Το Peugeot 308 ξεχωρίζει με την «γαλλική ανάρτησή του» η οποία είναι μαλακή όσο πρέπει για να απορροφά τις λακκούβες, όμως και να μην αφήνει μεγάλες κλίσεις ώστε να μπορείς να στρίβεις γρήγορα.
Οδική συμπεριφορά: Πιο ενδιαφέρον το 308
Oδηγικά και τα τρία δημοφιλέστερα μικρομεσαία της αγοράς επιδεικνύουν πολύ καλό χαρακτήρα, όντας ασφαλή και άνετα. Η κλασική λύση της ανάρτησης (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) έχει επιστρατευθεί και στα τρία, με το Astra ωστόσο να έχει λίγο πιο σοφιστικέ λύση στον πίσω άξονα, προσθέτοντας τον οριζόντιο σύνδεσμο Watt πίσω από τον ημιάκαμπτο, ο οποίος φροντίζει για την πολύ καλή άνεση σε συνδυασμό με την αντίστοιχη σταθερότητα του αυτοκινήτου. Στις στροφές, λοιπόν, το Astra παραμένει ασφαλές και ουδέτερο ακόμη και σε σβέλτους ρυθμούς, παρότι το γρήγορο τιμόνι δεν προσφέρει την καλύτερη δυνατή πληροφόρηση. Από την άλλη τα φρένα παραμένουν αποτελεσματικά (36,5 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα) και με πολύ καλή αίσθηση από το πεντάλ. Βασικό χαρακτηριστικό του γαλλικού μικρομεσαίου, του Peugeot 308, είναι η άνεση που προσφέρει, όμως παράλληλα είναι και πολύ σταθερό επιδεικνύοντας ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά υπό πίεση. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός του από το σύστημα διεύθυνσης είναι καλή, όπως και η αντίστοιχη από το σύστημα πέδησης το οποίο είναι και αποτελεσματικό (37,2 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα). Λίγο καλύτερο θα μπορούσε να είναι σε αίσθηση το 6τάχυτο κιβώτιο. Το VW Golf από την πλευρά του, ξεχωρίζει για τη στιβαρή του αίσθηση, την κορυφαία ποιότητα κύλισης, αλλά και το δυναμικό και «αεράτο» πάτημα που προσφέρει η πλατφόρμα MQB στην οποία στηρίζεται. Στις στροφές, η ουδετερότητα στις αντιδράσεις και η σταθερότητα είναι δεδομένες, ενώ το πολύ καλό τιμόνι και τα εκπληκτικά φρένα (35,9 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα) έρχονται για να συμπληρώσουν την πολύ καλή του εικόνα και σε αυτό τον τομέα.
Η οδική συμπεριφορά του Opel Astra ισορροπεί μεταξύ άνεσης και δυναμισμού. Με σύμμαχο τους 136 ίππους και τη μεγάλη ροπή, πίσω από το τιμόνι του μπορείς να κινηθείς αρκετά γρήγορα.
Θα επέλεγα το golf λόγω των καινοτομων εξοπλιστικων συστημάτων του που είδη από τη βασική έκδοση έχει στάνταρ το περίφημο λογισμικό παραποιησης ρύπων, τα πρωτοποριακά παράθυρα που πέφτουν και τις εξαιρετικές ταπετσαρίες και επενδύσεις που ξεβαφουν και ξεσκιζονται ακολουθώντας την μόδα των ξεβαμενων και ξεσκισμενων τζην!
Θα συμφωνησω απολυτα με τον Giorgos και απο τα 3 αν δεν ειχα Ιαπωνικη επιλογη θα επελεγα τον Γαλλο. Τα αλλα δυο ειναι playmobil.
@Tony Οσα κατεβατα και να γραψεις για το opel απο τη στιγμη που ειναι γερμανικο αρα και ΜΗ αξιοπιστο ειναι οπως τα γερμανικα παιχνιδια playmobil .
ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ PEUGEOT 308 MONO TO ΑSTRA ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ. ΤΟ GOLF ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ. ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ,ΜΑ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΘΑ ΤΟ ΕΔΙΝΑ ΣΤΟ PEUGEOT ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΤΟΥ.
