Στο πατημένο χώμα το 2008 τα πάει καλά, μιας και διαθέτει επαρκή απόσταση από το έδαφος.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στο πατημένο χώμα το 2008 τα πάει καλά, μιας και διαθέτει επαρκή απόσταση από το έδαφος.

Οδική συμπεριφορά: Έμφαση στην άνεση και στο cruising

74.885 Επισκέψεις στο άρθρο (8/5/2014)

Από τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το λιλιπούτειο τιμόνι του 2008, αντιλαμβάνεσαι ότι το Peugeot 2008 φτιάχτηκε για να σε μεταφέρει με σβελτάδα. Ο diesel κινητήρας τραβάει με άνεση το αμάξωμα των 1.180 κιλών, ακόμα και με μια σχέση πάνω στο 6αρι κιβώτιο. Στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, τα χιλιόμετρα στο κοντέρ μαζεύονται γρήγορα. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι δεν ενοχλούν και μόνο πάνω από τα 130 χλμ/ώρα γίνονται έντονοι. Η ανάρτηση έχει σαφή προσανατολισμό στην άνεση, απορροφώντας με επάρκεια κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος. 
Ούτε στις στροφές θα αντιμετωπίσετε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μέτριες, ενώ οι αντιδράσεις του 2008 υπό πίεση είναι προβλέψιμες και προπαντός δεν τρομάζουν τον οδηγό, παρά το γεγονός ότι η ανάρτηση επανέρχεται με μικρή καθυστέρηση, κάτι που το αντιλαμβάνεται ο οδηγός όταν προσπαθήσει να αλλάξει βίαια και με χιλιόμετρα στο κοντέρ κατεύθυνση. Το τιμόνι δεν προσφέρει κορυφαία πληροφόρηση και μερικές φορές βαραίνει αισθητά όταν ο οδηγός πιέζει το 2008 στις στροφές. Τόσο σε ανοιχτές όσο και σε κλειστές καμπές, το πίσω μέρος είναι ουδέτερο, με την υποστροφή να εμφανίζεται πρώτη κι όχι σε μεγάλες δόσεις, μιας και το ESP (δεν απενεργοποιείται πάνω από τα 50 χλμ/ώρα) κάνει διακριτικά την δουλειά του. Σε βατές εκτός δρόμου διαδρομές τα πάει καλά, μιας και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αλλά και οι σχετικά κοντοί πρόβολοι διευκολύνουν τέτοιου είδους προσπάθειες. 

Στις στροφές οι κλίσεις είναι λογικές, ο οδηγός δεν τρομάζει, ενοχλείται όμως ελάχιστα από την καθυστερημένη επαναφορά της ανάρτησης. Λίγη παραπάνω πληροφόρηση από το τιμόνι θα ήταν καλοδεχούμενη.

Στις στροφές οι κλίσεις είναι λογικές, ο οδηγός δεν τρομάζει, ενοχλείται όμως ελάχιστα από την καθυστερημένη επαναφορά της ανάρτησης. Λίγη παραπάνω πληροφόρηση από το τιμόνι θα ήταν καλοδεχούμενη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO PROACE
NISSAN