Τραβάει καλά σε όλο το φάσμα του, με τη ροπή των 270 Nm να είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1.750 σ.α.λ, ενώ είναι λογικός και σε κατανάλωση με τη μέση δοκιμής να αγγίζει τα 5,5 λτ./100 χλμ.

Τραβάει καλά σε όλο το φάσμα του, με τη ροπή των 270 Nm να είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1.750 σ.α.λ, ενώ είναι λογικός και σε κατανάλωση με τη μέση δοκιμής να αγγίζει τα 5,5 λτ./100 χλμ.

Κινητήρας: «Τραβάει» και δεν καίει

74.870 Επισκέψεις στο άρθρο (8/5/2014)

Η «καρδιά» του λέοντα στο αυτοκίνητο δοκιμής μας είναι πετρελαιοκίνητη. Για την ακρίβεια είναι 1,6 λίτρων, με τον κωδικό HDi, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους στις 3.600 σ.α.λ., με την ροπή να είναι σε υψηλά επίπεδα, μιας και αποδίδονται 270 Nm, διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. 
Ο κινητήρας αυτός κινεί με άνεση το αμάξωμα των 1.180 κιλών, επιτρέποντας του να φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 10,6 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 188 χλμ/ώρα. Βέβαια, αρωγός στις καλές επιδόσεις είναι και το σωστά κλιμακούμενο κιβώτιο των 6 σχέσεων, το οποίο προσφέρει καλή αίσθηση και μόνο στις πολύ γρήγορες αλλαγές θα «διαμαρτυρηθεί». Απόρροια της καλής κλιμάκωσης είναι οι καλές επιδόσεις στις ρεπρίζ μιας και τα 60-100 χλμ/ώρα με 4η και 5η ολοκληρώνονται σε 6,7 και 10,8 δλ αντίστοιχα, ενώ τα 80-120 χλμ/ώρα με 5η και 6η επιτυγχάνονται σε 10,6 και 14,4 δλ. Εξαιρετική όμως χαρακτηρίζεται η λειτουργία του συστήματος start & stop, η οποία είναι ομαλή κι άμεση.
Σε καλά επίπεδα όμως είναι και η κατανάλωση καυσίμου, η οποία κατά τον κατασκευαστή αγγίζει τα 4 λτ./100 χλμ. Εμείς βέβαια στην διάρκεια της δοκιμής μας κινηθήκαμε σβέλτα με μόλις 5,5 λτ./100 χλμ, με τις εκπομπές ρύπων να αγγίζουν τα 105 γρ./χλμ. Στην εθνική το Peugeot 2008 καίει 5,0 λτ, κινούμενο με 129 χλμ/ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto