Το νέο λογότυπο.

Peugeot: Nέα εποχή, νέο λογότυπο

2.311 Επισκέψεις στο άρθρο (20/2/2019)

Η γαλλική μάρκα επενδύει στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και αλλάζει την φιλοσοφία της.

Η Peugeot είναι έτοιμη να περάσει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και για αυτό, στην επερχόμενη Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον επόμενο μήνα θα παρουσιάσει το νέο της λογότυπο.

Το 2010 η Peugeot είχε ταιριάξει το έμβλημα της με το σύνθημα «ΜΟΤΙΟΝ & ΕΜΟΤΙΟΝ» και φέτος, αυτό θα παραλλαχτεί σε «MΟΤΙΟΝ & e-MΟΤΙΟΝ» για να αναδειχτούν τα πλάνα της εταιρείας που αφορούν τον εξηλεκτρισμό όλης της γκάμας της μέχρι το 2023, όπως είχε δηλώσει άλλωστε και ο Διευθύνων Σύμβουλος, κ.David Peel, στο Εθνικό Συνέδριο Αντιπροσώπων του 2019.
 
H φιλοσοφία «MOTION & e-MOTION» μπήκε σε εφαρμογή στο concept e-Legend που παρουσιάστηκε πέρυσι και θα συμβάλει τα μέγιστα στην ανάπτυξη της υβριδικής τεχνολογία που θα ντεμπουτάρει στο τέλος του 2019 σε μοντέλα όπως το 3008, το νέο 508 Fastback και το 508 SW.

Ο David Peel, Διευθύνων Σύμβουλος της Peugeot στον Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε: «Η υπογραφή «MOTION & e-MOTION» που ξεκινάμε πραγματικά ενσαρκώνει το όραμά μας για το τι θέλουμε να κάνει η μάρκα. Η προσαρμογή του συνθήματος που χρησιμοποιούμε εδώ και σχεδόν μια δεκαετία αποδεικνύει πως έχουμε ένα εμπορικό σήμα που συνεχίζει να έχει τις ίδιες αξίες ενώ ταυτόχρονα εξελίσσεται για να ταιριάζει με το ηλεκτρικό μέλλον.»
 

Mercedes
test center