Ο 1,4 TSI των 140 PS είναι λίγο πιο σβέλτος σε επιδόσεις. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση ανέρχεται στα 5,3 λτ./100 χλμ.

Ο 1,4 TSI των 140 PS είναι λίγο πιο σβέλτος σε επιδόσεις. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση ανέρχεται στα 5,3 λτ./100 χλμ.

Κινητήρες: Με 140 ίππους και καλές επιδόσεις

52.269 Επισκέψεις στο άρθρο (25/7/2015)

Κάτω από το καπό των δύο μοντέλων βρίσκεται ένας 1.400άρης βενζινοκινητήρας ο οποίος με την βοήθεια του τούρμπο αποδίδει 140 ίππους. Οι επιδόσεις τους είναι παραπλήσιες, ωστόσο στην πράξη μικρό προβάδισμα έχει ο 1,4 TSI της Octavia καθώς υπερισχύει σε επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ.) και έχει καλύτερο τράβηγμα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. 


Από την άλλη, ο κινητήρας του Insignia είναι λίγο πιο αργός στις επιταχύνσεις, κάτι που οφείλεται και στο μεγαλύτερο βάρος του, ωστόσο και αυτός τραβάει ικανοποιητικά από χαμηλά, ενώ δεν δυσκολεύεται και στον αυτοκινητόδρομο. Στη συνέχεια, όσον αφορά στην κατανάλωση, πάλι μικρό προβάδισμα έχει η Octavia, αν και στα χαρτιά η μέση κατανάλωσή της είναι 5,3 λτ./100 χλμ., έναντι 5,2 του Insignia). Αυτό γιατί υπό πίεση του γερμανικό μοντέλο είναι λίγο πιο απαιτητικό σε καύσιμο, ωστόσο σε normal ρυθμούς οδήγησης διαφορά στο trip computer δε θα βρεις εύκολα. Τέλος, αθόρυβη λειτουργία έχουν και οι δύο βενζινοκινητήρες, κάτι που εκτιμάται στα μεγάλα, μακρινά ταξίδια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN