Σταθερή υπό πίεση είναι η Octavia στο δρόμο.
Οδική συμπεριφορά: Προσανατολισμένα στην άνεση των επιβατών
Το βασικό πλεονέκτημα του Insignia είναι ο συνδυασμός της πολύ καλής άνεσης, με τη σιγουριά στην οδήγηση. Έτσι, το τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση προσφέρει καλή πληροφόρηση και έχει το απαιτούμενο βάρος, ώστε να μεταφέρει μια σωστή αίσθηση στον οδηγό, ενώ, ανεξαρτήτως διαδρομής, το γερμανικό μοντέλο κινείται με σιγουριά και για τα δύσκολα φροντίζει το στάνταρ ESP. Στο ταξίδι είναι ήσυχο, τα φρένα του είναι δυνατά και ανθεκτικά, αλλά αν το πιέσεις στις στροφές δεν κρύβει το βάρος του αμαξώματος, που ξεπερνά τα 1.500 κιλά. Στον ανοιχτό δρόμο είναι όμως ακλόνητο και καταπίνει τα χιλιόμετρα με χαρακτηριστικά ησυχία και ευκολία. Οι πολλαπλοί σύνδεσμοι κρατούν τον πίσω άξονα στην άσφαλτο, ενώ η πρόσφυση είναι υπεραρκετή. Αν ξεπεραστεί η υποστροφή είναι προοδευτική και ελεγχόμενη.
H Skoda Octavia, από την άλλη διακρίνεται για τη σταθερότητα που εμφανίζει ανεξαρτήτως του είδους της διαδρομής, το σίγουρό της πάτημα, την υψηλή ποιότητα κύλισης αλλά και την στιβαρή αίσθηση. Ακόμη και σε γρήγορους ρυθμούς σε μια «στριφτερή» διαδρομή, το άμεσο ESP και το «σφιχτό» στήσιμο της ανάρτησης αυξάνουν τα περιθώρια πρόσφυσης και μειώνουν την υποστροφή. Στο κομμάτι της άνεσης, ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας διαχειρίζεται με αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του εδάφους και μόνο κατά το πέρασμα από εγκάρσια «εμπόδια» θα γίνει αισθητή στο εσωτερικό. Τα φρένα είναι εξαιρετικά, ενώ στα hi-lights φυσικά, ανήκει και το (έξτρα) σύστημα ρύθμισης βασικών λειτουργιών (τιμόνι, απόκριση κινητήρα) ανάλογα με τις ορέξεις του οδηγού.
Προσανατολισμένη στην άνεση είναι η οδική συμπεριφορά του Opel Insignia.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για OPEL INSIGNIA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για SKODA OCTAVIA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Έχοντας μπει και στα δύο αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω την σύγκριση. Το Insignia διαθέτει χώρους μεσαίου οχήματος ενώ το Oktavia μικρομεσαίου, η ποιότητα κατασκευής της Όπελ είναι εμφανώς ανώτερη και η αισθητική των δύο αυτοκινήτων χαώδης υπέρ του Insignia. Πώς να συγκρίνεις δύο οχήματα με διαφορά βάρους 258 κιλών; Δυστυχώς η προτίμηση πολλ ών αναγνωστών προς οχήματα συγκεκριμένου group έχει λάβει χαρακτηριστικά θρησκευτικής πίστης.
Απάντηση: Και τα δύο αυτοκίνητα ανήκουν στη μεσαία κατηγορία. Σχετικά με την Octavia, διαθέτει από τους "καλύτερους χώρους" στην κατηγορία.
εχω το vectra την τελευταια γενια κ εχει φιλος μου το octavia της αντιστοιχης χρονολογιας με το δικο μου. Η μερα με τη νυχτα κ σε ποιοτητα κ σε βλαβες κ σε στιβαροτητα το σκοντα σαφως καλυτερο.
Ρε παιδιά, από πότε η octavia (πατάει στο πάτωμα του Golf) θεωρείται μεσαίο;;; Με το Astra sedan θα έπρεπε να συγκριθεί!! Το μεσαίο της Skoda είναι η Superb!! (Εκτός αν θεωρούμε μικρομεσαίο το Rapid, το οποίο πατάει στο ίδιο πάτωμα με τη Fabia!)
Η σύγκριση που κάνετε είναι ατυχής, διότι το οικονομικό χάσμα που χωρίζει τα δύο αυτοκίνητα είναι αρκετά μεγαλο, με αποτέλεσμα ο "αδαής" που θα διαβάσει το άρθρο, θα προτιμήσει το πιο φτηνό...το οποίο είναι λάθος. Στο ίδιο συμπέρασμα θα κατέληγε το άρθρο , αν για παράδειγμα είχε σε σύγκριση το Octavia με το Audi A4.... Mε κομψό τρόπο , η συντακτική ομάδα προσπαθεί να κάψει το Insignia, το οποίο για τα λεφτά του είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Έχει αισθητική που θα κρατήσει για πολύ στο χρόνο (και η εταιρία το υποστηρίζει...δεν κάνει lifting με το παραμικρό), έχει από τις καλύτερες λαμαρίνες....(κακά τα ψέματα, η λαμαρίνα του δείχνει εφάμιλλη premium κατηγορίας) και φυσικά διατηρεί σε βάθος χρόνου πολύ καλύτερη τιμή σε σχέση με το Octavia....Δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Το Insignia to συγκρίνεις με passat και ίσως με Audi A4. Το Octavia είναι φτηνοάμαξο μπροστά στο insignia.
ΤΟ INSIGNIA ΒΑΣΕΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΕΝΩ ΤΟ OKTAVIA ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΧΩΡΙΖΟΥΝ 20 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΜΗΚΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΕΝΤΑΝ ΕΚΔΟΧΕΣ ΚΑΙ 27 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΣΤΙΣ COMBI ΕΚΔΟΣΕΙΣ. ΤΟ OCTAVIA ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ OPEL ASTRA SEDAN ΚΑΙ ΤΟΥΟΤΑ COROLLA. TO INSIGNIA ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ TOYOTA AVENSIS KAI VW PASSAT.
Ωραία σύγκριση οι τελευταίες φίρμες δυο κολοσσών (GM vs VW).
Συμφωνώ κι εγώ ότι η σύγκριση είναι ατυχής... Είχα αγοράσει κάποτε vectra καινούργιο για 2 χρόνια... Το πούλησα.... Εχω οδηγήσει και το octavia. Θεωρώ το octavia πολύ πιο αξιόπιστο!!!
Έχοντας μπει και στα δύο αυτοκίνητα δεν καταλαβαίνω την σύγκριση. Το Insignia διαθέτει χώρους μεσαίου οχήματος ενώ το Oktavia μικρομεσαίου, η ποιότητα κατασκευής της Όπελ είναι εμφανώς ανώτερη και η αισθητική των δύο αυτοκινήτων χαώδης υπέρ του Insignia. Πώς να συγκρίνεις δύο οχήματα με διαφορά βάρους 258 κιλών; Δυστυχώς η προτίμηση πολλ ών αναγνωστών προς οχήματα συγκεκριμένου group έχει λάβει χαρακτηριστικά θρησκευτικής πίστης.