Δοκιμάζουμε το ρετουσαρισμένο Peugeot 508, με τον diesel κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. απόδοσης 120 ίππων.

Δοκιμάζουμε το "ρετουσαρισμένο" Peugeot 508, με τον diesel κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. απόδοσης 120 ίππων.

Test: Peugeot 508 1,6 λτ.

61.972 Επισκέψεις στο άρθρο (16/12/2016)

Το Peugeot 508 ανανεώνεται αισθητικά και στην έκδοση GT Line με τον 1,6 λίτρων πετρελαιοκινητήρα έρχεται για να αποτελέσει την γαλλική απάντηση στην μεσαία κατηγορία.

What is new

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Με κινητήρα diesel 1,6 λίτρων, 120 ίππων
- Καίει 7,5 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 32.000 ευρώ
 
+ Ανεση, χώροι, ποιότητα κατασκευής, κατανάλωση, εξοπλισμός
- Επιδόσεις με πλήρες φορτίο, χώρος αποσκευών, τιμή
 
Το Peugeot 508 μετρά 5 χρόνια στην αγορά και ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της Peugeot που εξέφρασε τη νέα της σχεδιαστική ταυτότητα όπως την έχουμε δει έως σήμερα. Στην ανανεωμένη του έκδοση, το μεσαίο Peugeot έρχεται ακόμα πιο κομψό σχεδιαστικά, ενώ με την προσθήκη του σπορ εξοπλιστικού πακέτου GT Line συνδυάζει την πολυτέλεια με τον δυναμισμό, με τρόπο που μόνον οι Γάλλοι μπορούν. Αυτή η έκδοση συνδυάζεται με τον πολύ ικανό diesel κινητήρα των 1,6 λίτρων που έχουμε γνωρίσει σε άλλα μοντέλα του ομίλου PSA και το 6τάχυτο EAT6 κιβώτιο.
 
Retouche...
Αισθητικά το ανανεωμένο Peugeot 508 φέρει νέα μικρότερη μάσκα στο εμπρός μέρος και φωτιστικά σώματα full LED που σε συνδυασμό με το νέο καπό εντείνουν την δυναμική του εικόνα, κάτι που ισχύει και για το πίσω μέρος που φέρει νέο προφυλακτήρα και φωτιστικά. Στην εξοπλιστική έκδοση GT Line της δοκιμής οι προφυλακτήρες είναι σαφώς πιο επιθετικοί σε όψη, ενώ οι ζάντες, τα πλαϊνά μαρσπιέ και η μάσκα συμπληρώνουν την ξεχωριστή εικόνα αυτής της έκδοσης (με κόστος 2.000 ευρώ επιπλέον). 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center