Aκόμα και σε φιδίσιες διαδρομές, το Insignia κρύβει καλά τον όγκο του, δε γέρνει πολύ και έχει αφθονία κρατήματος.
Στο δρόμο: Πρώτος στόχος η άνεση – μεγάλα περιθώρια πίεσης
28.855 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2017)
Έχει διώξει αρκετά κιλά από πάνω του το Insignia σε σχέση με το παρελθόν και αυτό από μόνο του αρκεί για να δημιουργήσει ένα πιο ευέλικτο αυτοκίνητο το οποίο σε αυτή τη γενιά δε δείχνει καθόλου τον όγκο του και δεν πνίγει την αίσθηση που φτάνει στον οδηγό. Η ανάρτηση έχει σχετικά μαλακή ρύθμιση και περνά πολύ άνετα και ήσυχα πάνω από τις οδικές ανωμαλίες ενώ οι καμπύλες γραμμές των ταλαντώσεων είναι πολύ ομαλές και στον αυτοκινητόδρομο. Οι κλίσεις δεν αναπτύσσονται ενοχλητικά και έτσι σε μια ορεινή διαδρομή με κλειστές καμπές το Insignia δε δυσανασχετεί και εμφανίζει μεγάλα περιθώρια πίεσης επιτρέποντας στον οδηγό να ευχαριστηθεί πλήρως τον καλό κινητήρα σε μεσαίες και ψηλές στροφές. Το τιμόνι στέκεται πιο καλά στο ύψος των περιστάσεων πλέον, για άλλη μια φορά δεν είναι σπορτίφ, αλλά είναι καθαρό σε αίσθηση και πληροφόρηση και με πιο καλά ζυγισμένη την ποσότητα της υποβοήθησης σε κάθε ταχύτητα κίνησης. Θα θέλαμε κάτι καλύτερο από τα φρένα καθώς η καλή αίσθηση του πεντάλ δε μεταφράστηκε σε σούπερ νούμερο στο καταγραφικό μας στο χώρο των μετρήσεων. Συνολικά το Insignia λατρεύει τον ανοικτό δρόμο όπου κρατά άνετα ταχύτητες και τον οδηγό ξεκούραστο και με καθαρό το κεφάλι του από θορύβους. Σε πιο απαιτητικές διαδρομές έχει πολλά να δώσει στον οδηγό χωρίς να καταφεύγει σε ακραίες λύσεις.
Παλιά αγόραζαν Opel ως φτηνά γερμανικά, πλέον όμως έχουν πάψει να είναι φτηνά, το μόνο που τους έχει απομείνει είναι η υποτιθέμενη στυλάτη εμφάνιση. Είχα opel corsa και είχα αγανακτίσει από τον υψηλό θόρυβο, το πάτημα βάρκα στο γυαλό και τις ξαφνικές ζημιές που με είχαν γονατίσει οικονομικά ώσπου το έδωσα.
Opel...Προβληματικά, αναξιόπιστα, μετρια αυτοκινητα τα οποία δεν εχουν να σου προσφερουν κατι το ιδιαιτερο. Συντάσσομαι πλήρως με αυτο που είχε γράψει εδω προσφατα ενας φιλος,οτι δεν καταλαβαίνει για ποιο λογο υπάρχει αυτη η αυτοκινητοβιομηχανια!
Ναι φιλε Νεοελληνα, ολο προβληματα το astra h μου, εδω και 290000 εκτός απο τα προγραμματισμένα σεβις και αλλαγες(λαδια φιλτρα τακακια) εχω αλλάξει μονο 2 μπαράκια ζυγαριάς απο τους καλούς μας δρόμους. Ασε πολυ ζημιά λέμε......
Ογκώδες το νεο insignia και το εσωτερικό του αν και τεχνολογικά προηγμένο είναι προφανές επηρεασμένο από το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Γενιακά τα opel είναι αρκετά αξιόπιστα με την προυπόθεση ότι γίνονται οι προγραμματισμένες συντηρήσεις. Φράσεις του τύπου "εγω κάνω service μία φορά κάθε 5 χρόνια ή το δικό μου κινείται χωρίς λάδι κλπ κλπ " είναι προφανώς από άσχετους ή τσιγκούνηδες. Άλλωστε ο νεο-έλληνας το δικό του αυτοκίνητο είναι πάντα το καλύτερο, όλα τα άλλα έχουν προβλήματα.....
Στα πλήν
Ακριβό για opel, παίρνεις αληθινό premium με αυτά τα λεφτά, υψηλή κατανάλωση για diesel, και λίγο μεγάλο για αυτοκίνητο πόλης στην Ελλάδα. Για την αξιοπιστία των opel δεν γνωρίζω, πάντως καλίτερα από τα κινέζικα τσέχικα και κορεάτικα είναι, και με στυλ.
Όσοι είναι fun της opel, αλλά ...η τιμή;
Παλιά αγόραζαν Opel ως φτηνά γερμανικά, πλέον όμως έχουν πάψει να είναι φτηνά, το μόνο που τους έχει απομείνει είναι η υποτιθέμενη στυλάτη εμφάνιση. Είχα opel corsa και είχα αγανακτίσει από τον υψηλό θόρυβο, το πάτημα βάρκα στο γυαλό και τις ξαφνικές ζημιές που με είχαν γονατίσει οικονομικά ώσπου το έδωσα.
Opel...Προβληματικά, αναξιόπιστα, μετρια αυτοκινητα τα οποία δεν εχουν να σου προσφερουν κατι το ιδιαιτερο. Συντάσσομαι πλήρως με αυτο που είχε γράψει εδω προσφατα ενας φιλος,οτι δεν καταλαβαίνει για ποιο λογο υπάρχει αυτη η αυτοκινητοβιομηχανια!
Ναι φιλε Νεοελληνα, ολο προβληματα το astra h μου, εδω και 290000 εκτός απο τα προγραμματισμένα σεβις και αλλαγες(λαδια φιλτρα τακακια) εχω αλλάξει μονο 2 μπαράκια ζυγαριάς απο τους καλούς μας δρόμους. Ασε πολυ ζημιά λέμε......
Ογκώδες το νεο insignia και το εσωτερικό του αν και τεχνολογικά προηγμένο είναι προφανές επηρεασμένο από το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Γενιακά τα opel είναι αρκετά αξιόπιστα με την προυπόθεση ότι γίνονται οι προγραμματισμένες συντηρήσεις. Φράσεις του τύπου "εγω κάνω service μία φορά κάθε 5 χρόνια ή το δικό μου κινείται χωρίς λάδι κλπ κλπ " είναι προφανώς από άσχετους ή τσιγκούνηδες. Άλλωστε ο νεο-έλληνας το δικό του αυτοκίνητο είναι πάντα το καλύτερο, όλα τα άλλα έχουν προβλήματα.....
Στα πλήν Ακριβό για opel, παίρνεις αληθινό premium με αυτά τα λεφτά, υψηλή κατανάλωση για diesel, και λίγο μεγάλο για αυτοκίνητο πόλης στην Ελλάδα. Για την αξιοπιστία των opel δεν γνωρίζω, πάντως καλίτερα από τα κινέζικα τσέχικα και κορεάτικα είναι, και με στυλ. Όσοι είναι fun της opel, αλλά ...η τιμή;