Ο 1,4 TSI των 140 PS είναι λίγο πιο σβέλτος σε επιδόσεις. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση ανέρχεται στα 5,3 λτ./100 χλμ.
Κινητήρες: Με 140 ίππους και καλές επιδόσεις
52.269 Επισκέψεις στο άρθρο (25/7/2015)
Κάτω από το καπό των δύο μοντέλων βρίσκεται ένας 1.400άρης βενζινοκινητήρας ο οποίος με την βοήθεια του τούρμπο αποδίδει 140 ίππους. Οι επιδόσεις τους είναι παραπλήσιες, ωστόσο στην πράξη μικρό προβάδισμα έχει ο 1,4 TSI της Octavia καθώς υπερισχύει σε επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ.) και έχει καλύτερο τράβηγμα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Από την άλλη, ο κινητήρας του Insignia είναι λίγο πιο αργός στις επιταχύνσεις, κάτι που οφείλεται και στο μεγαλύτερο βάρος του, ωστόσο και αυτός τραβάει ικανοποιητικά από χαμηλά, ενώ δεν δυσκολεύεται και στον αυτοκινητόδρομο. Στη συνέχεια, όσον αφορά στην κατανάλωση, πάλι μικρό προβάδισμα έχει η Octavia, αν και στα χαρτιά η μέση κατανάλωσή της είναι 5,3 λτ./100 χλμ., έναντι 5,2 του Insignia). Αυτό γιατί υπό πίεση του γερμανικό μοντέλο είναι λίγο πιο απαιτητικό σε καύσιμο, ωστόσο σε normal ρυθμούς οδήγησης διαφορά στο trip computer δε θα βρεις εύκολα. Τέλος, αθόρυβη λειτουργία έχουν και οι δύο βενζινοκινητήρες, κάτι που εκτιμάται στα μεγάλα, μακρινά ταξίδια.
Έχοντας μπει και στα δύο αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω την σύγκριση. Το Insignia διαθέτει χώρους μεσαίου οχήματος ενώ το Oktavia μικρομεσαίου, η ποιότητα κατασκευής της Όπελ είναι εμφανώς ανώτερη και η αισθητική των δύο αυτοκινήτων χαώδης υπέρ του Insignia. Πώς να συγκρίνεις δύο οχήματα με διαφορά βάρους 258 κιλών; Δυστυχώς η προτίμηση πολλ
ών αναγνωστών προς οχήματα συγκεκριμένου group έχει λάβει χαρακτηριστικά θρησκευτικής πίστης.
εχω το vectra την τελευταια γενια κ εχει φιλος μου το octavia της αντιστοιχης χρονολογιας με το δικο μου. Η μερα με τη νυχτα κ σε ποιοτητα κ σε βλαβες κ σε στιβαροτητα το σκοντα σαφως καλυτερο.
Ρε παιδιά, από πότε η octavia (πατάει στο πάτωμα του Golf) θεωρείται μεσαίο;;; Με το Astra sedan θα έπρεπε να συγκριθεί!! Το μεσαίο της Skoda είναι η Superb!! (Εκτός αν θεωρούμε μικρομεσαίο το Rapid, το οποίο πατάει στο ίδιο πάτωμα με τη Fabia!)
Η σύγκριση που κάνετε είναι ατυχής, διότι το οικονομικό χάσμα που χωρίζει τα δύο αυτοκίνητα είναι αρκετά μεγαλο, με αποτέλεσμα ο "αδαής" που θα διαβάσει το άρθρο, θα προτιμήσει το πιο φτηνό...το οποίο είναι λάθος. Στο ίδιο συμπέρασμα θα κατέληγε το άρθρο , αν για παράδειγμα είχε σε σύγκριση το Octavia με το Audi A4....
Mε κομψό τρόπο , η συντακτική ομάδα προσπαθεί να κάψει το Insignia, το οποίο για τα λεφτά του είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Έχει αισθητική που θα κρατήσει για πολύ στο χρόνο (και η εταιρία το υποστηρίζει...δεν κάνει lifting με το παραμικρό), έχει από τις καλύτερες λαμαρίνες....(κακά τα ψέματα, η λαμαρίνα του δείχνει εφάμιλλη premium κατηγορίας) και φυσικά διατηρεί σε βάθος χρόνου πολύ καλύτερη τιμή σε σχέση με το Octavia....Δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Το Insignia to συγκρίνεις με passat και ίσως με Audi A4. Το Octavia είναι φτηνοάμαξο μπροστά στο insignia.
ΤΟ INSIGNIA ΒΑΣΕΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΕΝΩ ΤΟ OKTAVIA ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΧΩΡΙΖΟΥΝ 20 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΜΗΚΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΕΝΤΑΝ ΕΚΔΟΧΕΣ ΚΑΙ 27 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΣΤΙΣ COMBI ΕΚΔΟΣΕΙΣ. ΤΟ OCTAVIA ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ OPEL ASTRA SEDAN ΚΑΙ ΤΟΥΟΤΑ COROLLA. TO INSIGNIA ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ TOYOTA AVENSIS KAI VW PASSAT.
Συμφωνώ κι εγώ ότι η σύγκριση είναι ατυχής... Είχα αγοράσει κάποτε vectra καινούργιο για 2 χρόνια... Το πούλησα.... Εχω οδηγήσει και το octavia. Θεωρώ το octavia πολύ πιο αξιόπιστο!!!
Έχοντας μπει και στα δύο αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω την σύγκριση. Το Insignia διαθέτει χώρους μεσαίου οχήματος ενώ το Oktavia μικρομεσαίου, η ποιότητα κατασκευής της Όπελ είναι εμφανώς ανώτερη και η αισθητική των δύο αυτοκινήτων χαώδης υπέρ του Insignia. Πώς να συγκρίνεις δύο οχήματα με διαφορά βάρους 258 κιλών; Δυστυχώς η προτίμηση πολλ
ών αναγνωστών προς οχήματα συγκεκριμένου group έχει λάβει χαρακτηριστικά θρησκευτικής πίστης.
Έχοντας μπει και στα δύο αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω την σύγκριση. Το Insignia διαθέτει χώρους μεσαίου οχήματος ενώ το Oktavia μικρομεσαίου, η ποιότητα κατασκευής της Όπελ είναι εμφανώς ανώτερη και η αισθητική των δύο αυτοκινήτων χαώδης υπέρ του Insignia. Πώς να συγκρίνεις δύο οχήματα με διαφορά βάρους 258 κιλών; Δυστυχώς η προτίμηση πολλ ών αναγνωστών προς οχήματα συγκεκριμένου group έχει λάβει χαρακτηριστικά θρησκευτικής πίστης.
Απάντηση: Και τα δύο αυτοκίνητα ανήκουν στη μεσαία κατηγορία. Σχετικά με την Octavia, διαθέτει από τους "καλύτερους χώρους" στην κατηγορία.
εχω το vectra την τελευταια γενια κ εχει φιλος μου το octavia της αντιστοιχης χρονολογιας με το δικο μου. Η μερα με τη νυχτα κ σε ποιοτητα κ σε βλαβες κ σε στιβαροτητα το σκοντα σαφως καλυτερο.
Ρε παιδιά, από πότε η octavia (πατάει στο πάτωμα του Golf) θεωρείται μεσαίο;;; Με το Astra sedan θα έπρεπε να συγκριθεί!! Το μεσαίο της Skoda είναι η Superb!! (Εκτός αν θεωρούμε μικρομεσαίο το Rapid, το οποίο πατάει στο ίδιο πάτωμα με τη Fabia!)
Η σύγκριση που κάνετε είναι ατυχής, διότι το οικονομικό χάσμα που χωρίζει τα δύο αυτοκίνητα είναι αρκετά μεγαλο, με αποτέλεσμα ο "αδαής" που θα διαβάσει το άρθρο, θα προτιμήσει το πιο φτηνό...το οποίο είναι λάθος. Στο ίδιο συμπέρασμα θα κατέληγε το άρθρο , αν για παράδειγμα είχε σε σύγκριση το Octavia με το Audi A4.... Mε κομψό τρόπο , η συντακτική ομάδα προσπαθεί να κάψει το Insignia, το οποίο για τα λεφτά του είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Έχει αισθητική που θα κρατήσει για πολύ στο χρόνο (και η εταιρία το υποστηρίζει...δεν κάνει lifting με το παραμικρό), έχει από τις καλύτερες λαμαρίνες....(κακά τα ψέματα, η λαμαρίνα του δείχνει εφάμιλλη premium κατηγορίας) και φυσικά διατηρεί σε βάθος χρόνου πολύ καλύτερη τιμή σε σχέση με το Octavia....Δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Το Insignia to συγκρίνεις με passat και ίσως με Audi A4. Το Octavia είναι φτηνοάμαξο μπροστά στο insignia.
ΤΟ INSIGNIA ΒΑΣΕΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΕΝΩ ΤΟ OKTAVIA ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΧΩΡΙΖΟΥΝ 20 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΜΗΚΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΕΝΤΑΝ ΕΚΔΟΧΕΣ ΚΑΙ 27 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΣΤΙΣ COMBI ΕΚΔΟΣΕΙΣ. ΤΟ OCTAVIA ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ OPEL ASTRA SEDAN ΚΑΙ ΤΟΥΟΤΑ COROLLA. TO INSIGNIA ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ TOYOTA AVENSIS KAI VW PASSAT.
Ωραία σύγκριση οι τελευταίες φίρμες δυο κολοσσών (GM vs VW).
Συμφωνώ κι εγώ ότι η σύγκριση είναι ατυχής... Είχα αγοράσει κάποτε vectra καινούργιο για 2 χρόνια... Το πούλησα.... Εχω οδηγήσει και το octavia. Θεωρώ το octavia πολύ πιο αξιόπιστο!!!
Έχοντας μπει και στα δύο αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω την σύγκριση. Το Insignia διαθέτει χώρους μεσαίου οχήματος ενώ το Oktavia μικρομεσαίου, η ποιότητα κατασκευής της Όπελ είναι εμφανώς ανώτερη και η αισθητική των δύο αυτοκινήτων χαώδης υπέρ του Insignia. Πώς να συγκρίνεις δύο οχήματα με διαφορά βάρους 258 κιλών; Δυστυχώς η προτίμηση πολλ ών αναγνωστών προς οχήματα συγκεκριμένου group έχει λάβει χαρακτηριστικά θρησκευτικής πίστης.