Στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη μπήκαν τα Opel Astra, VW Golf και Toyota Auris στις εκδόσεις με τους turbo βενζινοκινητήρες 1,0 και 1,2 λτ. αντίστοιχα. Εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη μπήκαν τα Opel Astra, VW Golf και Toyota Auris στις εκδόσεις με τους turbo βενζινοκινητήρες 1,0 και 1,2 λτ. αντίστοιχα. Εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Golf Vs Astra Vs Auris

41.415 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2017)

Τα Opel Astra, Toyota Auris και VW Golf είναι αυτή τη στιγμή τα δημοφιλέστερα μικρομεσαία μοντέλα της χρονιάς και δικαιολογημένα, αφού προσφέρουν αποδοτικούς και οικονομικούς κινητήρες, υψηλή ποιότητα κατασκευής και επαρκείς χώρους, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες σας.

Μετά το πέρας του πρώτου τριμήνου της χρονιάς, οι ταξινομήσεις των νέων μοντέλων μπορούν να αποτελέσουν ένα αρκετά αξιόπιστο αντιπροσωπευτικό δείγμα για τα δημοφιλέστερα μοντέλα σε κάθε κατηγορία. Στη δεύτερη δημοφιλέστερη λοιπόν, αυτή των μικρομεσαίων, για το τρίμηνο που μας πέρασε, στις τρεις πρώτες θέσεις των λιανικών πωλήσεων, πρωταγωνιστές –με αυτή τη σειρά- είναι, οι συνήθεις ύποπτοι, Opel Astra, Toyota Auris και VW Golf. Οπότε, και σε συνδυασμό με την άφιξη του ανανεωμένου VW Golf, τι πιο λογικό από το να τα συγκρίνουμε μεταξύ τους για να δούμε τι είναι αυτό που τα κάνει τόσο δημοφιλή, αλλά και να βρούμε ποια είναι τα δυνατά σημεία του κάθε μοντέλου, έναντι των ανταγωνιστών του. Στο θέμα μας επιλέξαμε τις αρχικές turbo βενζινοκίνητες εκδόσεις, οι οποίες είναι και αυτές με το περισσότερο ενδιαφέρον και πιο συμφέρουσες για το μέσο Έλληνα αγοραστή. Ας μην χρονοτριβούμε, πάμε να δούμε λοιπόν «τι ψάρια πιάνουν» τα Opel Astra 1,0 Ecotec 105 PS, Toyota Auris 1,2T 115 PS και VW Golf 1,0 TSI 110 PS.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Σχεδίαση: Πιο «αντισυμβατικό» το Auris 
Η εξωτερική σχεδίαση των τριών μοντέλων είναι καλαίσθητη με το κάθε όχημα να προβάλει τα δικά του στοιχεία. Πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά είναι το Toyota Auris, το οποίο σε μικρό βαθμό ξεφεύγει από τη συνηθισμένη σχεδίαση ενός χατσμπακ μοντέλου, κυρίως χάρη στο σφηνοειδές εμπρόσθιο τμήμα, με τα μοντέρνα φωτιστικά, το οποίο συντελεί, ώστε το ιαπωνικό μικρομεσαίο να φαίνεται πως κινείται ακόμη και αν είναι σταματημένο. Το Opel Astra από την άλλη αναβλύζει περισσότερο δυναμισμό με κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισής του τις ανάγλυφες γραμμές του, τα νεύρα στο καπό και στα πλαϊνά του αμαξώματος, με το πίσω μέρος να παραπέμπει κατά κάποιο τρόπο σε κουπέ αμάξωμα, εφαρμόζοντας το τρικ της αιωρούμενης οροφής. Το πρόσφατα ανανεωμένο Volkswagen Golf τέλος, μπορεί να είναι το λιγότερο εντυπωσιακό στο μάτι και το πιο συγκρατημένο σχεδιαστικά, ωστόσο είναι και το πιο άμεσα αναγνωρίσιμο μοντέλο όχι μόνο στην μεταξύ τους «κόντρα», αλλά και γενικότερα. Μάλιστα το ανανεωμένο μοντέλο, δείχνει και πιο επιθετικό χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center