ειστε τοσο συνηθισμενοι εσεις του γκρουπ με τα συνεργεια που δεν το κανετε θεμα πλεον! Τριτον δεν ακουγεται ουτε στο δικο μου κιχ με πιο σκληρες αναρτησεις απο το δικο σου γιατι η ΣΥΝΑΡΜΟΓΗ ειναι ΑΨΟΓΗ και τεταρτον οσο για τις περιβοητες πορτες μαλλον αναποδα τα λες γιατι εγω εχω ακουσει απο φιλους και εχω δει σε διαφορα φορουμ με γερμανικοτσεχικοϊσπανικα οτι πειραζουν τους μεντεσεδες ωστε να δειχνουν βαριες ενω ΔΕΝ ειναι, εκεινοι τις στραβωνουν γιατι βαζουν παραπανω δυναμη συν του οτι τραυματιζονται στο κεφαλι και στο προσωπο ο οδηγος αλλα και οι επιβατες και κυριως τα παιδια παλι λογω των μεντεσεδων οταν τις ανοιγουν συν που σπανε οι μηχανισμοι στα παραθυρα απο το τρανταγμα και παραδοξως χαλανε και τα ηλεκτρικα της πορτας (λαμπακια εισοδου, κλπ)!!! Οκ υποκλινομαι σε τετοιες φοβερες κατασκευες! χαχαχα

      16
  • Σχιστοματης

    Μανιακε το ποιος ειναι στραβος ...βγαζει ματι γιατι αν ισχυουν ολα αυτα που λες τοτε θα επρεπε ολος ο πλανητης να αγοραζει opel! Στη λιστα με τις παγκοσμιες πωλησεις που σου εδειξα η αγαπημενη σου opel ειναι 22η ενω μεσα στην 1η δεκαδα υπαρχουν 3 ιαπωνικες και 2 κορεατικες! Πηγαινε κανε κανενα μπανιο γιατι σε εχει χτυπησει η ζεστη. ΥΓ: Καθ' οδον μη βαλεις κλιματισμο και σου μεινει στη μεση του δρομου και δημιουργησεις μποτιλιαρισμα....δεν σου φταινε σε τιποτα οι αλλοι οδηγοι που εχουν αξιοπιστα αυτοκινητα.

      15
  • 日本 旗

    Απλε και στα απλα οι διαφορες πλεον ειναι ελαχιστες γιατι εχουν εξευρωπαϊστει αρκετα τα τελευταια χρονια. Ενα test drive θα σε πεισει. Οσον αφορα το MPS ποτε δεν κυκλοφορουσαν πολλα λογω της προπαγανδας των τοτε ΜΜΕ αυτοκινητου και της κακης πολιτικης marketing της ΕΛΜΑ που και γι' αυτο εκλεισε. Αυτο ομως ειναι και ολα τα λεφτα γιατι οι περισσοτεροι στο δρομο δεν μας ξερουν και την πατανε! ;) Οποιος θελει να παρει RS σκοτωστρα με το drift mode ας το παρει ή την αλλη σκοτωστρα το Mustang με τα 2 αστερια του Euro NCAP...

      15
  • Σχιστοματης

    Απαντηση με επιχειρηματα ειναι αυτη;;; Πωωωωπωωω ταπα που εφαγες λεμεεεε!! χααααχαχαχα Ετσι γουσταρω οταν σας τσαγιαζω και δεν εχετε τι να πειτε! Ετσι βριστε και δειξτε τη πνευματικη σας γυμνια που πατε και αγοραζετε αυτοκινητα σας χαζοι χωρις να γνωριζετε ουτε τα βασικα για τη μαρκα που αγοραζετε και γινεστε ρομπες μετα οταν πατε να την υπερασπιστειτε! Αν εχεις να πεις κατι με ουσια πες το αλλιως μην το συνεχιζεις 

      14
  • Σχιστοματης

    Μανιακε της Βλακειας μην το συνεχιζεις και εκτειθεσαι με ανυπαρκτα επιχειρηματα τυπου Δημοτικου! Εισαι ανυπαρκτος δεν το καταλαβαινεις;;; Παντα ησουν στις τελευταιες θεσεις πωλησεων! Γιατι αραγε;;; Ο κοσμος που εχει στις πρωτες θεσεις πωλησεων τα ιαπωνικα/κορεατικα νομιζεις παντα τετοια αγοραζε;;; Προφανως και θα ειχαν αγορασει οπελ οπως και αλλες μαρκες και το σκυλομετανιωσαν οι ανθρωποι. Δεν ειναι βλεπεις ολοι σαν εσενα που τους αρεσει να τους πιανουν κοροϊδο! Adam Οpel: Ιδρυτης εταιρειας κατασκευης ραπτομηχανων! χαχαχα Μιλαμε ανατριχιασα! χαχαχα Ο ανθρωπος ειχε παθος με τα αυτοκινητα! χααααααααχαχαχαχα

      12
  • Gianni

    jimeta τόσο κομπλεξισμός για τη συναρμογή στην Τουρκία μόνο εσυ και το στενόμυαλο μυαλό σου εχει! Λες και όλες οι υπόλοιπες εταιρείες σε ρωτάνε που θα φτιάξουν τα προϊόντα τους για να πας εσυ να τα πάρεις! Γι αυτο παμε κατα δι@ολου σα χώρα. Οταν ξεκολλήσουμε απο τετοια στερεότυπα ίσως παμε μπροστά.

      12
  • Σχιστοματης

    Χαιρομαι που συμφωνουμε επιτελους γιατι κι εγω πολυ αστεια βλεπω τις χαμηλοτατες παγκοσμιες πωλησεις, την αναξιοπιστια και τις ...ραπτομηχανες! ΧΑΧΑ Κατα τα αλλα ...κεραυνος! χαχαχα

      10
  • vg

    Αυτό το "μικρό εύρος στροφών" το προσπερνάω, με 35 κιλά ροπή από τις 1500 στροφές, 160 ίππους στις 4000 και τελική που δε θα χρειαστείς ποτέ τι να τις κάνεις το "εύρος στροφών"; Πολύ καλό, έχει ότι θέλει κάποιος και κάτι παραπάνω, ακόμη και οι τροχοί είναι σε φυσιολογικές διαστάσεις (το 1.2 ατμοσφαιρικό citroen το δίνουν με 16άρες!! σε άλλη παρουσίαση). Τώρα, γιατί τόση φαγωμάρα, ιαπωνικά, γερμανικά, ιταλικά, κλπ δε το καταλαβαίνω. Το έγραψα κι αλλού, έχω μια octavia5 από το 2006, την αγόρασα κυρίως για τους χώρους και είχα και ιαπωνικά στα υπόψη (μια ζωή ιαπωνέζικα στην οικογένεια), μα στην οδήγηση σε σχέση με την corolla της εποχής ήτανε μέρα με τη νύχτα σε στήσιμο, στρίψιμο, στιβαρότητα, ποιότητα κατασκευής, έχω γράψει πάνω από 190.000 χλμ, δε κάνει κιχ, και μόνο θέματα παλαιότητας έχω, αναλώσιμα δλδ, έχει βγάλει τα χρήματά της με το παραπάνω, αμάν πια, αγοράστε ότι γουστάρετε και αφήστε τις κραυγές.

      5
  • Aggelos

    Ο japan στα περισσότερα που λέει έχει και ένα δίκιο.Οντως τα ιαπωνικά σέβονται τον πελάτη τους και δεν ζητάνε την Άρτα και τα γιαννενα ούτε όταν πας για σέρβις να βλέπεις τον ουρανό με τα άστρα.Επίσης και για την peugeot που λες έχεις δίκιο και όπως και να το κάνουμε αυτή την στιγμή είναι στις κορυφαίες της Ευρώπης και μπράβο της.Οσον αφορά το astra φίλε μου έχεις άδικο εδώ.Ειναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο και ίσως πολύ αδικημένη ή μάρκα αυτή σε σχέση με άλλα γερμανικα.Πολυ όμορφο σαν σχέδιο αυτοκίνητο που δεν θυμίζει καν golf γιατί είναι πολύ πιο όμορφο.Μπράβο Μπράβο μπράβο γιατί στα 1.6 ντίζελ βγάζει 160 hp ενώ κάποιες άλλες είναι ακόμα στα 1.8 βενζίνη στα 180 hp.Οποιος ξέρει λίγο καταλαβαίνει την χαοτική διαφορα.

      2
  • opelmania

    Kανω πλακα στα αστεια που μας λες αφου τα θεωρεις επειχηρηματα.....χαχαχα.αφου σαρεσει να τσαγιαζεις ασχολησου με την παραγωγη τσαγιου γιατι με το θεμα αυτοκινητου πειξαμε στα επειχηραματα σου.εκτος και αν εισαι ο τσουκαλας της ιαπωνιας και παιρνεις μιζα.τοτε χαλαλι σου ρε μπαγασα.χαχαχα

     
  • opelmania

    Σχιστοματη της λακαμιας κοψε τα ναρκωτικα ρε μπαζο ασχετε αγραματε.εσυ γινεσαι ρεζιλης.ξεκινα πρωταθλητισμο στο τζοκει και ασε τις πωλησεις.ποσοστα της ανοικτης παλαμης περιμενης να παρεις η τα 3 του καραμπελα......

     
  • opelmania

    Σχιστοματη εσυ ασχολησου με το αθλημα της χειροτεχνειας στο σχοινακι και το κουτσο γιατι απο ανδρικα σπορ δεν σε βλεπω να εχεις ιδεα...τουλαχιστον τα εικοσαετειας πηγαινουν δεν σκοτωνουν κοσμο με ελλατωματικους αεροσακους σσαν την πσογιοτα....ξυπνα καημενε

     
  • opelmania

    Σχηστοματη αγορακι μου ασχολησου με τιποτα αλλο.εσυ μπηκες και εβγαλες κομπλεξ οπως ο αλλος με τα γιαπωνεζικα γραματακια σε αρθρο που αφοραει αυτοκινητο που δεν γουσταρεις.εγω δεν σε ρωτησα για παγκοσμιες πωλησεις ....αλλωστε στο ξαναπα οδηγα καρα εσυ και ασε τα οπελ τα μερσεντικα ta bmv και τα audi σε εμας......αλωστε μονο την γκαμα της audi να βαλουμε που εχει τα παντα δεν ξερω αν μπορει ολη η ιαπωνια να την φτασει

     
  • opelmania

    Σχιστοματι ασε τα σχιστα ματια και ανοιξετα στραβα σου.20χρονια εχω οπελ και ολοθοικογενειακοςμεγαλωσαμε με οπελ απο εποχη ρεκορντ και καντετ.δευτερον αν ειχα σοβαρα προβληματα δεν θα ειχα προθεση να πενεψω καμια μαρκα ακομα και την οπελ.τριτον οταν η οπελ πηγαινε οι σχιστοματιδες ηταν ακομα με σπαθια σαμουραι δεν ηξεραν τι παει να πει αυτοκινητο.τεταρτον δεν συμφερε τα αμερικανακια σε χρημα γιατι σε πωλησεις πετουσε.ακομα και με σηματα της σεβρολετ. Και της μπουικ οπελ ηταν .τωρα εσυ οδηγα κανα καρο και ασε τα οπελ τα bmv και τα μερσεντες σε εμας

     
  • TEO

    Μια εξαιρετική πρόταση για ''γρήγορο'' diesel στη μικρομεσαία κατηγορία, με τιμή που είναι δελεαστική. Το μόνο ερώτημα είναι αν και κατά πόσο αξίζει η αγορά του σε σχέση με το μικρότερο μοντέλο των 136 ίππων, το οποίο καλύπτει και με το παραπάνω τις ανάγκες του μέσου αγοραστή σε θέματα επιδόσεων.

     
  • opelmania

    Ασχοληθειτε με τα καρα που θεωρειτε αυτοκινητα και αφηστε την οπελ σε εμας που γουσταρουμε...οσο για την εξαγορα με την psa μαλλον σε καλυτερη βγαινει απο τους σπαγκους αμερικανους.και τις σας χαλανε οι γαλοι δηλαδη?εκει δεν ανηκουν πλεον νισαν και μιτσουμπιση η κανω λλαθος?η για να φτιαξουν οι σχιστοματηδες ανταγωνιστικο αυτοκινητο δεν κατασκευαζεται πλεον στην ευρωπη?αντε καληνυχτα ανιστοριτοι χαβαλεδες.η ευρωπη εδειξε τον δρομο πιατζαπαν και πρασινα αλλογα

     
  • SO SIMPLE

    Japan ποιος σου ειπε οτι συγκρινω το δικο μου seat με το mps μαλλον εσυ δεν καταλαβαινεις ΤΙ γραφω συγκρινε το με το Cupra(και στις πωλησεις καλυτερο ειναι) 2ον Αν ειναι προβληματικο το ξερω καλυτερα απο σενα 1 αλλαγη αντλιας νερου στα 90.000(φυσιολογικο)ουτε καιει λαδι ουτε ακουγεται "κιχ"απο ταμπλο και με σκληρη μαμισια αναρτηση υπενθυμιζω αμαξι 10ετιας.Και κατι τελευταιο μην κλεινεις με δυναμη την πορτα στο ιαπωνικο σου μπορει να διαλυσει(το χω ακουσει κι αυτο απο κατοχους Civic και Lancer!!!)

     
  • SO SIMPLE

    Ενα εχω να πω...ειμαι κατοχος Leon 1.8tsi του 2007,το αυτοκινητο εκτος απο απροβληματιστο ειναι και τρενο στις στροφες λογω στιβαροτητας πλαισιου και χωρις επεμβαση στην αναρτηση.Ειμαι σιγουρος οτι αν ειχα ιαπωνικο θα ειχα τσακιστει προ πολλου με τις μ@λ@κι@ς που εχω κανει

     
  • Grepogoal

    Ναι, το drift mode κανει σκοτωστρα το rs,οχι οι τσιχλες που μπορει να εχει αυτος που το οδηγει μεσα στο κρανιο του.

     
  • Noname

    @Japan Μαααα MPS γελάνες και οι πέτρες άλοι τα δίνουν πως και πως και πάνε γερμανια μεριά....και εσυ έχεις MPS....τώρα που ξέρω τι κάρο οδηγάς....αμα σε πετύχω πουθενά...θα χάσεις το φώς σου...SEAT Leon Cupra powered by VW

     
  • Noname

    @Japan για το MPS που καει 30 λίτρα τα 100 δεν λέμε κάτι ε? απο κρατήματα το συγκεκριμένο είναι ΛΙΑΝ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.... θα προτιμούσα σε αυτή την κλάσση η ένα Honda civic type r και δεύτερη επιλογή Ford Focus RS που προτείνει SO SIMPLE..η Seat Leon CUPRA (ΑΜΑΞΑΡΑ ΜΕ @@) ...και πριν βιαστείς ήμουν κάτοχος mazda mx5......

     
  • SO SIMPLE

    Φιλε Japan ναι ειναι αληθεια στα 300 αλογα υπαρχουν πολυ καλα σπορ ιαπωνικα που γαζωνουν, με τα απλα συμβατικα τι γινεται που δεν αξιζουν και που αποτελουν το μεγαλυτερο μεριδιο της αγορας;Οσον αφορα τα 3 γραμματακια στη φωτογραφια οταν τα πετυχω στο δρομο θα σου πω γιατι δεν βλεπω να κυκλοφορει και κανενα απ αυτα!Μηπως σ αυτη τη τιμη και κατηγορια προτιμουν κανα Focus Rs(300hp) λεω γω τωρα...

