Πεζοδρομείται η Βασιλίσσης Όλγας, «πράσινες» οι Τοσίτσα και Ζωσιμάδων
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πεζοδρομείται η Βασιλίσσης Όλγας, «πράσινες» οι Τοσίτσα και Ζωσιμάδων

3.063 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2021)

Θετική γνωμοδότηση έλαβαν από το Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής τα έργα σε Βασιλίσσης Όλγας, στις οδούς Τοσίτσα & Ζωσιμάδων και στην πλατεία Νερού.

Πεζόδρομος η Βασιλίσσης Όλγας, αλλαγές σε Τοσίτσα & Ζωσιμάδων

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το πράσινο φως για τη μετατροπή της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας σε πεζόδρομο, ώστε να διαμορφωθεί ένας ευρύς κοινόχρηστος χώρος που θα ενοποιεί τον αρχαιολογικό χώρο του Ολυμπιείου με το Ζάππειο και τον Εθνικό Κήπο και θα ολοκληρώνει τον αρχαιολογικό περίπατο από τον Κεραμεικό ως το Παναθηναϊκό Στάδιο αποφάσισε το Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής, υπό την προεδρία του Γενικού Γραμματέα Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος, Ευθύμιου Μπακογιάννη.

Κατ εξαίρεση η κυκλοφορία των οχημάτων, κανονικά το Τραμ στην Βασ. Όλγας

Το όριο της μελέτης εκτείνεται από τη συμβολή της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας με τη Λεωφόρο Βασιλέως Κωνσταντίνου και τη Λεωφόρου Αρδηττού μέχρι τη συμβολή της με τη Λεωφόρο Αμαλίας, συμπεριλαμβανομένου του χώρου που περιβάλει την πύλη του Αδριανού, ενώ η επιφάνειά του είναι περίπου 23.000 τ.μ.. Από την απαγόρευση της κυκλοφορίας θα εξαιρούνται τα οχήματα έκτακτης ανάγκης, τα οχήματα τροφοδοσίας, ειδικά οχήματα και οχήματα μέσων μαζικής μεταφοράς. Η λειτουργία των γραμμών του Τραμ που διέρχονται από την Βασιλίσσης Όλγας δεν θα τροποποιηθεί, αλλά θα ενταχθεί μέσα από τη μελέτη ανάπλασης της οδού. Στη μελέτη εφαρμογής της αρχιτεκτονικής μελέτης θα ληφθούν μέτρα που θα διασφαλίζουν την οδική ασφάλεια για την προστασία των πεζών, των οχημάτων τραμ και των οχημάτων έκτακτης ανάγκης από την κοινή χρήση του διαδρόμου κίνησης με κατεύθυνση προς τη Βασιλίσσης Κωνσταντίνου. 

Μονοδρομείται και «πρασινίζει» η Τοσίτσα

Αλλαγές θα γίνουν και στις οδούς Τοσίτσα και Ζωσιμάδων. Ειδικότερα, η οδός Τοσίτσα μετατρέπεται σε ήπιας κυκλοφορίας και γι αυτόν τον σκοπό μειώνεται το πλάτος του οδοστρώματος όπως και το όριο ταχύτητας των διερχομένων οχημάτων. Η οδός μονοδρομείται και περιορίζεται η στάθμευση των ΙΧ οχημάτων, με χώρους προσωρινής στάθμευσης για μη ρυπογόνα μέσα όπως ποδήλατα, ηλεκτρικά ή μη. Διαπλατύνονται τα πεζοδρόμια και στις γωνίες κάθε οικοδομικού τετραγώνου τοποθετούνται ράμπες ΑΜΕΑ που οδηγούν απευθείας σε διαβάσεις.
Φυτεύονται δέντρα και παρτέρια για τον περιορισμό της έντασης του φαινομένου της θερμικής νησίδας και τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα, ενώ σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο προβλέπεται υπογείως περιοχή αποστράγγισης των ομβρίων. Ταυτόχρονα, περιλαμβάνεται η δημιουργία εσοχών για κάδους ανακύκλωσης, ενώ εξετάζεται και η υπογειοποίησή τους. Ταυτόχρονα, προβλέπεται η τοποθέτηση μετεωρολογικού σταθμού, νέων φωτιστικών σωμάτων και καθιστικές επιφάνειες για τους διερχόμενους πολίτες με υλικά ανθεκτικά στο χρόνο και στη βαριά χρήση.

Αναδιαμορφώνεται η οδός Ζωσιμάδων

Αντίστοιχα, η οδός Ζωσιμάδων, χαρακτηρισμένος πεζόδρομος που υλοποιείται, αναδιαμορφώνεται λόγω κλίσης, σε 3 ζώνες – βαθμίδες, όπου επιχειρείται να εξομαλυνθούν οι έντονες υψομετρικές διαφορές. Δημιουργούνται πλατύσκαλα, όδευση τυφλών και τοποθετούνται δεντροστοιχίες.
  Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
vw