Για εξηγείστε μας για άλλη μια φορά την <<ποιότητα>> που έχει υποτίθεται το golf σε σχέση με τα άλλα δύο επιστημονικά τεκμηριωμένα και αποδεδειγμένα οδηγάρες του autotriti,στα στενά καθίσματα που λέτε ότι έχει το Astra δεν χωράει να καθίσει ο ξερακιανός τύπος με τα μούσια που το παίζει δοκιμαστής και μας λέει ότι αυτό η <<καμπίνα του VW Golf είναι η πιο ευρύχωρη για τους επιβάτες της πίσω σειρά καθισμάτων, παρόλο που ο αέρας για τα γόνατα είναι μικρότερος του Opel Astra>>.Η κοπελίτσα που οδηγεί το golf είναι σούπερ δοκιμαστής του autotriti ή το έχει πάρει για λίγο καιρό να πηγαινοέρχεται στο περιοδικό και χρίστηκε δοκιμαστής.Μυαλό δεν βάζετε για αυτό σας κράζουν όλοι,αλλά εσείς τον χαβά σας,ετσι και αλλιώς πέφτει το money από την κεντρική και είμαστε οκ,ένας Kλάρκσον σας χρειάζεται να σας κάνει παγκοσμίος ρεζίλι,αλλά είπαμε εδω δεν βγάζουμε άκρη,άντε λογοκρίνετο να ηρεμήσεις την δουλειά σου την ξέρεις μόλις σου θίξουμε το group.
Το Peugeot γιατί τεχνολογικά στειριζονται όλες οι υπόλοιπες εταιρίες με πόσες κατοχυρωμένες πατέντες,με αξιοπιστία πλέον κορυφαία ευρωπαϊκή εταιρία και γιατί εσωτερικά είναι εντελώς διαφορετικό από τα αλλά....Και κάτι ακόμα γιατί μπαίνει σε στροφές πράγμα που δεν το κάνουν το astra και golf.Επρεπε να υπήρχε και ένα ιαπωνικό όμως και όχι 2 γερμανικά.
Και τα 3 αυτοκινητα ειναι υπεροχα και τεχνολογικα ,αλλα τι να κανουμε το ενα θα βγαινει παντα νικητης στο πιστευω του καθενος ,παρατηρω εδω και καιρο οταν ενας εχει αντιθετη οψη για ενα μοντελο πεφτει πυρπολισμος επειδη δεν συναινει με τον λογο του αλλου και περα απο αυτο ξεκινανε οι χαρακτηρισμοι οι οποιοι ειναι πολυ ασχημοι για την εικονα του Autotriti εδω μεσα δεν σεβομαστε το περιοδικο ,αν ηταν ετσι αγαπητε λαε στον δρομο να υπηρχε ενα μοντελο μονο και μονο μονοτονια , θα σας αρεσε? οχι φυσικα,ας πω και εγω την γνωμη μου , θα επελεγα το αστρακι και το πεζο σε κινητηρα τα θεωρω ισοδυναμα χωρις ομως να κατηγορησω το γκολφακι,σε τελικη αγορα εφοσον το γκρουπ πεζο σιτροεν ειναι ενα μαζι το c3 το καινουργιο με τον 1.6 blue 100
Άλλα νούμερα γράφετε στα τεχνικά χαρακτηριστικά, άλλα στον πίνακα με τις επιδόσεις...
Απάντηση: Μπορείτε να μας κατατοπίσετε, ώστε να το διορθώσουμε; Σας ευχαριστούμε πολύ.
Στην ενότητα Σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστηκών έχετε βάλει λάθος κάποια στοιχεία για το Peugeot όπως βάρος, επιδόσεις και εργοστασιακή κατανάλωση.. Έχετε βάλει τα νούμερα από το προηγούμενης γενιάς Peugeot 308
Στη σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών έχετε χρησιμοποιήσει φωτογραφία Peugeot 308 προηγούμενης γενιάς
Απάντηση: Σας ευχαριστούμε πολύ για την παρατήρηση. Διορθώθηκε.
@anti-VW: Τραβα μια βολτα στο περιοδικο να τους δωσεις τις τερ-αστειες γνωσεις σου ρε φιλε μπας και δουμε ασπρη μερα κι εμεις. Η παρε το φιλαρακι σου τον Κλαξον και βγαλτε κανα περιοδικο να εχουμε οταν πηγαινουμε τουαλετα.
Φίλε Japan Flag το Astra δεν είναι καθόλου playmobil, έχει τεχνολογίες και καινοτομίες ανώτερες από μικρομεσαίου αυτοκινήτου και πολύ δυνατό μοτέρ. Τις έχω παραθέσει αναλυτικά σε άλλο post, πέραν του ότι δεν καίει πάνω από 4,5 lt/100 σε μικτό. Συμφωνώ για την Ιαπωνική επιλογή και εγώ Auris ήθελα tdi αλλά δεν έρχεται Ελλάδα η έκδοση με τα 1.600 cc.