Aκόμα και σε φιδίσιες διαδρομές, το Insignia κρύβει καλά τον όγκο του, δε γέρνει πολύ και έχει αφθονία κρατήματος.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Aκόμα και σε φιδίσιες διαδρομές, το Insignia κρύβει καλά τον όγκο του, δε γέρνει πολύ και έχει αφθονία κρατήματος.

Στο δρόμο: Πρώτος στόχος η άνεση – μεγάλα περιθώρια πίεσης

28.855 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2017)

Έχει διώξει αρκετά κιλά από πάνω του το Insignia σε σχέση με το παρελθόν και αυτό από μόνο του αρκεί για να δημιουργήσει ένα πιο ευέλικτο αυτοκίνητο το οποίο σε αυτή τη γενιά δε δείχνει καθόλου τον όγκο του και δεν πνίγει την αίσθηση που φτάνει στον οδηγό. Η ανάρτηση έχει σχετικά μαλακή ρύθμιση και περνά πολύ άνετα και ήσυχα πάνω από τις οδικές ανωμαλίες ενώ οι καμπύλες γραμμές των ταλαντώσεων είναι πολύ ομαλές και στον αυτοκινητόδρομο. Οι κλίσεις δεν αναπτύσσονται ενοχλητικά και έτσι σε μια ορεινή διαδρομή με κλειστές καμπές το Insignia δε δυσανασχετεί και εμφανίζει μεγάλα περιθώρια πίεσης επιτρέποντας στον οδηγό να ευχαριστηθεί πλήρως τον καλό κινητήρα σε μεσαίες και ψηλές στροφές. Το τιμόνι στέκεται πιο καλά στο ύψος των περιστάσεων πλέον, για άλλη μια φορά δεν είναι σπορτίφ, αλλά είναι καθαρό σε αίσθηση και πληροφόρηση και με πιο καλά ζυγισμένη την ποσότητα της υποβοήθησης σε κάθε ταχύτητα κίνησης. Θα θέλαμε κάτι καλύτερο από τα φρένα καθώς η καλή αίσθηση του πεντάλ δε μεταφράστηκε σε σούπερ νούμερο στο καταγραφικό μας στο χώρο των μετρήσεων. Συνολικά το Insignia λατρεύει τον ανοικτό δρόμο όπου κρατά άνετα ταχύτητες και τον οδηγό ξεκούραστο και με καθαρό το κεφάλι του από θορύβους. Σε πιο απαιτητικές διαδρομές έχει πολλά να δώσει στον οδηγό χωρίς να καταφεύγει σε ακραίες λύσεις. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
test center