Το Peugeot 308 ξεχωρίζει με την «γαλλική 
ανάρτησή του» η οποία είναι μαλακή όσο 
πρέπει για να απορροφά τις λακκούβες, όμως 
και να μην αφήνει μεγάλες κλίσεις 
ώστε να μπορείς να στρίβεις 
γρήγο
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Peugeot 308 ξεχωρίζει με την «γαλλική ανάρτησή του» η οποία είναι μαλακή όσο πρέπει για να απορροφά τις λακκούβες, όμως και να μην αφήνει μεγάλες κλίσεις ώστε να μπορείς να στρίβεις γρήγορα.

Οδική συμπεριφορά: Πιο ενδιαφέρον το 308

(30/10/2016)

Oδηγικά και τα τρία δημοφιλέστερα μικρομεσαία της αγοράς επιδεικνύουν πολύ καλό χαρακτήρα, όντας ασφαλή και άνετα.  Η κλασική λύση της ανάρτησης (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) έχει επιστρατευθεί και στα τρία, με το Astra ωστόσο να έχει λίγο πιο σοφιστικέ λύση στον πίσω άξονα, προσθέτοντας τον οριζόντιο σύνδεσμο Watt πίσω από τον ημιάκαμπτο, ο οποίος φροντίζει για την πολύ καλή άνεση σε συνδυασμό με την αντίστοιχη σταθερότητα του αυτοκινήτου. Στις στροφές, λοιπόν, το Astra παραμένει ασφαλές και ουδέτερο ακόμη και σε σβέλτους ρυθμούς, παρότι το γρήγορο τιμόνι δεν προσφέρει την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση. Από την άλλη τα φρένα παραμένουν αποτελεσματικά (36,5 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα) και με πολύ καλή αίσθηση από το πεντάλ. Βασικό χαρακτηριστικό του γαλλικού μικρομεσαίου, του Peugeot 308, είναι η άνεση που προσφέρει, όμως παράλληλα είναι και πολύ σταθερό επιδεικνύοντας ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά υπό πίεση. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός του από το σύστημα διεύθυνσης είναι καλή, όπως και η αντίστοιχη από το σύστημα πέδησης το οποίο είναι και αποτελεσματικό (37,2 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα). Λίγο καλύτερο θα μπορούσε να είναι σε αίσθηση το 6τάχυτο κιβώτιο. Το VW Golf από την πλευρά του, ξεχωρίζει για τη στιβαρή του αίσθηση, την κορυφαία ποιότητα κύλισης, αλλά και το δυναμικό και «αεράτο» πάτημα που προσφέρει η πλατφόρμα MQB στην οποία στηρίζεται. Στις στροφές, η ουδετερότητα στις αντιδράσεις και η σταθερότητα είναι δεδομένες, ενώ το πολύ καλό τιμόνι και τα εκπληκτικά φρένα (35,9 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα) έρχονται για να συμπληρώσουν την πολύ καλή του εικόνα και σε αυτό τον τομέα.


Η οδική συμπεριφορά του Opel Astra 
ισορροπεί μεταξύ άνεσης και δυναμισμού. 
Με σύμμαχο τους 136 ίππους και τη
μεγάλη ροπή, πίσω από το τιμόνι του 
μπορείς να κινηθείς αρκετά 
γρήγορα.

Η οδική συμπεριφορά του Opel Astra ισορροπεί μεταξύ άνεσης και δυναμισμού. Με σύμμαχο τους 136 ίππους και τη μεγάλη ροπή, πίσω από το τιμόνι του μπορείς να κινηθείς αρκετά γρήγορα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN