Η ομαλή και άνετη κύλιση τόσο εντός, όσο και εκτός πόλης είναι ένα από τα τυπικά στοιχεία που συναντούμε στα μοντέλα της μάρκας.
Οδική συμπεριφορά: Βασικός στόχος η άνεση
53.458 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2017)
Το ήσυχο ρολάρισμα του Corsa ακόμα και πάνω από τραχύ δρόμο, είναι το πρώτο στοιχείο που θα σημειώσει, ήδη από πολύ νωρίς, ο οδηγός του μικρού Opel. Η ανάρτηση ακολουθεί το βηματισμό αυτό και δεν δείχνει να ενοχλείται ακόμα και από αρκετά βαθιές λακκούβες ή απότομες ανομοιομορφίες τις ασφάλτου οπότε και η ηχητική «διαμαρτυρία» της είναι ελάχιστη. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι και οι 16άρες ζάντες σε κανένα σημείο δε δείχνουν παράταιρες σε σχέση με το χαρακτήρα του μοντέλου οπότε κρίνονται ευπρόσδεκτες. Σε ό,τι αφορά το τιμόνι, δύσκολα καταλαβαίνει κανείς τη χρησιμότητα του μπουτόν “City” για πιο υψηλό βαθμό υποβήθησης αφού η αρχική ρύθμιση δείχνει ούτως ή άλλως ιδιαίτερα ελαφριά. Όπως και να΄χει, υπάρχει και αυτή η επιλογή για όσους θέλουν το παρκάρισμα να γίνεται –ακόμα πιο- εύκολα. Εκτός πόλης, οι κλίσεις δε λείπουν ωστόσο το Corsa παραμένει σταθερό στην τροχιά του, φιλικό και προβλέψιμο. Τυπικά για Opel, είναι πολύ καλή η απόδοση των φρένων αν και το αρμόδιο πεντάλ έχει μια μαλακή αίσθηση έως ότου βυθιστεί και επικοινωνήσει στον οδηγό ότι «έπιασε».
Μια μονο ιαπωνικη εταιρεια στα 100 χρονια εβγαλε ενα ελαττωμα ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ της οταν ΟΛΕΣ οι γερμανικες εταιριες βγαζουν ελαττωματικα αυτοκινητα ΕΙΣ ΓΝΩΣΗ τους! Δεν ειμαι τογιοτακιας. Υπαρχουν και αλλοι καλυτεροι ανεξαρτητοι ιαπωνες κατασκευαστες οπως η Mazda και η Honda.
Αυτον τον κινητηρα τον ειχα σε euro4 οχι ομως σε αυτοματο κιβωτιο, η καταναλωση μεσα στην πολη ηταν στα 7 λιτρα και εκτος 5,τωρα για τα 9 ειναι μεγαλη καταναλωση.4 λιτρα λιγοτερα θελει ο πετρελαιοκινητηρας ακριβως
Ok ρε γαιπωνέζε και εσύ,τις δικές σας αμαρτίες γιαί δεν τις κατηγοράς με τα toyota που κολλάγανε τα γκάζια και φάγατε κοσμάκη,τις ανακλήσεις με τα toyota hilux και τα προβλήματα που βγάλανε τι γνώμη έχεις,είπαμε μηχανήματα είναι όλα χαλάνε,τουλάχιστον η Opel δεν νουθετούσε κόσμο και κοσμάκη όπως κάνει η vw.
Innovation (μεταφραση: καινοτομια)!!!! χαχαχαχα Πολυ γελιο λεμε! χαχαχα
Μια μονο ιαπωνικη εταιρεια στα 100 χρονια εβγαλε ενα ελαττωμα ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ της οταν ΟΛΕΣ οι γερμανικες εταιριες βγαζουν ελαττωματικα αυτοκινητα ΕΙΣ ΓΝΩΣΗ τους! Δεν ειμαι τογιοτακιας. Υπαρχουν και αλλοι καλυτεροι ανεξαρτητοι ιαπωνες κατασκευαστες οπως η Mazda και η Honda.
Αυτον τον κινητηρα τον ειχα σε euro4 οχι ομως σε αυτοματο κιβωτιο, η καταναλωση μεσα στην πολη ηταν στα 7 λιτρα και εκτος 5,τωρα για τα 9 ειναι μεγαλη καταναλωση.4 λιτρα λιγοτερα θελει ο πετρελαιοκινητηρας ακριβως
Ok ρε γαιπωνέζε και εσύ,τις δικές σας αμαρτίες γιαί δεν τις κατηγοράς με τα toyota που κολλάγανε τα γκάζια και φάγατε κοσμάκη,τις ανακλήσεις με τα toyota hilux και τα προβλήματα που βγάλανε τι γνώμη έχεις,είπαμε μηχανήματα είναι όλα χαλάνε,τουλάχιστον η Opel δεν νουθετούσε κόσμο και κοσμάκη όπως κάνει η vw.
Τα 9 λίτρα στα 100 είναι τυπογραφικό λάθος;
οτι και να λενε το αμαξι ειναι value for money ασφαλες,καινοτομο,γεματο εξοπλισμο,ωραιο σχεδιαστικα,ιδανικο για φοιτητικο αυτοκινητο