Minimal λογική για το εσωτερικό του Peugeot 308 με τον ψηλά τοποθετημένο πίνακα οργάνων και το μικρής διαμέτρου τιμόνι, να αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του.
Εσωτερικό:Πιο μοντέρνο το Astra
(30/10/2016)
Kαι τα τρία μοντέλα του συγκριτικού επιδεικνύουν πολύ καλή εικόνα στο εσωτερικό τους συνολικά με όμορφη σχεδίαση και υψηλή ποιότητα κατασκευής και υλικών. Το εσωτερικό του Golf χαρακτηρίζεται από την υψηλή ποιότητα κατασκευής, το προσεγμένο φινίρισμα και συναρμογή, αλλά και τα μαλακά, αφρώδη υλικά, έχοντας με μικρή διαφορά το πάνω χέρι στο κομμάτι της ποιότητας. Σχεδιαστικά, το Peugeot 308 κλέβει τις εντυπώσεις με τον μινιμαλιστικό του διάκοσμο και την iCockpit λογική της σχεδίασής του, με τον πίνακα οργάνων να είναι ιδιαίτερος και όμορφος, ενώ απουσιάζουν πλήρως τα κουμπιά από την κεντρική κονσόλα αφού όλες οι λειτουργίες του ελέγχονται από την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων. Ποιοτικά και σε σχέση με το 307, έχουμε άλματα προόδου με την γενική του εικόνα στον τομέα να μην έχει να ζηλέψει τίποτα από τις γερμανικές προτάσεις. Το Opel Astra τέλος, είναι μοντέρνο αισθητικά και στο εσωτερικό του και ποιοτικά είναι και εκείνο προσεγμένο στη λεπτομέρεια. Τα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα είναι τμηματικά χωρισμένα και αν και η εργονομία είναι καλύτερη σε σχέση με το παρελθόν των Astra, για άλλη μια φορά προβληματίζει στις πρώτες επαφές με το αυτοκίνητο. Από πλευράς ποιότητας και συναρμογής δεν έχουμε κανένα απολύτως παράπονο καθώς στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό υπάρχουν μαλακά, αφρώδη και ποιοτικά υλικά. Επίσης στα high-lights του μοντέλου είναι το γρήγορο σε λειτουργία σύστημα πολυμέσων, η έξυπνη θήκη για το κινητό στην κεντρική κονσόλα και η οθόνη στον πίνακα οργάνων.
Το εσωτερικό του Opel Astra είναι το πιο μοντέρνο σχεδιαστικά εκ των τριών, με καλή ποιότητα κατασκευής. Για πρώτη φορά μάλιστα είναι και πρακτικό.
Θα επέλεγα το golf λόγω των καινοτομων εξοπλιστικων συστημάτων του που είδη από τη βασική έκδοση έχει στάνταρ το περίφημο λογισμικό παραποιησης ρύπων, τα πρωτοποριακά παράθυρα που πέφτουν και τις εξαιρετικές ταπετσαρίες και επενδύσεις που ξεβαφουν και ξεσκιζονται ακολουθώντας την μόδα των ξεβαμενων και ξεσκισμενων τζην!
ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ PEUGEOT 308 MONO TO ΑSTRA ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ. ΤΟ GOLF ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ. ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ,ΜΑ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΘΑ ΤΟ ΕΔΙΝΑ ΣΤΟ PEUGEOT ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΤΟΥ.
Για εξηγείστε μας για άλλη μια φορά την <<ποιότητα>> που έχει υποτίθεται το golf σε σχέση με τα άλλα δύο επιστημονικά τεκμηριωμένα και αποδεδειγμένα οδηγάρες του autotriti,στα στενά καθίσματα που λέτε ότι έχει το Astra δεν χωράει να καθίσει ο ξερακιανός τύπος με τα μούσια που το παίζει δοκιμαστής και μας λέει ότι αυτό η <<καμπίνα του VW Golf είναι η πιο ευρύχωρη για τους επιβάτες της πίσω σειρά καθισμάτων, παρόλο που ο αέρας για τα γόνατα είναι μικρότερος του Opel Astra>>.Η κοπελίτσα που οδηγεί το golf είναι σούπερ δοκιμαστής του autotriti ή το έχει πάρει για λίγο καιρό να πηγαινοέρχεται στο περιοδικό και χρίστηκε δοκιμαστής.Μυαλό δεν βάζετε για αυτό σας κράζουν όλοι,αλλά εσείς τον χαβά σας,ετσι και αλλιώς πέφτει το money από την κεντρική και είμαστε οκ,ένας Kλάρκσον σας χρειάζεται να σας κάνει παγκοσμίος ρεζίλι,αλλά είπαμε εδω δεν βγάζουμε άκρη,άντε λογοκρίνετο να ηρεμήσεις την δουλειά σου την ξέρεις μόλις σου θίξουμε το group.
Το Peugeot γιατί τεχνολογικά στειριζονται όλες οι υπόλοιπες εταιρίες με πόσες κατοχυρωμένες πατέντες,με αξιοπιστία πλέον κορυφαία ευρωπαϊκή εταιρία και γιατί εσωτερικά είναι εντελώς διαφορετικό από τα αλλά....Και κάτι ακόμα γιατί μπαίνει σε στροφές πράγμα που δεν το κάνουν το astra και golf.Επρεπε να υπήρχε και ένα ιαπωνικό όμως και όχι 2 γερμανικά.
Και τα 3 αυτοκινητα ειναι υπεροχα και τεχνολογικα ,αλλα τι να κανουμε το ενα θα βγαινει παντα νικητης στο πιστευω του καθενος ,παρατηρω εδω και καιρο οταν ενας εχει αντιθετη οψη για ενα μοντελο πεφτει πυρπολισμος επειδη δεν συναινει με τον λογο του αλλου και περα απο αυτο ξεκινανε οι χαρακτηρισμοι οι οποιοι ειναι πολυ ασχημοι για την εικονα του Autotriti εδω μεσα δεν σεβομαστε το περιοδικο ,αν ηταν ετσι αγαπητε λαε στον δρομο να υπηρχε ενα μοντελο μονο και μονο μονοτονια , θα σας αρεσε? οχι φυσικα,ας πω και εγω την γνωμη μου , θα επελεγα το αστρακι και το πεζο σε κινητηρα τα θεωρω ισοδυναμα χωρις ομως να κατηγορησω το γκολφακι,σε τελικη αγορα εφοσον το γκρουπ πεζο σιτροεν ειναι ενα μαζι το c3 το καινουργιο με τον 1.6 blue 100
Στην ενότητα Σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστηκών έχετε βάλει λάθος κάποια στοιχεία για το Peugeot όπως βάρος, επιδόσεις και εργοστασιακή κατανάλωση.. Έχετε βάλει τα νούμερα από το προηγούμενης γενιάς Peugeot 308
@anti-VW: Τραβα μια βολτα στο περιοδικο να τους δωσεις τις τερ-αστειες γνωσεις σου ρε φιλε μπας και δουμε ασπρη μερα κι εμεις. Η παρε το φιλαρακι σου τον Κλαξον και βγαλτε κανα περιοδικο να εχουμε οταν πηγαινουμε τουαλετα.
Φίλε Japan Flag το Astra δεν είναι καθόλου playmobil, έχει τεχνολογίες και καινοτομίες ανώτερες από μικρομεσαίου αυτοκινήτου και πολύ δυνατό μοτέρ. Τις έχω παραθέσει αναλυτικά σε άλλο post, πέραν του ότι δεν καίει πάνω από 4,5 lt/100 σε μικτό. Συμφωνώ για την Ιαπωνική επιλογή και εγώ Auris ήθελα tdi αλλά δεν έρχεται Ελλάδα η έκδοση με τα 1.600 cc.
Θα επέλεγα το golf λόγω των καινοτομων εξοπλιστικων συστημάτων του που είδη από τη βασική έκδοση έχει στάνταρ το περίφημο λογισμικό παραποιησης ρύπων, τα πρωτοποριακά παράθυρα που πέφτουν και τις εξαιρετικές ταπετσαρίες και επενδύσεις που ξεβαφουν και ξεσκιζονται ακολουθώντας την μόδα των ξεβαμενων και ξεσκισμενων τζην!
Θα συμφωνησω απολυτα με τον Giorgos και απο τα 3 αν δεν ειχα Ιαπωνικη επιλογη θα επελεγα τον Γαλλο. Τα αλλα δυο ειναι playmobil.
@Tony Οσα κατεβατα και να γραψεις για το opel απο τη στιγμη που ειναι γερμανικο αρα και ΜΗ αξιοπιστο ειναι οπως τα γερμανικα παιχνιδια playmobil .
ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ PEUGEOT 308 MONO TO ΑSTRA ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ. ΤΟ GOLF ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ. ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ,ΜΑ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΘΑ ΤΟ ΕΔΙΝΑ ΣΤΟ PEUGEOT ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΤΟΥ.
Για εξηγείστε μας για άλλη μια φορά την <<ποιότητα>> που έχει υποτίθεται το golf σε σχέση με τα άλλα δύο επιστημονικά τεκμηριωμένα και αποδεδειγμένα οδηγάρες του autotriti,στα στενά καθίσματα που λέτε ότι έχει το Astra δεν χωράει να καθίσει ο ξερακιανός τύπος με τα μούσια που το παίζει δοκιμαστής και μας λέει ότι αυτό η <<καμπίνα του VW Golf είναι η πιο ευρύχωρη για τους επιβάτες της πίσω σειρά καθισμάτων, παρόλο που ο αέρας για τα γόνατα είναι μικρότερος του Opel Astra>>.Η κοπελίτσα που οδηγεί το golf είναι σούπερ δοκιμαστής του autotriti ή το έχει πάρει για λίγο καιρό να πηγαινοέρχεται στο περιοδικό και χρίστηκε δοκιμαστής.Μυαλό δεν βάζετε για αυτό σας κράζουν όλοι,αλλά εσείς τον χαβά σας,ετσι και αλλιώς πέφτει το money από την κεντρική και είμαστε οκ,ένας Kλάρκσον σας χρειάζεται να σας κάνει παγκοσμίος ρεζίλι,αλλά είπαμε εδω δεν βγάζουμε άκρη,άντε λογοκρίνετο να ηρεμήσεις την δουλειά σου την ξέρεις μόλις σου θίξουμε το group.
Το Peugeot γιατί τεχνολογικά στειριζονται όλες οι υπόλοιπες εταιρίες με πόσες κατοχυρωμένες πατέντες,με αξιοπιστία πλέον κορυφαία ευρωπαϊκή εταιρία και γιατί εσωτερικά είναι εντελώς διαφορετικό από τα αλλά....Και κάτι ακόμα γιατί μπαίνει σε στροφές πράγμα που δεν το κάνουν το astra και golf.Επρεπε να υπήρχε και ένα ιαπωνικό όμως και όχι 2 γερμανικά.
Και τα 3 αυτοκινητα ειναι υπεροχα και τεχνολογικα ,αλλα τι να κανουμε το ενα θα βγαινει παντα νικητης στο πιστευω του καθενος ,παρατηρω εδω και καιρο οταν ενας εχει αντιθετη οψη για ενα μοντελο πεφτει πυρπολισμος επειδη δεν συναινει με τον λογο του αλλου και περα απο αυτο ξεκινανε οι χαρακτηρισμοι οι οποιοι ειναι πολυ ασχημοι για την εικονα του Autotriti εδω μεσα δεν σεβομαστε το περιοδικο ,αν ηταν ετσι αγαπητε λαε στον δρομο να υπηρχε ενα μοντελο μονο και μονο μονοτονια , θα σας αρεσε? οχι φυσικα,ας πω και εγω την γνωμη μου , θα επελεγα το αστρακι και το πεζο σε κινητηρα τα θεωρω ισοδυναμα χωρις ομως να κατηγορησω το γκολφακι,σε τελικη αγορα εφοσον το γκρουπ πεζο σιτροεν ειναι ενα μαζι το c3 το καινουργιο με τον 1.6 blue 100
Άλλα νούμερα γράφετε στα τεχνικά χαρακτηριστικά, άλλα στον πίνακα με τις επιδόσεις...
Απάντηση: Μπορείτε να μας κατατοπίσετε, ώστε να το διορθώσουμε; Σας ευχαριστούμε πολύ.
Στην ενότητα Σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστηκών έχετε βάλει λάθος κάποια στοιχεία για το Peugeot όπως βάρος, επιδόσεις και εργοστασιακή κατανάλωση.. Έχετε βάλει τα νούμερα από το προηγούμενης γενιάς Peugeot 308
Στη σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών έχετε χρησιμοποιήσει φωτογραφία Peugeot 308 προηγούμενης γενιάς
Απάντηση: Σας ευχαριστούμε πολύ για την παρατήρηση. Διορθώθηκε.
@anti-VW: Τραβα μια βολτα στο περιοδικο να τους δωσεις τις τερ-αστειες γνωσεις σου ρε φιλε μπας και δουμε ασπρη μερα κι εμεις. Η παρε το φιλαρακι σου τον Κλαξον και βγαλτε κανα περιοδικο να εχουμε οταν πηγαινουμε τουαλετα.
Φίλε Japan Flag το Astra δεν είναι καθόλου playmobil, έχει τεχνολογίες και καινοτομίες ανώτερες από μικρομεσαίου αυτοκινήτου και πολύ δυνατό μοτέρ. Τις έχω παραθέσει αναλυτικά σε άλλο post, πέραν του ότι δεν καίει πάνω από 4,5 lt/100 σε μικτό. Συμφωνώ για την Ιαπωνική επιλογή και εγώ Auris ήθελα tdi αλλά δεν έρχεται Ελλάδα η έκδοση με τα 1.600 cc.