Μήπως δεν πειράζει το νέο σας αυτοκίνητο να μην είναι ντίζελ;

Μήπως δεν πειράζει το νέο σας αυτοκίνητο να μην είναι ντίζελ;

Πειράζει να μην είναι diesel;

6.013 Επισκέψεις στο άρθρο (10/1/2017)

Δεν είναι λίγοι αυτοί που πάνω που ήταν έτοιμοι να αγοράσουν αυτοκίνητο, ήρθε το ντίζελ, τους τα έκανε όλα άνω κάτω και τώρα μένουν σαστισμένοι χωρίς να ξέρουν τι να αγοράσουν. Μήπως είστε ένας από αυτούς;

Για αρχή, το πράγμα είναι απλό: Δεν είναι απαραίτητο το καινούργιο αυτοκίνητό σας να είναι ντίζελ. Είναι ακόμη «κουλ» και «έξυπνο» και «εντάξει» να αγοράσει κανείς αυτοκίνητο βενζίνης. Γιατί δεν το κάνει ένα μεγάλο μέρος της αγοράς; Γιατί ένα μεγάλο ποσοστό βρήκε πως οι ανάγκες του καλύπτονται καλύτερα από το ντίζελ. Και αντέχει και τη διαφορά τιμής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Οι υπόλοιποι θα πάρουν βενζίνη. Γιατί είναι φτηνό στην αγορά και τώρα είναι και φτηνό στη χρήση!

Με τόσα μοντέλα να έρχονται κάθε τόσο με νέα μοτέρ πολύ χαμηλής κατανάλωσης, θα ήταν άδικο να νομίσει κανείς πως ξαφνικά η βενζίνη «πέθανε» και πως αν δεν αγοράσεις ντίζελ έχεις κάνει λάθος. Και είναι ένα κομμάτι τις αγοράς που έμεινε με τα λεφτά στο χέρι, γιατί πάνω που περίμενε να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο, δίστασε γιατί «δεν είναι ντίζελ».

Και λοιπόν; Είδατε πόσα νέα μοτέρ βενζίνης έχουν φέρει οι κατασκευαστές τελευταία; Το 1.000άρι της Ford, το 1,2 της Peugeot, το 900άρι της Renault και το δικίλυνδρο 900άρι της Fiat. Αυτά τα μοτέρ φοριούνται σε μοντέλα από μίνι μέχρι και μικρομεσαία. Έχουν δύναμη και ροπή, και ρύπους που πολλές φορές δίνουν μηδενικά τέλη.

Και στοιχίζουν χίλια και 2.000 ευρώ λιγότερα! Έχουν τεχνολογία αιχμής, ένα ελαφρύ μοτέρ να μη βαραίνουν εμπρός, είναι σχεδόν αθόρυβα, δεν κινδυνεύουν από λάθος καύσιμο στο πρατήριο, ή από αντλία πετρελαίου αν το καύσιμο είναι «μπόμπα», και πάνε «αέρα».

Επειδή το ντίζελ ήρθε με φόρα και τα σάρωσε όλα, δε σημαίνει ότι «σκότωσε» τη βενζίνη. Ίσα ίσα ξύπνησε νέες τεχνολογίες και έφερε τη βενζίνη σήμερα στα καλύτερά της. Οι καλύτεροι κινητήρες βενζίνης κυκλοφορούν σήμερα στα περισσότερα μοντέλα. Με ελάχιστα κυβικά, άριστες επιδόσεις και πολύ χαμηλή κατανάλωση.

Αν λοιπόν σαστίσατε με το ντίζελ, μήπως να πείτε «ευτυχώς» που περιμένατε, και τώρα να προχωρήσετε με ένα βενζινοκίνητο μοντέλο; Υπήρχε καλύτερη εποχή για τον βενζινοκινητήρα; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw