• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Up! θα χρησιμοποιεί τον 1.0 λτ. TSI κινητήρα του ομίλου με τους 115 ίππους.

Η γερμανική μάρκα υπόσχεται πολύ καλές επιδόσεις, βασιζόμενοι στον συνδυασμό των 115 ίππων και του πολύ χαμηλού βάρους.

Αισθητικά, τα βλέμματα τραβούν οι ζάντες 17 ιντσών, αλλά και το αρτικόλεξο GTI που κοσμεί την γρίλια στον πρόβολο.

Στο εσωτερικό θα υπάρχουν κλασσικές GTI πινελιές όπως τα καρό καθίσματα.

Νέο VW Up! GTI

Διαβάστηκε από 3304 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/5/2017

Η Volkswagen ανακοίνωσε επίσημα την έκδοση GTI του μίνι της Up! το οποίο και θα παρουσιάσει στα πλαίσια της ετήσιας συνάντησης GTI στη λίμνη Wörthersee της Αυστρίας στις 24-27 Μαΐου.

 
Μπορεί οι περισσότεροι να έχουν συνδέσει τα αρχικά GTI με το Golf αλλά τα ίδια αρχικά, με τις ανάλογες τροποποιήσεις, υπάρχουν και στο μικρότερο Polo. Τώρα η Volkswagen αποφάσισε να ασχοληθεί και με το ακόμα μικρότερο Up!, λανσάροντας το Up! GTI.
 
Στο πρωτοεμφανιζόμενο «καυτό» Up! η Volkswagen ακολούθησε τον ίδιο δρόμο που είχε ακολουθήσει για το Golf GTI πρώτης γενιάς το οποίο δε στηριζόταν τόσο στη μεγάλη του ιπποδύναμη για να πετύχει υψηλές επιδόσεις όσο στο χαμηλό του βάρος. Αυτό είναι εύκολα εμφανές αν αντιπαραβάλλουμε τα νούμερα των δύο μοντέλων. Έτσι, το Golf GTI πρώτης γενιάς είχε έναν τετρακύλινδρο, ατμοσφαιρικό, εν σειρά κινητήρα 1.6 λτ. με απόδοση 110 ίππων και 140 Nm ροπής, ζύγιζε 810 κιλά, έκανε το 0-100 χλμ./ώρα σε 9.0 δλ. και η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 182 χλμ./ώρα.
 
Το Up! GTI θα έχει τον 1.0 λτ. τρικύλινδρο κινητήρα TSI με τούρμπο, του ομίλου, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 200 Nm ροπής, το βάρος του θα φτάνει τα 997 κιλά, κάνει το 0-100 σε 8.8 δλ. και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 197 χλμ./ώρα. Οι βασικές αρχές, λοιπόν, είναι οι ίδιες, χαμηλό βάρος, μικρός κινητήρας και μικρές διαστάσεις.
Ακολουθώντας τη γνωστή GTI συνταγή, το γερμανικό μίνι έχει μεγαλύτερους τροχούς 17 ιντσών, πιο επιθετικούς προφυλακτήρες τους οποίους κοσμεί το σήμα GTI, πλευρικά μαρσπιέ και πίσω αεροτομή. Στο εσωτερικό συναντάμε τις συνήθεις καρό επενδύσεις, αλλά και μικρότερο τιμόνι, ενώ το παρόν δίνουν οι συνηθισμένες GTI πινελιές.
 
Με το τόσο χαμηλό βάρος και την αρκετά ικανοποιητική ιπποδύναμη, φαίνεται ότι η πιο δυνατή έκδοση του Up! θα είναι ένα αρκετά ευχάριστο οδηγικά αυτοκίνητο και ίσως το ιδανικό μοντέλο για κάποιον που έρχεται σε επαφή για πρώτη φορά με την οικογένεια GTI.
 
Ως προς την τιμή, κάποιες πρώτες εκτιμήσεις για τη Βρετανική αγορά κάνουν λόγο για περίπου 17.500 ευρώ για το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και 19.800 ευρώ για την έκδοση με το DSG αυτόματο κιβώτιο.

Η παρουσίαση του νέου μέλους της οικογένειας GTI θα γίνει στο GTI Meet που θα διεξαχθεί στη λίμνη Wörthersee της Αυστρίας στις 24-27 Μαΐου με το λανσάρισμα του μοντέλου να το περιμένουμε στις αρχές του 2018.

Δείτε το νέο Up! GTI στο βίντεο που ακολουθεί.
 

 
  • jimeta

    17500 και 20000 για τον ανεκδιήγητο κουβά του group vw,μόνο και μόνο αν είχατε φιλότιμο ούτε να το παρουσιάζατε δεν έπρεπε με αυτές τις τιμές και το τουβλίσιο στύλ που έχει,ο τσιμεντόλιθος έχει καλύτερο στύλ όταν τον κτίζεις,και αυτό το πράμα θα πάει να τα βάλει με το Fiat 500 Abarth.Πέρασε στην κωμωδία και τους The Marx Brothers η vw.Α ρε γέλια που θα ρίξει πάλι ο κοσμάκης.

      10
  • Ωχ

    Παρόλο που συμπαθώ την εταιρεία και εκτιμώ πολύ τα αυτοκίνητά της μαζί με τα προτερήματα και τα ελαττώματά τους θεωρώ πως αυτό το τραγικό μοντέλο εμπλουτίστηκε με μία έκδοση το λιγότερο κακό ανέκδοτο. Και για τα χαρακτηριστικά της, και για το ρόλο που υποτίθεται ότι παίζει στην γκάμα το συγκεκριμένο μοντέλο και για την ανεκδιήγητη τιμολόγησή του. Ας αφήσουν να το αναλάβουν άλλες εταιρείες που το κάνουν πολύ καλύτερα.

      2