Αισθητά αναβαθμισμένο σε διάκοσμο, με προσεγμένο φινίρισμα και καλή ποιότητα κατασκευής είναι το εσωτερικό του Opel Mokka X.
Eσωτερικό: Ποιοτικά από τα καλύτερα στην κατηγορία
66.333 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2017)
Αναβαθμισμένος είναι ο εσωτερικός διάκοσμος του Opel Μokka X δείχνοντας παράλληλα και πιο high-tech μέσω της οθόνης αφής των 7 ή 8 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση) που πλέον αγκαλιάζει όμορφα το ταμπλό και δεν δείχνει παράταιρη όπως στο Mokka, με αυτό το στοιχείο να αποτελεί και το μοναδικό που προέρχεται από το Astra. Αυτό το σύστημα πολυμέσων (IntelliLink) διαθέτει νέο interface και έχει ενσωματώσει νέες λειτουργίες, ενώ προσφέρει αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας με smart phones. Μέσω αυτής της οθόνης έχει βελτιωθεί σημαντικά η εργονομία στο εσωτερικό του Mokka Χ, με τους διακόπτες στην κεντρική κονσόλα να είναι πλέον λιγότεροι αλλά και εύκολα προσβάσιμοι. Η θέση οδήγησης είναι πανοραμική ωστόσο η ορατότητα δεν είναι και η καλύτερη δυνατή αφού περιορίζεται από τις φαρδιές κολώνες του αμαξώματος, αλλά και την σχεδίαση του πίσω παρμπρίζ. Οσον αφορά στη θέση οδήγησης και πάλι, θα θέλαμε πιο αναπαυτικά και καλύτερα σε στήριξη καθίσματα αλλά και ψηλότερα τοποθετημένο τον επιλογέα ταχυτήτων. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας, με τα μαλακά υλικά να εμφανίζουν πολύ καλή συναρμογή. Προσεγμένο είναι και το επίπεδο φινιρίσματος σε κάθε τμήμα του εσωτερικού του Mokka X, συμπληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την ευχάριστη συνολικά εικόνα του.
Τα καθίσματα είναι στενά και δεν προσφέρουν καλή πλευρική στήριξη.
Η αλήθεια είναι ότι το diesel πέθανε. Ούτε η Opel δαπάνησε χρήματα για να φτιάξει αυτόν τον εκπληκτικό κινητήρα, ούτε η (μισητή σε πολλούς - όχι σε μενα ως κάτοχος) VW το νέο 1,5 diesel που έρχεται, ούτε το group PSA που αναβάθμισε τον HDi της από 100 σε 120 ίππους + Add Blue, ούτε η Alfa τον εξωπραγματικό 2,2 tdi Της Giulia, ουτε βεβαίως η Ford τον νεο πολύ καλό 1.5 dci του Kuga, ούτε τέλος η Mercedes ξεκίνησε ένα μακρόπνοο πλάνο-επένδυση 3δις ευρώ για έξέλιξη μεσαίων και μεγάλων κινητήρων ντίζελ που θα τοποθετηθούν ΣΕ ΟΛΗ τη γκάμα το 2019. Το diesel πέθανε - ζήτω το diesel.
Η αλήθεια είναι ότι το diesel πέθανε. Ούτε η Opel δαπάνησε χρήματα για να φτιάξει αυτόν τον εκπληκτικό κινητήρα, ούτε η (μισητή σε πολλούς - όχι σε μενα ως κάτοχος) VW το νέο 1,5 diesel που έρχεται, ούτε το group PSA που αναβάθμισε τον HDi της από 100 σε 120 ίππους + Add Blue, ούτε η Alfa τον εξωπραγματικό 2,2 tdi Της Giulia, ουτε βεβαίως η Ford τον νεο πολύ καλό 1.5 dci του Kuga, ούτε τέλος η Mercedes ξεκίνησε ένα μακρόπνοο πλάνο-επένδυση 3δις ευρώ για έξέλιξη μεσαίων και μεγάλων κινητήρων ντίζελ που θα τοποθετηθούν ΣΕ ΟΛΗ τη γκάμα το 2019. Το diesel πέθανε - ζήτω το diesel.
Λάθος κατάλαβες φίλε Λεωνίδα τo diesel θα απαγορευτεί σύμφωνα με το autotriti!
Πως είπατε, diesel?