     
  • SO SIMPLE

    Οταν οι Ιαπωνες καταλαβουν οτι αυτοκινητο δεν ειναι σημαινει μονο αξιοπιστια και τιποτα αλλο τοτε θα εχουν κανει μεγαλη προοδο...μεχρι τοτε ας ακολουθουν τους Γερμανους με τις ακριβοπληρωμενες κουδουνιστρες τους(αδιαφορη οδικη συμπεριφορα και ποιοτητα κατασκευης),ενα αυτοκινητο οταν το οδηγεις πρεπει να το απολαμβανεις και οχι να εισαι αποκομμενος απ αυτο.Τωρα για το αν το Opel Astra μοιαζει με το Golf και Leon συμφωνα με τον Japan μαλλον τα χει μπλεξει λιγο τα πραγματα.

     
  • John77

    Μα καλα καθεστε και αχοληστε με τον 日本 旗;;; Αφηστε τον ανθρωπο να χαρει την κουδουνιστρα του και νομιζοντας οτι οδηγαει αυτοκινητο! Οπου φτωχος και η μοιρα του...

     
  • Noname

    @Japan...έχεις καεί....δυστυχώς....παρόλο που σε κράζουν όλοι εσυ εκει...συνεχίζεις....αν θες να κάνεις κουβέντα με τους υπόλοιπους συνομιλητές σου μάθε να ακούς....δεν κάνει κακό!!!! και αν έχεις αντίθετη άποψη να αντιπαραθέτεις την άποψή σου με επιχειρήματα. Πάνε τώρα καμια βόλτα με την κουδουνίστρα σου να ξεθυμάνεις....και άσε εμας τους υπόλοιπους να απολαμβάνουμε την χλίδα και την ημερία....που μας προσφέρει απλόχερα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία...Ciao Bello

     
  • Grepogoal

    Το προβλημα που εχει ο flag για μενα, ειναι οτι μερικες φορες λεει βλακειες και υπερβολες.Αλλου εχει δικιο,αλλου οχι.Δηλαδη πως να το κανουμε;;Το auris δεν συγκρινεται οδηγικα με τα μοντελα που ανεφερα στο πρηγουμενο σχολιο μου.Και δεν το λεω εγω αυτο,αλλα φιλος που στην εκθεση του ελληνικου οδηγησε ibiza,leon & ateca μεταξυ αλλων και εντυπωσιαστηκε τοσο που μετα εψαχνε μεταχειρισμενο ibiza!!Και τι οδηγαει αυτος στη καθημερινοτητα του;;Yaris και auris!!Το golf οσο κι αν δεν μας αρεσει,ειναι το σημειο αναφορας στη κατηγορια.Αυτο τη δημιουργησε,με αυτο θα συγκρινονται ολα οσο ειναι πρωτο στις πωλησεις της κατηγοριας του.Εγω δεν θα το αγοραζα,γιατι θεωρω πως ειναι λιγο τσιμπημενο στη τιμη,αλλα δε μπαινω να το κραζω για τη παραμικρη σχεδιαστικη λεπτομερεια και να λεω οτι εχει χαλια εσωτερικο πχ,ενω εχει απο τα καλυτερα στη κατηγορια.Αν ηθελα ντε και καλα να παρω αμαξι vag,θα επελεγα leon η οctavia.Παρομοιως και για τα ιαπωνικα.Αν το νεο type r ειχε σημα vw επανω,θα επεφτε κραξιμο εδω ολημερις κι ολονυχτις.Και για να μη μου λετε οτι να ναι,ΔΕΝ ΟΔΗΓΩ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ.Στην οικογενεια μου μεγαλωσα με nissan cherry και honda civic,απροβληματιστα.Ομως ο παππους μου ειχε ενα toledo του 93,που εβγαλε 350.000 χλμ,χωρις παραπονα.ΓΙ αυτο τι να κανω;;Να πω ψεμματα πως ηταν κακο αμαξι,ενω δεν ηταν;;Και μαντεψε ρε flag,με ολη τη καλη διαθεση οσο κι αν καμια φορα μου σπας τα νευρα,γιατι εγω δεν σχολιαζα τοσο καιρο:οταν μπαινεις να σχολιασεις κατι μονο και μονο για να το κραξεις,βγαζεις εμπαθεια και κομπλεξ.Το civic πχ,οσο καλο κι αν ειναι σαν αμαξι,που θεωρω πως ειναι,σχεδιαστικα πισω ειναι απαισιο για μενα.Οσο σου αρεσει εσενα αυτο,αλλο τοσο μπορει να αρεσει σε καποιον αλλο η κομψοτητα του golf η τα πλαινα νευρα του leon πχ.Να μην λεμε οτι να ναι...

     
  • Μάρκος

    Ενδιαφέρον αυτοκίνητο καλοεξοπλισμένο και γρήγορο αλλά η τιμή του δεν είναι και τόσο συμφέρουσα, όπως λέει το άρθρο. Μόλις είδα ότι με τα λεφτά που ζητάει το Astra παίρνεις το Leon FR (Facelift) 2.0TDI 184ps και 4.155€ ρέστα...!

     
  • Noname

    @Japan - Τα μπογαλάκια σου και σε άλλη παραλία....άλλη δουλεία δεν κάνεις απο to να τρολάρεις συνέχεια την Γερμανική Yπεροχή ; @jimeta και @tony βάλτε τον στην θέση του γιατί έχει ξεφύγει ο made in japan απομίμηση... Αμαξάρα με καρύδια το συγκεκριμένο Opel Astra των 160 ίππων.

     
  • Grepogoal

    Για οσους εχουν ματια τα golf,leon και astra ξεχωριζουν-και πολυ μαλιστα.Και σιγουρα ειναι πολυ καλυτερα στην οδηγηση απο το auris.

     
  • Tasos

    Πολύ καλά εξοπλισμένο και πολύ ολοκληρωμένη πρόταση της οπελ περιμένουμε και δοκιμή του 1.4 150 hp βενζινη, αν και το διάβασα σ ένα άλλο Ελληνικό περιοδικό αυτοκινήτων και μιλούσε για μέση κατανάλωση 8 lt, να δούμε.

     
  • jimeta

    @japan,ενώ το τουρκικό αουρίς που πουλιέται εδώ ξεχειλίζει από τεχνολογία,ομορφιά,εξωπραγματικό εσωτερικό κτλ.

     
  • tony

    Επιπλέον του On Star που δεν υπάρχει σε κανένα αμάξι της μικρομεσαίας κατηγορίας, υπάρχει Live GPS με φωνητική αναγνώριση από το κινητό, που δεν είσαι αναγκασμένος να τρέχεις και να πληρώνεις για αναβάθμιση χαρτών, 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν Onstar ( έχουμε αναλύσει σε άλλο άρθρο την πληθώρα χαρακτηριστικών του). Η μπαταρία βρίσκεται πίσω κάτω από την ρεζέρβα,διζωνικός κλιματισμός, προβολείς Led matrix και αεριζόμενα καθίσματα μασάζ με extra χρέωση. Τέλος οι ζάντες βγαίνουν και σε 17". Αρνητικό είναι ότι δεν έχει φως στο ντουλαπάκι συνοδηγού! :-) :-)

     
  • jimeta

    Και φυσικά πολύ πιο καλύτερο από το golf,όσο και να μην σας αρέσει,και σε τιμή,κατανάλωση,κινητήρα,και σε ποιότητα τα ίδια.