Ο κινητήρας diesel των 1,6 λίτρων της Opel αναδεικνύει τον Crossover χαρακτήρα του Mokka X προσφέροντάς του παράλληλα καλές επιδόσεις και πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας και αναλογικά καλές τιμές κατανάλωσης.
Κινητήρας: Πολιτισμένος και δυνατός
66.287 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2017)
O κινητήρας που εξοπλίζει την 4κίνητη και κορυφαία έκδοση στην γκάμα του Mokka X, είναι ο γνωστός μας 1,6 λίτρων CDTi της Opel που αποδίδει 136 ίππους και 320 Nm ροπής. Για άλλη μια φορά, αυτός ο κινητήρας αποδεικνύεται υπέρ του δέοντος ικανός για την απρόσκοπτη κίνηση του Mokka X, καθιστώντας το σβέλτο και αποτελεσματικό. Παράλληλα, ο κινητήρας αυτός παρουσιάζει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας όντας πολύ καλός σε απόκριση από χαμηλά και ήσυχος. Τα αποθέματα ροπής ακόμα και σε ψηλές στροφές είναι εντυπωσιακά για diesel σύνολο με αποτέλεσμα να έχεις πάντα «γεμάτο» γκάζι, με τις επιδόσεις να έρχονται να επαληθεύουν την πολύ καλή του εικόνα. Ο ισχυρότερος diesel στα κυβικά του (πλην του ίδιου στην διτούρμπινη έκδοση bi-turbo των 160 ίππων) αποδεικνύεται και αρκετά οικονομικός, με μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθίκες 6,4 λτ./100 χλμ.
Ο κινητήρας diesel των 1,6 λίτρων της Opel αναδεικνύει τον Crossover χαρακτήρα του Mokka X προσφέροντάς του παράλληλα καλές επιδόσεις και πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας και αναλογικά καλές τιμές κατανάλωσης.
Η αλήθεια είναι ότι το diesel πέθανε. Ούτε η Opel δαπάνησε χρήματα για να φτιάξει αυτόν τον εκπληκτικό κινητήρα, ούτε η (μισητή σε πολλούς - όχι σε μενα ως κάτοχος) VW το νέο 1,5 diesel που έρχεται, ούτε το group PSA που αναβάθμισε τον HDi της από 100 σε 120 ίππους + Add Blue, ούτε η Alfa τον εξωπραγματικό 2,2 tdi Της Giulia, ουτε βεβαίως η Ford τον νεο πολύ καλό 1.5 dci του Kuga, ούτε τέλος η Mercedes ξεκίνησε ένα μακρόπνοο πλάνο-επένδυση 3δις ευρώ για έξέλιξη μεσαίων και μεγάλων κινητήρων ντίζελ που θα τοποθετηθούν ΣΕ ΟΛΗ τη γκάμα το 2019. Το diesel πέθανε - ζήτω το diesel.
Η αλήθεια είναι ότι το diesel πέθανε. Ούτε η Opel δαπάνησε χρήματα για να φτιάξει αυτόν τον εκπληκτικό κινητήρα, ούτε η (μισητή σε πολλούς - όχι σε μενα ως κάτοχος) VW το νέο 1,5 diesel που έρχεται, ούτε το group PSA που αναβάθμισε τον HDi της από 100 σε 120 ίππους + Add Blue, ούτε η Alfa τον εξωπραγματικό 2,2 tdi Της Giulia, ουτε βεβαίως η Ford τον νεο πολύ καλό 1.5 dci του Kuga, ούτε τέλος η Mercedes ξεκίνησε ένα μακρόπνοο πλάνο-επένδυση 3δις ευρώ για έξέλιξη μεσαίων και μεγάλων κινητήρων ντίζελ που θα τοποθετηθούν ΣΕ ΟΛΗ τη γκάμα το 2019. Το diesel πέθανε - ζήτω το diesel.
Λάθος κατάλαβες φίλε Λεωνίδα τo diesel θα απαγορευτεί σύμφωνα με το autotriti!
Πως είπατε, diesel?