Σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές, το Mokka X δεν θα συναντήσει κανένα πρόβλημα στην κίνησή του, ευχαριστώντας παράλληλα και εκεί τον οδηγό του μέσω της συμπεριφοράς του.
Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστο στο δρόμο, ικανό εκτός…
66.318 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2017)
Το Opel Mokka X στην τετρακίνητη έκδοσή του καθίσταται ένα πραγματικό Crossover αυτοκίνητο, που μπορεί να ικανοποιήσει απόλυτα τον οδηγό του σε εντός δρόμου διαδρομές και να του προσφέρει αυτό το κάτι παραπάνω σε εκτός. Στο δρόμο, το Mokka Χ παρουσιάζει ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, με την ανάρτηση να είναι σφιχτή κάτι που σε συνδυασμό με τις 18 ιντσών ζάντες (της έκδοσης της δοκιμής) περιορίζει αισθητά την άνεση κυρίως σε διαδοχικές και σχετικά έντονες ανωμαλίες. Παρά την ρύθμισή της όμως αυτή, το αμάξωμα εμφανίζει κάποιες κλίσεις σε δρόμο με στροφές λόγω του βάρους και του αυξημένου ύψους του, χωρίς ωστόσο να επηρεάζουν την οδική του συμπεριφορά που είναι ουδέτερη στις περισσότερες περιπτώσεις. Υπό πίεση και με απενεργοποιημένο το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) το Mokka X θα εμφανίσει μια μικρή τάση για υποστροφή, χωρίς ωστόσο να εκδηλώνεται απότομα. Σε εκτός δρόμου διαδρομές και πάλι η ανάρτηση και τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά δείχνουν να «υποφέρουν», όμως σε πατημένα κομμάτια προσδίδουν πολύ καλό έλεγχο στο αμάξωμα καθιστώντας το και εκεί ευχάριστο. Το «εκτός» δρόμου καθορίζεται αποκλειστικά και μόνο από την χαμηλή απόστασή του από το έδαφος και την μικρή διαδρομή της ανάρτησης, γιατί κατά τα άλλα και ο κινητήρας και το αυτόματο σύστημα τετρακίνησης, έχουν μεγάλες δυνατότητες και γίνονται εύκολα αντιληπτές σε τέτοιες συνθήκες. Τα φρένα είναι αποτελεσματικά ενώ το τιμόνι αν και έχει ελαφριά και τεχνητή αίσθηση, είναι ακριβές όπως ακριβής στο κούμπωμα είναι και ο επιλογέας.
Η αλήθεια είναι ότι το diesel πέθανε. Ούτε η Opel δαπάνησε χρήματα για να φτιάξει αυτόν τον εκπληκτικό κινητήρα, ούτε η (μισητή σε πολλούς - όχι σε μενα ως κάτοχος) VW το νέο 1,5 diesel που έρχεται, ούτε το group PSA που αναβάθμισε τον HDi της από 100 σε 120 ίππους + Add Blue, ούτε η Alfa τον εξωπραγματικό 2,2 tdi Της Giulia, ουτε βεβαίως η Ford τον νεο πολύ καλό 1.5 dci του Kuga, ούτε τέλος η Mercedes ξεκίνησε ένα μακρόπνοο πλάνο-επένδυση 3δις ευρώ για έξέλιξη μεσαίων και μεγάλων κινητήρων ντίζελ που θα τοποθετηθούν ΣΕ ΟΛΗ τη γκάμα το 2019. Το diesel πέθανε - ζήτω το diesel.
Η αλήθεια είναι ότι το diesel πέθανε. Ούτε η Opel δαπάνησε χρήματα για να φτιάξει αυτόν τον εκπληκτικό κινητήρα, ούτε η (μισητή σε πολλούς - όχι σε μενα ως κάτοχος) VW το νέο 1,5 diesel που έρχεται, ούτε το group PSA που αναβάθμισε τον HDi της από 100 σε 120 ίππους + Add Blue, ούτε η Alfa τον εξωπραγματικό 2,2 tdi Της Giulia, ουτε βεβαίως η Ford τον νεο πολύ καλό 1.5 dci του Kuga, ούτε τέλος η Mercedes ξεκίνησε ένα μακρόπνοο πλάνο-επένδυση 3δις ευρώ για έξέλιξη μεσαίων και μεγάλων κινητήρων ντίζελ που θα τοποθετηθούν ΣΕ ΟΛΗ τη γκάμα το 2019. Το diesel πέθανε - ζήτω το diesel.
Λάθος κατάλαβες φίλε Λεωνίδα τo diesel θα απαγορευτεί σύμφωνα με το autotriti!
Πως είπατε, diesel?