Στη συγκεκριμένη έκδοση, το Corsa ευνοείται από το κιβώτιό του, καθώς καταφέρνει να είναι ακόμη πιο οικονομικό.
Η άποψή μας
34.820 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2016)
Αν κάποιος κάνει πολλά χλμ. μέσα στην κίνηση της πόλης και χρειάζεται σώνει και καλά την άνεση και την ευκολία που προσφέρει η απαλλαγή από το τρίτο πεντάλ, τότε το Easytronic μπορεί να μην φτάνει σε απόδοση τα σοφιστικέ κιβώτια διπλού συμπλέκτη, αλλά αποτελεί μια καλή επιλογή με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος στην αγορά, αλλά και με οικονομία στην χρήση.
Όταν μιλάτε για ευρυχωρία,φροντίστε, τουλάχιστον να βάζετε στο πίσω κάθισμα άνθρωπο, τέτοιο ώστε να αποδεικνύεται αυτο, γιατι η εικόνα δείχνει το αντίθετο...
Ο επιβατης πισω πρεπει να κανει γιογκα για να χωρεσει.Που τη βλέπετε την άνεση? Και με αυτά τα χρήματα τιθεται αυτοματως εκτος ελληνικής πραγματικοτητας.Τα 16000 euro ειναι παρα πολλα για ενα super mini όταν υπρχει τοση ανεργία και οι μισθοι είναι στα 500 euro.
Αν όντως οι μετρήσεις έδειξαν 4,9lt /100 km. καίει πολύ, γιατί το Astra ( μεγαλύτερο σασί και βάρος ) με 1.600cc μοτέρ και 136 hp, 320 Nm, πετρέλαιο πάνω 4,5 lt/ 100km δεν καίει με την καμία....
Πως έχουν ξεφτιλιστεί τα λεφτά σήμερα? 16000 ευρώ για αυτό το πράγμα?
Όταν μιλάτε για ευρυχωρία,φροντίστε, τουλάχιστον να βάζετε στο πίσω κάθισμα άνθρωπο, τέτοιο ώστε να αποδεικνύεται αυτο, γιατι η εικόνα δείχνει το αντίθετο...
Ο επιβατης πισω πρεπει να κανει γιογκα για να χωρεσει.Που τη βλέπετε την άνεση? Και με αυτά τα χρήματα τιθεται αυτοματως εκτος ελληνικής πραγματικοτητας.Τα 16000 euro ειναι παρα πολλα για ενα super mini όταν υπρχει τοση ανεργία και οι μισθοι είναι στα 500 euro.
Τελικά το ντίζελ πέθανε ή όχι?
Αν όντως οι μετρήσεις έδειξαν 4,9lt /100 km. καίει πολύ, γιατί το Astra ( μεγαλύτερο σασί και βάρος ) με 1.600cc μοτέρ και 136 hp, 320 Nm, πετρέλαιο πάνω 4,5 lt/ 100km δεν καίει με την καμία....