Ικανό σε όλα του αποδείχτηκε το σύνολο του 1.400άρη κινητήρα απόδοσης 90 ίππων, που συνδυάζεται αρμονικά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ικανό σε όλα του αποδείχτηκε το σύνολο του 1.400άρη κινητήρα απόδοσης 90 ίππων, που συνδυάζεται αρμονικά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Kινητήρας-Κιβώτιο: Ικανοποιητικά σε όλα

53.462 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2017)

Ο Ecotec των 1,4 λίτρων και 90 ίππων αποδείχτηκε ικανοποιητικός για κίνηση εντός πόλης χωρίς να στερείται ικανότητες και για κάποιο ταξίδι. Το τράβηγμα είναι θετικό από τις χαμηλές στροφές εκμεταλλευόμενο και την κλιμάκωση του κιβωτίου, η οποία τουλάχιστον μέχρι την πέμπτη είναι αρκετά πυκνή. Το κιβώτιο αυτό καθΆεαυτό είναι ιδιαίτερα άνετο μέσα στην πόλη χωρίς δονήσεις και κομπιάσματα στις αλλαγές αλλά και χωρίς να δείχνει κάποιο ενδιαφέρον για αλλαγές σχέσεων με σπορτίφ τέμπο. Επίσης όσο ανεβαίνουν οι στροφές ο κινητήρας αρχίζει να γίνεται αρκετά αισθητός ηχητικά. Μας έκανε εντύπωση ότι δεν υπάρχει Stop & Start στο αυτόματο (η χειροκίνητη έκδοση το έχει) και το εν λόγω μοτέρ δείχνει να το έχει ανάγκη αφού και η κατανάλωση του είναι τσιμπημένη αλλά και οι ρύποι (139 γρ./χλμ. έναντι 117 του manual) δεν είναι οι ιδανικοί για την κλάση. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto