Αλμα στον τομέα της ποιότητας για το νέο Insignia: πιο καλά κατοχυρωμένες οι premium βλέψεις πλέον και σε πολύ καλό επίπεδο η εργονομία.
Η οθόνη του infotainment είναι πολύ εύκολη στο χειρισμό – παρών και το OnStar βέβαια καθώς κι ένα πολύ δυνατό επίπεδο νέων τεχνολογιών (φωτ. το head-up display).
Η οθόνη του infotainment είναι πολύ εύκολη στο χειρισμό – παρών και το OnStar βέβαια καθώς κι ένα πολύ δυνατό επίπεδο νέων τεχνολογιών (φωτ. το head-up display).
Η σπορ διαμόρφωση της οροφής επηρεάζει λίγο το χώρο για τα κεφάλια πίσω.
Μπορεί εξωτερικά να δείχνει σαν σεντάν στον λιγότερο εξοικειωμένο παρατηρητή, όμως το νέο Insignia είναι χάτσμπακ και διαθέτει μια μεγάλη πέμπτη πόρτα στο πίσω μέρος, στοιχείο που ευνοεί την καθημερινή χρήση χωρίς να επηρεάζει τις σπορτίφ αναλογίες του μοντέλου.
Το εσωτερικό είναι εμφανώς στραμμένο και προς την premium κατεύθυνση. Το αρχοντικό υλικό στο πάνω μέρος και το προσεγμένο φινίρισμα πλαισιώνουν πολύ σωστά τη σχεδίαση με τις οριζόντιες γραμμές οι οποίες δίνουν μια έξτρα αίσθηση πλάτους. Το infotainment είναι εύκολο στο χειρισμό είτε πρόκειται για κάποιο καθημερινό μενού όπως το ραδιόφωνο και ο ήχος γενικά είτε για άλλες ρυθμίσεις του οχήματος. Συνολικά και η θέση οδήγησης είναι καλύτερη και η ορατότητα προς τα πίσω είναι βελτιωμένη (όχι τέλεια, αλλά είναι εμφανές ότι έγινε δουλειά εκεί) και γενικά το Insignia μαζί με πολύ καλούς χώρους για μικροαντικείμενα και πολύ καλή εργονομία, έχει μειώσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τα παράπονα που σήκωνε ο προκάτοχός του.
Από πλευράς χώρων η καμπίνα εντυπωσιάζει με το πλάτος της για τα δεδομένα της κλάσης. Τα πόδια επίσης νιώθουν άνετα πίσω, ακόμα κι αν είστε άνω του μέσου όρου σε ύψος, ωστόσο εκεί που συνεχίζει να «πονάει» λίγο το Insignia, είναι ο αέρας για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Η σούπερ κομψή διαμόρφωση της οροφής έχει αντίκτυπο. Δυνατό και το πορτ-μπαγκάζ για μια οικογένεια αλλά υπάρχουν και πιο καλές τιμές στην κλάση.
Παλιά αγόραζαν Opel ως φτηνά γερμανικά, πλέον όμως έχουν πάψει να είναι φτηνά, το μόνο που τους έχει απομείνει είναι η υποτιθέμενη στυλάτη εμφάνιση. Είχα opel corsa και είχα αγανακτίσει από τον υψηλό θόρυβο, το πάτημα βάρκα στο γυαλό και τις ξαφνικές ζημιές που με είχαν γονατίσει οικονομικά ώσπου το έδωσα.
Opel...Προβληματικά, αναξιόπιστα, μετρια αυτοκινητα τα οποία δεν εχουν να σου προσφερουν κατι το ιδιαιτερο. Συντάσσομαι πλήρως με αυτο που είχε γράψει εδω προσφατα ενας φιλος,οτι δεν καταλαβαίνει για ποιο λογο υπάρχει αυτη η αυτοκινητοβιομηχανια!
Ναι φιλε Νεοελληνα, ολο προβληματα το astra h μου, εδω και 290000 εκτός απο τα προγραμματισμένα σεβις και αλλαγες(λαδια φιλτρα τακακια) εχω αλλάξει μονο 2 μπαράκια ζυγαριάς απο τους καλούς μας δρόμους. Ασε πολυ ζημιά λέμε......
Ογκώδες το νεο insignia και το εσωτερικό του αν και τεχνολογικά προηγμένο είναι προφανές επηρεασμένο από το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Γενιακά τα opel είναι αρκετά αξιόπιστα με την προυπόθεση ότι γίνονται οι προγραμματισμένες συντηρήσεις. Φράσεις του τύπου "εγω κάνω service μία φορά κάθε 5 χρόνια ή το δικό μου κινείται χωρίς λάδι κλπ κλπ " είναι προφανώς από άσχετους ή τσιγκούνηδες. Άλλωστε ο νεο-έλληνας το δικό του αυτοκίνητο είναι πάντα το καλύτερο, όλα τα άλλα έχουν προβλήματα.....
Στα πλήν
Ακριβό για opel, παίρνεις αληθινό premium με αυτά τα λεφτά, υψηλή κατανάλωση για diesel, και λίγο μεγάλο για αυτοκίνητο πόλης στην Ελλάδα. Για την αξιοπιστία των opel δεν γνωρίζω, πάντως καλίτερα από τα κινέζικα τσέχικα και κορεάτικα είναι, και με στυλ.
Όσοι είναι fun της opel, αλλά ...η τιμή;
Παλιά αγόραζαν Opel ως φτηνά γερμανικά, πλέον όμως έχουν πάψει να είναι φτηνά, το μόνο που τους έχει απομείνει είναι η υποτιθέμενη στυλάτη εμφάνιση. Είχα opel corsa και είχα αγανακτίσει από τον υψηλό θόρυβο, το πάτημα βάρκα στο γυαλό και τις ξαφνικές ζημιές που με είχαν γονατίσει οικονομικά ώσπου το έδωσα.
Opel...Προβληματικά, αναξιόπιστα, μετρια αυτοκινητα τα οποία δεν εχουν να σου προσφερουν κατι το ιδιαιτερο. Συντάσσομαι πλήρως με αυτο που είχε γράψει εδω προσφατα ενας φιλος,οτι δεν καταλαβαίνει για ποιο λογο υπάρχει αυτη η αυτοκινητοβιομηχανια!
Ναι φιλε Νεοελληνα, ολο προβληματα το astra h μου, εδω και 290000 εκτός απο τα προγραμματισμένα σεβις και αλλαγες(λαδια φιλτρα τακακια) εχω αλλάξει μονο 2 μπαράκια ζυγαριάς απο τους καλούς μας δρόμους. Ασε πολυ ζημιά λέμε......
Ογκώδες το νεο insignia και το εσωτερικό του αν και τεχνολογικά προηγμένο είναι προφανές επηρεασμένο από το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Γενιακά τα opel είναι αρκετά αξιόπιστα με την προυπόθεση ότι γίνονται οι προγραμματισμένες συντηρήσεις. Φράσεις του τύπου "εγω κάνω service μία φορά κάθε 5 χρόνια ή το δικό μου κινείται χωρίς λάδι κλπ κλπ " είναι προφανώς από άσχετους ή τσιγκούνηδες. Άλλωστε ο νεο-έλληνας το δικό του αυτοκίνητο είναι πάντα το καλύτερο, όλα τα άλλα έχουν προβλήματα.....
Στα πλήν Ακριβό για opel, παίρνεις αληθινό premium με αυτά τα λεφτά, υψηλή κατανάλωση για diesel, και λίγο μεγάλο για αυτοκίνητο πόλης στην Ελλάδα. Για την αξιοπιστία των opel δεν γνωρίζω, πάντως καλίτερα από τα κινέζικα τσέχικα και κορεάτικα είναι, και με στυλ. Όσοι είναι fun της opel, αλλά ...η τιμή;