" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ομαλή και άνετη κύλιση τόσο εντός, όσο και εκτός πόλης είναι ένα από τα τυπικά στοιχεία που συναντούμε στα μοντέλα της μάρκας.

Οδική συμπεριφορά: Βασικός στόχος η άνεση

Διαβάστηκε από 39475 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/1/2017

Το ήσυχο ρολάρισμα του Corsa ακόμα και πάνω από τραχύ δρόμο, είναι το πρώτο στοιχείο που θα σημειώσει, ήδη από πολύ νωρίς, ο οδηγός του μικρού Opel. Η ανάρτηση ακολουθεί το βηματισμό αυτό και δεν δείχνει να ενοχλείται ακόμα και από αρκετά βαθιές λακκούβες ή απότομες ανομοιομορφίες τις ασφάλτου οπότε και η ηχητική «διαμαρτυρία» της είναι ελάχιστη. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι και οι 16άρες ζάντες σε κανένα σημείο δε δείχνουν παράταιρες σε σχέση με το χαρακτήρα του μοντέλου οπότε κρίνονται ευπρόσδεκτες. Σε ό,τι αφορά το τιμόνι, δύσκολα καταλαβαίνει κανείς τη χρησιμότητα του μπουτόν “City” για πιο υψηλό βαθμό υποβήθησης αφού η αρχική ρύθμιση δείχνει ούτως ή άλλως ιδιαίτερα ελαφριά. Όπως και να΄χει, υπάρχει και αυτή η επιλογή για όσους θέλουν το παρκάρισμα να γίνεται –ακόμα πιο- εύκολα. Εκτός πόλης, οι κλίσεις δε λείπουν ωστόσο το Corsa παραμένει σταθερό στην τροχιά του, φιλικό και προβλέψιμο. Τυπικά για Opel, είναι πολύ καλή η απόδοση των φρένων αν και το αρμόδιο πεντάλ έχει μια μαλακή αίσθηση έως ότου βυθιστεί και επικοινωνήσει στον οδηγό ότι «έπιασε». 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • 日本 旗

    Μια μονο ιαπωνικη εταιρεια στα 100 χρονια εβγαλε ενα ελαττωμα ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ της οταν ΟΛΕΣ οι γερμανικες εταιριες βγαζουν ελαττωματικα αυτοκινητα ΕΙΣ ΓΝΩΣΗ τους! Δεν ειμαι τογιοτακιας. Υπαρχουν και αλλοι καλυτεροι ανεξαρτητοι ιαπωνες κατασκευαστες οπως η Mazda και η Honda.

      17
  • Παναγιωτης

    Αυτον τον κινητηρα τον ειχα σε euro4 οχι ομως σε αυτοματο κιβωτιο, η καταναλωση μεσα στην πολη ηταν στα 7 λιτρα και εκτος 5,τωρα για τα 9 ειναι μεγαλη καταναλωση.4 λιτρα λιγοτερα θελει ο πετρελαιοκινητηρας ακριβως

      1
  • jimeta

    Ok ρε γαιπωνέζε και εσύ,τις δικές σας αμαρτίες γιαί δεν τις κατηγοράς με τα toyota που κολλάγανε τα γκάζια και φάγατε κοσμάκη,τις ανακλήσεις με τα toyota hilux και τα προβλήματα που βγάλανε τι γνώμη έχεις,είπαμε μηχανήματα είναι όλα χαλάνε,τουλάχιστον η Opel δεν νουθετούσε κόσμο και κοσμάκη όπως κάνει η vw.

      1
  • dimitris souliotis

    οτι και να λενε το αμαξι ειναι value for money ασφαλες,καινοτομο,γεματο εξοπλισμο,ωραιο σχεδιαστικα,ιδανικο για φοιτητικο αυτοκινητο

     

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »