• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δείτε τον αναλυτικό πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Kινητήρας - Κιβώτιο: Επαρκής και οικονομικός ο 1,6 λτ. BlueHDi

40.106 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/12/2016

Ο κινητήρας Euro6 BlueHDi της Peugeot τοποθετείται και κάτω από το 508 και όπως και στα μικρότερα μοντέλα της εταιρείας, διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία και την χαμηλή του κατανάλωση. Ο κινητήρας αυτός δεν έχει πρόβλημα να κινήσει το βαρύ «σκαρί» του 508 δείχνοντας τον χαμηλό κυβισμό του μόνο σε περιπτώσεις όπου απαιτείται άμεση επιτάχυνση. Το κιβώτιο συνεργάζεται ιδανικά με αυτόν τον κινητήρα και συμβάλλει με τη σειρά του στην διαμόρφωση του «αρχοντικού» χαρακτήρα του 508, αν και τόσο στην «απλή» όσο και στην σπορ χειροκίνητη λειτουργία του, δεν διακρίνεται για την αμεσότητά του. Εντυπωσιακή για το βάρος και τον όγκο του αμαξώματος του 508 είναι η πραγματική μέση κατανάλωσή του, η οποία δύσκολα ξεπερνά τα 8,0 λτ./100 χλμ. ακόμα και σε έντονη πίεση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: PEUGEOT 508
 
  • GREGORY MILIS

    o διλιτρος κινητρας euro 5 hdi σε εννιαθεσιο βαν με 1750 κιλα και μεγαλη μετωπικη επιφανεια εχει μαξιμουμ καταναλωση 7,5 λιτρα ..............αρα η χρηση μικρου κινητηρα σε τετοιο αυτοκινητο ......χειροτερευει τα πραγματα σε επιπεδο καταναλωσης και σε επιπεδο επιδοσεων.....καθως ο διλιτρος δεν μασαει ανηφορες και φορτια...........................μονο μειονεκτημα τα γνωστα τελη κυκλοφοριας και ο φορος πολυτελους διαβιωσης!!!!

      3