Η τονισμένη απόσταση από το έδαφος και οι αυξημένες διαδρομές της ανάρτησης σε συνδυασμό με την «έξυπνη» τετρακίνηση δίνουν στο Insignia Country Tourer την ικανότητα για light εκτός δρόμου περιηγήσεις

Η τονισμένη απόσταση από το έδαφος και οι αυξημένες διαδρομές της ανάρτησης σε συνδυασμό με την «έξυπνη» τετρακίνηση δίνουν στο Insignia Country Tourer την ικανότητα για light εκτός δρόμου περιηγήσεις.

Οδική συμπεριφορά: Με crossover διαθέσεις

34.061 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2014)

Το αυτόματο σύστημα 4×4 του μοντέλου της δοκιμής φέρει συμπλέκτη Haldex και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στους πίσω τροχούς. Η κατανομή της ροπής μπορεί να φθάσει ακόμη και το 0/100, ανάλογα με τις πληροφορίες που λαμβάνει το σύστημα για την κλίση του οχήματος, την επιτάχυνση, τη γωνία του τιμονιού κλπ. Σε συνδυασμό με το (αρκετά παρεμβατικό) ESP, το Country Tourer στρίβει με ασφάλεια ακόμα και αν το παρακάνεις. 


Βέβαια το βάρος του αυτοκινήτου και η μέτρια αίσθηση του τιμονιού δεν κρύβονται, ούτε άλλωστε και οι κλίσεις, αφού οι διαδρομές της ανάρτησης έχουν αυξηθεί σε σχέση με τα «απλά» Ιnsignia. Από την άλλη, στον ανοιχτό δρόμο το ταξίδι με το crossover στέισον της Opel είναι απολαυστικό λόγω της σταθερότητας και της αίσθησης ασφάλειας που αποπνέει. Η ποιότητα κύλισης είναι ιδιαίτερα προσεγμένη και μόνο ο θόρυβος του κινητήρα χαλά κάπως τη συνταγή. 

Σε σαθρά εδάφη το Insignia γίνεται μέχρι και διασκεδαστικό, χωρίς να σκαλώνει σχεδόν πουθενά. Η τετρακίνηση δουλεύει εξαιρετικά καλά και φροντίζει να προσφέρει πρόσφυση όποτε κι όπου χρειαστεί. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center