Τo Panda είναι άνετο και σταθερό στον ανοιχτό δρόμο, αλλά ο πίσω άξονας είναι λίγο νευρικός στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Ωστόσο είναι το μόνο με επιλογή City που ελαφραίνει το τιμόνι μέσα στην πόλη.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τo Panda είναι άνετο και σταθερό στον ανοιχτό δρόμο, αλλά ο πίσω άξονας είναι λίγο νευρικός στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Ωστόσο είναι το μόνο με επιλογή City που ελαφραίνει το τιμόνι μέσα στην πόλη.

Οδική συμπεριφορά: Αστική ευελιξία, ασφαλείς μετακινήσεις

29.325 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2016)

Όλα τα μοντέλα της δοκιμής μας έχουν μια ιδιαίτερη έφεση στην κίνηση της πόλης. Επίσης, όλα τους βασίζονται σε απλές λύσεις στην ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Το Panda έχει καλή ποιότητα κύλισης, αλλά όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, ο πίσω άξονας δείχνει ελαφρώς νευρικός πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια. Από την άλλη, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, είναι το μόνο με έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City), ενώ τα φρένα είναι και αυτά ικανά, με καλή αίσθηση. 

Το μίνι της Toyota αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο -για τα δεδομένα τη κατηγορίας- τρόπο με τον οποίο κινείται, ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, προτάσσοντας παράλληλα και σημαντική ευελιξία κατά την κίνηση στα στενά όρια της πόλης (πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα και μικρή ακτίνα στροφής 4,73 μ.). Το up! καταφέρνει και κρύβει το γεγονός ότι, πρόκειται για ένα μίνι αυτοκίνητο. Έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, είναι αρκετά σφιχτό, χωρίς να γίνεται κουραστικό, ενώ πουθενά δε δείχνει άτσαλο ή απρόσεκτο όσον αφορά στη συνδεσμολογία ή στη στιβαρότητα του πλαισίου. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, στις στροφές οι κλίσεις είναι ελεγχόμενες, στις ευθείες είναι σταθερό και δείχνει σίγουρο, ενώ δεν ενοχλείται από αεροδυναμικούς θορύβους.

Το Aygo είναι το πιο ευέλικτο και συμπεριφέρεται με ασφάλεια και προβλεψιμότητα στις στροφές.

Το Aygo είναι το πιο ευέλικτο και συμπεριφέρεται με ασφάλεια και προβλεψιμότητα στις στροφές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto