" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σταθερή υπό πίεση είναι η Octavia στο δρόμο.

Προσανατολισμένη στην άνεση είναι η οδική συμπεριφορά του Opel Insignia.

Οδική συμπεριφορά: Προσανατολισμένα στην άνεση των επιβατών

Διαβάστηκε από 43426 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/7/2015

Το βασικό πλεονέκτημα του Insignia είναι ο συνδυασμός της πολύ καλής άνεσης, με τη σιγουριά στην οδήγηση. Έτσι, το τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση προσφέρει καλή πληροφόρηση και έχει το απαιτούμενο βάρος, ώστε να μεταφέρει μια σωστή αίσθηση στον οδηγό, ενώ, ανεξαρτήτως διαδρομής, το γερμανικό μοντέλο κινείται με σιγουριά και για τα δύσκολα φροντίζει το στάνταρ ESP. Στο ταξίδι είναι ήσυχο, τα φρένα του είναι δυνατά και ανθεκτικά, αλλά αν το πιέσεις στις στροφές δεν κρύβει το βάρος του αμαξώματος, που ξεπερνά τα 1.500 κιλά. Στον ανοιχτό δρόμο είναι όμως ακλόνητο και καταπίνει τα χιλιόμετρα με χαρακτηριστικά ησυχία και ευκολία. Οι πολλαπλοί σύνδεσμοι κρατούν τον πίσω άξονα στην άσφαλτο, ενώ η πρόσφυση είναι υπεραρκετή. Αν ξεπεραστεί η υποστροφή είναι προοδευτική και ελεγχόμενη.


H Skoda Octavia, από την άλλη διακρίνεται για τη σταθερότητα που εμφανίζει ανεξαρτήτως του είδους της διαδρομής, το σίγουρό της πάτημα, την υψηλή ποιότητα κύλισης αλλά και την στιβαρή αίσθηση. Ακόμη και σε γρήγορους ρυθμούς σε μια «στριφτερή» διαδρομή, το άμεσο ESP και το «σφιχτό» στήσιμο της ανάρτησης αυξάνουν τα περιθώρια πρόσφυσης και μειώνουν την υποστροφή. Στο κομμάτι της άνεσης, ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας διαχειρίζεται με αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του εδάφους και μόνο κατά το πέρασμα από εγκάρσια «εμπόδια» θα γίνει αισθητή στο εσωτερικό. Τα φρένα είναι εξαιρετικά, ενώ στα hi-lights φυσικά, ανήκει και το (έξτρα) σύστημα ρύθμισης βασικών λειτουργιών (τιμόνι, απόκριση κινητήρα) ανάλογα με τις ορέξεις του οδηγού.

 
  • Γιωργος Σαλ.

    Έχοντας μπει και στα δύο αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω την σύγκριση. Το Insignia διαθέτει χώρους μεσαίου οχήματος ενώ το Oktavia μικρομεσαίου, η ποιότητα κατασκευής της Όπελ είναι εμφανώς ανώτερη και η αισθητική των δύο αυτοκινήτων χαώδης υπέρ του Insignia. Πώς να συγκρίνεις δύο οχήματα με διαφορά βάρους 258 κιλών; Δυστυχώς η προτίμηση πολλ ών αναγνωστών προς οχήματα συγκεκριμένου group έχει λάβει χαρακτηριστικά θρησκευτικής πίστης.

      5
    • autotriti

      Απάντηση: Και τα δύο αυτοκίνητα ανήκουν στη μεσαία κατηγορία. Σχετικά με την Octavia, διαθέτει από τους "καλύτερους χώρους" στην κατηγορία.

        4
  • Dimitris

    εχω το vectra την τελευταια γενια κ εχει φιλος μου το octavia της αντιστοιχης χρονολογιας με το δικο μου. Η μερα με τη νυχτα κ σε ποιοτητα κ σε βλαβες κ σε στιβαροτητα το σκοντα σαφως καλυτερο.

      9
  • Xountini

    Ρε παιδιά, από πότε η octavia (πατάει στο πάτωμα του Golf) θεωρείται μεσαίο;;; Με το Astra sedan θα έπρεπε να συγκριθεί!! Το μεσαίο της Skoda είναι η Superb!! (Εκτός αν θεωρούμε μικρομεσαίο το Rapid, το οποίο πατάει στο ίδιο πάτωμα με τη Fabia!)

      6
  • NIAN

    Η σύγκριση που κάνετε είναι ατυχής, διότι το οικονομικό χάσμα που χωρίζει τα δύο αυτοκίνητα είναι αρκετά μεγαλο, με αποτέλεσμα ο "αδαής" που θα διαβάσει το άρθρο, θα προτιμήσει το πιο φτηνό...το οποίο είναι λάθος. Στο ίδιο συμπέρασμα θα κατέληγε το άρθρο , αν για παράδειγμα είχε σε σύγκριση το Octavia με το Audi A4.... Mε κομψό τρόπο , η συντακτική ομάδα προσπαθεί να κάψει το Insignia, το οποίο για τα λεφτά του είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Έχει αισθητική που θα κρατήσει για πολύ στο χρόνο (και η εταιρία το υποστηρίζει...δεν κάνει lifting με το παραμικρό), έχει από τις καλύτερες λαμαρίνες....(κακά τα ψέματα, η λαμαρίνα του δείχνει εφάμιλλη premium κατηγορίας) και φυσικά διατηρεί σε βάθος χρόνου πολύ καλύτερη τιμή σε σχέση με το Octavia....Δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Το Insignia to συγκρίνεις με passat και ίσως με Audi A4. Το Octavia είναι φτηνοάμαξο μπροστά στο insignia.

      5
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΤΟ INSIGNIA ΒΑΣΕΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΕΝΩ ΤΟ OKTAVIA ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΧΩΡΙΖΟΥΝ 20 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΜΗΚΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΕΝΤΑΝ ΕΚΔΟΧΕΣ ΚΑΙ 27 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΣΤΙΣ COMBI ΕΚΔΟΣΕΙΣ. ΤΟ OCTAVIA ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ OPEL ASTRA SEDAN ΚΑΙ ΤΟΥΟΤΑ COROLLA. TO INSIGNIA ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ TOYOTA AVENSIS KAI VW PASSAT.

      3
  • panosl

    Συμφωνώ κι εγώ ότι η σύγκριση είναι ατυχής... Είχα αγοράσει κάποτε vectra καινούργιο για 2 χρόνια... Το πούλησα.... Εχω οδηγήσει και το octavia. Θεωρώ το octavia πολύ πιο αξιόπιστο!!!

      1
  • Γιωργος Σαλ.

    Έχοντας μπει και στα δύο αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω την σύγκριση. Το Insignia διαθέτει χώρους μεσαίου οχήματος ενώ το Oktavia μικρομεσαίου, η ποιότητα κατασκευής της Όπελ είναι εμφανώς ανώτερη και η αισθητική των δύο αυτοκινήτων χαώδης υπέρ του Insignia. Πώς να συγκρίνεις δύο οχήματα με διαφορά βάρους 258 κιλών; Δυστυχώς η προτίμηση πολλ ών αναγνωστών προς οχήματα συγκεκριμένου group έχει λάβει χαρακτηριστικά θρησκευτικής πίστης.

      1

All about ηλιο-προστασία!

15 εκατομμύρια αυτοκίνητα κινούνται με CNG

Πως δεν θα τρίζουν πόρτες και καπό

Ξέρεις πως μπαίνουν οι ταχύτητες;

Η κίνηση στους δρόμους

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

Aναλυτικά το Mazda CX-30

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Πρώτη επαφή: Νέο Kia X Ceed

Yaris πενταετίας ή καινούργιο Aygo;

Ετοιμοπαράδοτο Jeep Renegade με 18.900 ευρώ

Ανανεωμένο Nissan Skyline

Μήπως να αγοράσεις τώρα και να μην περιμένεις;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORDAdvertisement: Kuga SUV με επιτόκιο από 1%

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »