Η ομαλή και άνετη κύλιση τόσο εντός, όσο και εκτός πόλης είναι ένα από τα τυπικά στοιχεία που συναντούμε στα μοντέλα της μάρκας.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ομαλή και άνετη κύλιση τόσο εντός, όσο και εκτός πόλης είναι ένα από τα τυπικά στοιχεία που συναντούμε στα μοντέλα της μάρκας.

Οδική συμπεριφορά: Βασικός στόχος η άνεση

53.458 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2017)

Το ήσυχο ρολάρισμα του Corsa ακόμα και πάνω από τραχύ δρόμο, είναι το πρώτο στοιχείο που θα σημειώσει, ήδη από πολύ νωρίς, ο οδηγός του μικρού Opel. Η ανάρτηση ακολουθεί το βηματισμό αυτό και δεν δείχνει να ενοχλείται ακόμα και από αρκετά βαθιές λακκούβες ή απότομες ανομοιομορφίες τις ασφάλτου οπότε και η ηχητική «διαμαρτυρία» της είναι ελάχιστη. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι και οι 16άρες ζάντες σε κανένα σημείο δε δείχνουν παράταιρες σε σχέση με το χαρακτήρα του μοντέλου οπότε κρίνονται ευπρόσδεκτες. Σε ό,τι αφορά το τιμόνι, δύσκολα καταλαβαίνει κανείς τη χρησιμότητα του μπουτόν “City” για πιο υψηλό βαθμό υποβήθησης αφού η αρχική ρύθμιση δείχνει ούτως ή άλλως ιδιαίτερα ελαφριά. Όπως και να΄χει, υπάρχει και αυτή η επιλογή για όσους θέλουν το παρκάρισμα να γίνεται –ακόμα πιο- εύκολα. Εκτός πόλης, οι κλίσεις δε λείπουν ωστόσο το Corsa παραμένει σταθερό στην τροχιά του, φιλικό και προβλέψιμο. Τυπικά για Opel, είναι πολύ καλή η απόδοση των φρένων αν και το αρμόδιο πεντάλ έχει μια μαλακή αίσθηση έως ότου βυθιστεί και επικοινωνήσει στον οδηγό ότι «έπιασε». 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto