• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πλησιάζει το diesel Civic

Διαβάστηκε από 2261 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/9/2017

Στις αρχές του 2018 η Honda θα εφοδιάσει το Civic με τον 1,6 λτ. diesel κινητήρα απόδοσης 120 ίππων, που έρχεται με αναβαθμίσεις στα σωθικά του για μικρότερη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων.

 
Το νέο Honda Civic έκανε το επίσημο ντεμπούτο του πριν λίγους μήνες, έχοντας στη φαρέτρα του αποκλειστικά κινητήρες βενζίνης και πιο συγκεκριμένα τον 1.000άρη turbo VTEC απόδοσης 129 ίππων και τον 1,5 λτ. turbo VTEC με 182 άλογα. Εντούτοις, στην Έκθεση της Φρανκφούρτης παρουσιάστηκε η diesel έκδοση του ιαπωνικού μικρομεσαίου,με τον 1.6 i-DTEC κινητήρα ισχύος 120 ίππων με 300 Nm ροπής, η οποία θα λανσαριστεί στις αγορές τον Μάρτιο του 2018.
 

Η Honda έχει προβεί στις απαραίτητες αλλαγές στα μέρη του κινητήρα, ούτως ώστε να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα. Πιο συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας προχώρησαν σε βελτιώσεις που αφορούν στη μείωση των τριβών των κυλίνδρων μέσω νέων εμβόλων που κατασκευάζονται από κράμα ατσαλιού, μολυβδαινίου και χρωμίου, ενώ επεξεργασία έχουν δεχτεί και τα χιτώνια των κυλίνρων για ομαλότερη κίνηση των πιστονιών μέσα σε αυτά. Επιπλέον, σημαντικές είναι οι βελτιώσεις στο σύστημα εξαγωγής προκειμένου να αυξηθούν οι επιδόσεις του κινητήρα σε πραγματικές συνθήκες. Ειδικότερα, η ιαπωνική φίρμα ισχυρίζεται ότι ο αναβαθμισμένος κινητήρας θα έχει κατανάλωση 3,7 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 της τάξεως των 99 γρ./χλμ.

Σημειώνουμε πως ο νέος 1.600άρης turbo diesel κινητήρας της Honda θα είναι ένας εκ των πρώτων που θα δοκιμαστούν με τη διαδικασία Real Driving Emission (RDE) για μέτρηση των εκπομπών ρύπων, βάσει του νέου κύκλου δοκιμών WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure - Παγκόσμια Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων).

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως ο αναβαθμισμένος πετρελαιοκινητήρας έχει στη φαρέτρα του το νέο σύστημα NSC (NOx Storage Converter), κάτι που σημαίνει την ύπαρξη μεγαλύτερων καταλυτών με αυξημένη περιεκτικότητα ευγενών μετάλλων (ασήμι, πλατίνα και νεοδύμιο) στο εσωτερικό τους, που έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη αποθήκευση των οξειδίων του αζώτου μέχρις ότου ενεργοποιηθεί ο κύκλος αναγέννησης.

 
  • Χρήστος S

    Αν αυτό το 1600αρι ντίζελ μοτέρ πιάσει τα όρια των ρύπων με το καινούργιο σύστημα μέτρησης, τελικά θα πεθάνει το ντίζελ ή όχι? Γιατί εκτός από εξαιρέσεις που τις μετράς σε δύο δάχτυλα, όλες οι εταιρίες εξακολουθούν να βάζουν βελτιωμένους "μικρούς" ντίζελ κινητήρες στα καινούργια τους μοντέλα....

      4
  • THEOD

    ΟΤΑΝ ΛΗΞΕΙ Ο ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, ΘΑ ΞΑΝΑΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ...ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ, ΒΟΥΡΡΡ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ...

      2