• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
4 φωτογραφίες »

Κινητήρες-επιδόσεις-κατανάλωση

60.927 Επισκέψεις στο άρθρο (1/8/2021)

Κινητήρες: Προβάδισμα επιδόσεων για τα C-HR και 2008
Τα τρία μοντέλα εφοδιάζονται, όπως αναφέραμε, με κινητήρες διαφορετικού καυσίμου έχοντας ως στόχο την οικονομία. Το Peugeot 2008 το κινεί ένας diesel 1.500άρης κινητήρας με turbo μεταβλητής γεωμετρίας και σύστημα Adblue για τη μείωση των NOx. Αποδίδει 110 άλογα, έχει τα μεγαλύτερα αποθέματα ροπής συγκριτικά (250 Nm) κάτι που συμβάλλει θετικά στις ρεπρίζ, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δευτερόλεπτα, ενώ αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας είναι πολιτισμός και με περιορισμένο κροτάλισμα.

Ο 1,5 BlueHDi του 2008 έχει πολιτισμένη, για diesel λειτουργία, αποδίδει 100 άλογα και προσφέρει καλές επιδόσεις στο γαλλικό B-SUV.

Ο 1,5 BlueHDi του 2008 έχει πολιτισμένη, για diesel λειτουργία, αποδίδει 100 άλογα και προσφέρει καλές επιδόσεις στο γαλλικό B-SUV.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Στα ίδια επίπεδα επιτάχυνσης βρίσκουμε και το μεγαλύτερο Toyota C-HR (0-100 χλμ./ώρα σε 11 δλ. με αυτόματο κιβώτιο). Το ιαπωνικό SUV εξοπλίζεται με ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,8 λίτρων που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο CVT. Αποδίδει 122 ίππους, με το ηλεκτρικό μοτέρ και την μπαταρία να προσφέρουν αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε ένα μεγάλο ποσοστό των καθημερινών αστικών μετακινήσεων, που σημαίνει ευκολία και ξεκούραση μέσα στην πόλη.

Συνδυάζοντας τις δεξαμενές το δύο καυσίμων (βενζίνης και υγραερίου) το Renault Captur 1,0 TCe LPG έχει αθροιστική αυτονομία 1.280 χιλιομέτρων.

Συνδυάζοντας τις δεξαμενές το δύο καυσίμων (βενζίνης και υγραερίου) το Renault Captur 1,0 TCe LPG έχει αθροιστική αυτονομία 1.280 χιλιομέτρων.


Όσον αφορά, τέλος, το Renault Captur αυτό συνδυάζει τον 1.000άρη TCe τούρμπο κινητήρα με εργοστασιακό κιτ υγραερίου καταναλώντας είτε βενζίνη είτε υγραέριο, με την εναλλαγή σε κάθε καύσιμο να γίνεται αβίαστα μέσω ειδικού διακόπτη. Σε σχέση με τις επιδόσεις, το Captur των 100 ίππων έρχεται 3ο στα 0-100 χλμ./ώρα με 13 δευτερόλεπτα, έχοντας όπως και το 2008 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Παρόλα αυτά τα καταφέρνει καλά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές που είναι και το ζητούμενο ή πιο  σωστά ο τρόπος που θα οδηγηθεί από τον χρήστη.

Μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. καταναλώνει το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό C-SUV της Toyota, το οποίο μπορεί να καλύψει αμιγώς ηλεκτρικά μεγάλο μέρος των καθημερινών αστικών μετακινήσεων.

Μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. καταναλώνει το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό C-SUV της Toyota, το οποίο μπορεί να καλύψει αμιγώς ηλεκτρικά μεγάλο μέρος των καθημερινών αστικών μετακινήσεων.

 
Κατανάλωση: Κερδισμένο στοίχημα η οικονομία, διαφέρει ο «νικητής» ανάλογα με τις συνθήκες
Η ώρα της κρίσης έφτασε: ποιό SUV κοστίζει λιγότερο στην τσέπη μας; Το πετρελαιοκίνητο Peugeot 2008 έχει μικτή κατανάλωση 4,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, οπότε με μέση τιμή diesel στα 1,327 ευρώ χρειάζονται 5,84 ευρώ για να γεμίσει το ντεπόζιτο για κάθε 100 χιλιόμετρα που διανύουμε. Για την ίδια απόσταση, το Renault Captur των 6,6 λτ. LPG/100 χλμ. κοστίζει 5,4 ευρώ (μέση τιμή υγραερίου 0,819 ευρώ) και έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα της αυτονομίας των 1.280 χιλιομέτρων χάρη στις δύο δεξαμενές που διαθέτει (βενζίνης και LPG).

Τέλος, το Toyota C-HR «καίει» 3,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα χάρη στο υβριδικό μηχανικό του σύνολο. Το ηλεκτρικό μοτέρ και η μπαταρία του αρκούν για την κίνηση μεγάλου μέρους των καθημερινών μετακινήσεων εντός πόλης, με αποτέλεσμα να κοστίζει κάθε 100 χιλιόμετρα 7,9 ευρώ (μέση τιμή βενζίνης 1,61 ευρώ).

Βάζοντας στην ζυγαριά τις παραπάνω τιμές, σε μικτές συνθήκες το Renault Captur LPG κερδίζει. Αν, ωστόσο, έχει ως βασικό καύσιμο την βενζίνη αλλάζουν τα δεδομένα, το κόστος του ανεβαίνει (8,7 ευρώ), με το B-SUV να κερδίζει ελαφρώς στον τομέα των επιδόσεων. Σε κάθε περίπτωση, κάθε μοντέλο ενδείκνυται τόσο για γενική χρήση όσο και σε επιμέρους οδηγικές συνθήκες. Για παράδειγμα, το υβριδικό C-HR είναι ιδανική επιλογή για κίνηση εντός πόλης, διότι στις αστικές μετακινήσεις μας η κατανάλωση πέφτει ακόμη πιο χαμηλά. Αντίστοιχα, το Peugeot 2008 με κινητήρα diesel συμφέρει εκείνους που ταξιδεύουν συχνά και σε μεγάλες αποστάσεις, ενώ το Renault Captur LPG βρίσκεται σε ένα ενδιάμεσο στάδιο, ως μία ισορροπημένη και με το πλεονέκτημα της μεγάλης αυτονομίας λύση.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »