3 φωτογραφίες »

Plug-in υβριδικό με 300 άλογα το νέο Opel Astra OPC

19.477 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2021)

To νέο Astra OPC θα πάρει πολλά στοιχεία από το νέο Mokka στο κομμάτι της εμφάνισης αλλά αυτή την φορά θα είναι Plug-in υβριδικό, τετρακίνητο και με ισχύ κοντά στα 300 άλογα.

Το νέας γενιάς Opel Astra θα συνεχίσει την τολμηρή καινούρια σχεδιαστική κατεύθυνση που είδαμε στο Mokka και δεν θα υιοθετήσει πιο συμβατική εμφάνιση, σύμφωνα με το αφεντικό του σχεδιασμού της μάρκας.

«Ό,τι είναι το νέο Mokka στην κατηγορία του, το ίδιο θα συμβεί με το Αstra στην δική του κατηγορία », δήλωσε ο Mark Adams σε διεθνή μέσα. «Η καινοτομία και τα βασικά χαρακτηριστικά του Mokka θα περάσουν και στο νέο Astra. Δεν θα πάρουμε το ίδιο σχέδιο και θα το μετατρέψουμε σε διαφορετικό σχήμα. Θα πάρουμε τα ίδια συστατικά και θα τα αναπτύξουμε».

Το μικρομεσαίο hatchback στην επόμενη γενιά του θα αποκαλυφθεί το επόμενο έτος, θα κυκλοφορήσει το 2022 και θα μοιράζεται πλατφόρμα και μηχανικά μέρη με το επόμενο Peugeot 308. Ωστόσο, ο Adams ισχυρίζεται ότι η Opel θα δώσει στο νέο Astra ξεχωριστό χαρακτήρα.

«Μόλις γίναμε μέλος του Ομίλου PSA, είχα την ευκαιρία να σκεφτώ για το τι μάρκα θέλουμε να γίνουμε. Είχαμε την ελευθερία να κάνουμε αυτό που θέλαμε. Έτσι, αναπτύξαμε όλη αυτή τη φιλοσοφία» είπε ο Adams. Ως εκ τούτου, η όγδοης γενιάς Astra θα διαφοροποιηθεί ουσιαστικά από το 308 εξωτερικά, όπως άλλωστε συμβαίνει με το Peugeot 208 και το Opel Corsa. Aυτό που θα τα διαφοροποιεί θα είναι η χαρακτηριστική Vizor μάσκα στον πρόβολο που έκανε ντεμπούτο στο Mokka.

Το τωρινό Astra μαζί με το Insignia είναι τα τελευταία μοντέλα της Opel που δεν βασίζονται ακόμα σε κάποια γαλλική πλατφόρμα, έχοντας σχεδιαστεί όσο η φίρμα υπαγόταν στην General Motors. Το νέο Astra θα βασίζεται λοιπόν σε μια εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας EMP2 του ομίλου PSA και θα εξοπλίζεται με μια καινούρια γκάμα βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων.

Παρόλο που είναι απίθανο να δούμε μια ηλεκτρική έκδοση του Astra, αναμένονται δύο Plug-in υβριδικές εκδόσεις, μια με την κίνηση να πηγαίνει στους εμπρός τροχούς και μια ακόμη πιο ισχυρή OPC έκδοση με σχεδόν 300 άλογα με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Το κινητήριο σύνολο θα αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.600 κ.εκ. και από δύο ηλεκτρικά μοτέρ, με την μπαταρία των 13,2 kWh να προσφέρει 50 χιλιόμετρα αυτονομία.
 

Hyundai
NISSAN