• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Παράπονα για Volvo

Διαβάστηκε από 8040 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/3/2019
 

Χάλασε το πανάκριβο σασμάν και ο πελάτης διαμαρτύρεται.

Λάβαμε την επιστολή αυτή, την κοινοποιήσαμε στην Volvo και την δημοσιεύουμε, μαζί με την απάντηση της εταιρείας:

Η επιστολή της αναγνώστριας:

«Κύριοι, μετα απο ερευνα αγορας πριν τέσσερα χρονια επέλεξα να εμπιστευτώ την Volvo δίνοντας το ποσό των 30.000 ευρω διότι αγόραζα ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο μιας μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας διαλέγοντας μάλιστα την επετειακη εκδοση "ocean race", το οποίο δεν θα χρειαζόταν να το αλλάξω μετά από λίγα χρόνια! Εδώ και λίγους μήνες το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων δεν λειτουργεί σωστά. Το πήγαμε με τον σύζυγο μου στην αντιπροσωπεία που έχει και το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Volvo στο οποίο κάνω τα σέρβις του αυτοκινήτου μου και η απάντηση που μου έδωσαν είναι οτι όλα λειτουργούν οκ!! Μερικούς μήνες μετά δεν μπορούσα να βάλω την όπισθεν, οπότε πάλι στο συνεργείο όπου μετά από βόλτα που το έκαναν για να το τεστάρουν μαζί με τον σύζυγο μου ,είναι οτι εχει πρόβλημα το σασμάν!!! Στην ερώτηση από τι και πως έγινε σε ένα αυτόματο κιβώτιο και σε τόσο λίγο χρόνο δεν υπήρχε απάντηση. Μας πληροφόρησαν οτι πρέπει να αλλαχθεί το σασμάν και  το κόστος ειναι 8.000 ευρω!
Φαίνεται οτι η αρχική μου σκέψη δεν ήταν σωστή και πριν προλάβει το αυτοκίνητο να παλιώσει παθαίνει ζημιά πολλών χιλιάδων ευρώ! Επειδή δεν ειναι δυνατόν να πληρώσω αυτά τα χρήματα, που δεν έχω κιόλας, μιας και 2 χρόνια μετά την αγορά του αυτοκινήτου δεν εργάζομαι, απευθύνομαι σε εσάς πιστεύοντας ότι η ποιότητα κατασκευής των αυτοκινήτων σας ειναι ανώτερη πάρα πόλυ των αυτοκινήτων που θα μπορέσουν να πάθουν τέτοια ζημιά! Ζητάω την κατανόηση σας και σας παρακαλώ να δώσετε την λύση στο πρόβλημά μου, να ελέγξετε και να αλλάξετε αυτή την βλάβη για την οποία προφανώς δεν ευθύνομαι  καθώς και να μου απαντήσετε πως προέκυψε αυτό το πρόβλημα σε ένα αυτόματο κιβώτιο και ενα τόσο αξιόπιστο αυτοκίνητο!
Περιμένω την απάντηση σας και θα ήθελα να προωθήσετε αυτο το mail και στην Volvo Σουηδιας».

Η απάντηση της Volvo
«Σε απάντηση της επιστολής του πελάτη μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι είναι ενήμερος για την σημαντική έκπτωση στο κόστος της επισκευής του αυτοκινήτου του, την οποία του έχουμε προτείνει στα πλαίσια της πολιτικής καλής θέλησης προς τους πελάτες Volvo. Από την άλλη όμως θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η πλήρης κάλυψη δεν είναι εφικτή, καθώς το αυτοκίνητο είναι ήδη 4 ετών με 100.000 διανυθέντα χιλιόμετρα, οπότε εκτός οποιουδήποτε προγράμματος εγγύησης.»

Tags: VOLVO
 
Σχολιάστε την είδηση 6 σχόλια

Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

Η κίνηση στους δρόμους

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

«Έχουμε κρίση, δεν πειράζει που ρυπαίνει το αμάξι μου»

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

95 ή 100 οκτάνια;

Φρεσκάρισμα για το Honda Civic

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

περισσότερα »