• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H Ford λανσάρει εκδόσεις μηδενικών ρύπων για μερικά από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της.

Πήρε «Α» στη μείωση ρύπων η Ford

2.478 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/1/2020
 

Οι πρωτοβουλίες της Ford που θέτουν στο επίκεντρό τους τη μείωση των εκπομπών ρύπων, τον περιορισμό των κλιματικών κινδύνων και την ανάπτυξη μιας οικονομίας με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα της χάρισαν, για πρώτη φορά, μία θέση στη «Λίστα Α» του οργανισμού CDP για την προστασία του κλίματος.

FORD: Αγόρασε το νέο Puma με 190€/μήνα


Η δέσμευση της Ford για μείωση των εκπομπών CO2 όπως επιτάσσει η Συμφωνία του Παρισιού για το Κλίμα περιλαμβάνει μία επένδυση άνω των 11,5 δισ. δολαρίων σε ηλεκτρικά οχήματα. Θέλοντας να αυξήσει το ενδιαφέρον του κόσμου για τα ηλεκτρικά οχήματα και τη χρήση τους, η Ford λανσάρει εκδόσεις μηδενικών ρύπων για μερικά από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της, όπως η Mustang Mach-E μέσα στην τρέχουσα χρονιά και η ηλεκτρική έκδοση του F-150 στο άμεσο μέλλον.
 
Πρόσφατα, η εταιρεία λανσάρισε το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική.
 
Το 2017, η Ford δήλωσε ότι είχε μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τις δραστηριότητες παραγωγής οχημάτων κατά 30% ανά παραγόμενο όχημα – οκτώ χρόνια νωρίτερα από τον προγραμματισμό όταν ο στόχος τέθηκε το 2010.
 
Σε συνέχεια αυτού του επιτεύγματος, η Ford ανακοίνωσε μία νέα παγκόσμια στρατηγική μείωσης των εκπομπών άνθρακα (Carbon Reduction Strategy) από τις δραστηριότητες παραγωγής, εστιάζοντας κυρίως στην ανανεώσιμη ενέργεια και παραμένοντας επικεντρωμένη στις πηγές χαμηλών εκπομπών ρύπων και την ενεργειακή απόδοση. Η Ford έθεσε ένα φιλόδοξο στόχο, σύμφωνα με τον οποίο όλα τα εργοστάσια παραγωγής της να λειτουργούν με ενέργεια προερχόμενη κατά 100% από ανανεώσιμες πηγές μέχρι το 2035.
 
Ο CDP είναι ένα παγκόσμιος, μη κερδοσκοπικός οργανισμός αξιολόγησης περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με τα ετήσια στοιχεία που δημοσιεύει και τη διαδικασία αξιολόγησης που υιοθετεί να είναι ευρέως αναγνωρισμένα στον τομέα της εταιρικής περιβαλλοντικής διαφάνειας. Το 2019, περισσότεροι από 525 επενδυτές με κεφάλαια πάνω από 96 τρισεκ. δολάρια, μαζί με 125 σημαντικούς αγοραστές με συνολικές δαπάνες 3,6 τρισεκ. δολαρίων σε προμήθειες, ζήτησαν από τις εταιρείες να αποκαλύψουν στοιχεία για περιβαλλοντικές επιπτώσεις, κινδύνους και ευκαιρίες μέσω της πλατφόρμας CDP. Στο αίτημα αυτό ανταποκρίθηκαν περισσότερες από 8.400.
 
Ο οργανισμός CDP χρησιμοποιεί μία λεπτομερή και ανεξάρτητη μεθοδολογία αξιολόγησης, απονέμοντας βαθμολογία από A έως D, με βάση την πληρότητα των στοιχείων, της ευαισθητοποίησης, αλλά και της διαχείρισης των περιβαλλοντικών κινδύνων. Ο CDP ενθαρρύνει επίσης τις εταιρείες να επιδείξουν τις βέλτιστες πρακτικές που σχετίζονται με κορυφαίες περιβαλλοντικές επιδόσεις καθώς και να θέσουν σημαντικούς και φιλόδοξους στόχους. Όσες εταιρείες δεν αποκαλύπτουν στοιχεία ή δίνουν ανεπαρκείς πληροφορίες, λαμβάνουν αρνητική βαθμολογία.

Tags: FORD