Ο 1.000άρης turbo Ecotec κινητήρας του Opel Astra σε συνδυασμό με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο μακριάς κλιμάκωσης κρατάει χαμηλά την κατανάλωση του γερμανικού μοντέλου.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1.000άρης turbo Ecotec κινητήρας του Opel Astra σε συνδυασμό με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο μακριάς κλιμάκωσης κρατάει χαμηλά την κατανάλωση του γερμανικού μοντέλου.

Κινητήρες: Πιο οικονομικό το Astra, πιο σβέλτο το Golf

41.412 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2017)

Κοινός παρονομαστής των τριών μοτέρ που εφοδιάζονται τα μοντέλα είναι η παρουσία του τούρμπο και ο μικρός κυβισμός. Ο 1.000άρης Ecotec του Opel Astra των 105 αλόγων, στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά πιο οικονομικός με κατανάλωση 5,6 λτ./100 χλμ., ενώ διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία με απουσία κραδασμών. Από την άλλη ο συνδυασμός του με το κιβώτιο 5 ταχυτήτων, μπορεί να συνεισφέρει στην κατανάλωση, ωστόσο μένει πιο πίσω συγκριτικά με τα άλλα δύο μοντέλα, στις ρεπρίζ. Στις τελευταίες ξεχωρίζει, ο 3κύλινδρος 1.000άρης του VW Golf με110 άλογα και 200 Nm ροπής, με συνδυασμό ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG. Από την άλλη όμως, συγκριτικά με τα άλλα δύο μοντέλα, δεν έχει ανάλογα βελούδινη λειτουργία και παρουσιάζει έστω και οριακά την υψηλότερη κατανάλωση (6,6 λτ./100 χλμ.)
Τέλος το Toyota Auris είναι το μόνο με 4κύλινδρο 1,2 λτ. turbo κινητήρα, που αποδίδει 116 ίππους και 185 Nm ροπής. Στη πράξη χαρακτηρίζεται από σχεδόν βελούδινη λειτουργία, σβελτάδα από χαμηλά και καλή οικονομία με δεδομένο τον μεγαλύτερο κυβισμό και την παρουσία ενός ακόμη κυλίνδρου (6,4 λτ./100 χλμ.). 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center