Ο χώρος αποσκευών του Ford Focus είναι τετράγωνος και μεγάλος για τις ανάγκες των επιβατών του (363 λτ.). 12V πρίζα διαθέτει από την αρχική του έκδοση.
Χώροι: Ανετο για επιβάτες και αποσκευές
42.672 Επισκέψεις στο άρθρο (28/9/2015)
Όπως είναι λογικό, οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές δεν διαφοροποιούνται από έκδοση σε έκδοση. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, λοιπόν, στην καμπίνα του Ford Focus θα καθίσουν με άνεση πίσω δύο ενήλικες επιβάτες, ενώ στο πορτ-μπαγκάζ των 363 λίτρων (με κιτ επισκευής) θα χωρέσουν εύκολα οι αποσκευές τους. Σε αυτό συμβάλλει και η τετραγωνισμένη σχεδίασή του.
Πιο αναλυτικά, το εσωτερικό πλάτος είναι 1.419 και 1.296 χλστ. εμπρός – πίσω αντίστοιχα, δηλαδή το μοντέλο είναι αρκετά φαρδύ μπροστά, όμως πίσω ένας τρίτος θα χωρέσει με μικρές παραχωρήσεις. Από την άλλη, ο «αέρας» των 136 χλστ. για τα γόνατα είναι μεγάλος για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ καλή είναι και η απόσταση για τα κεφάλια των πίσω (16 χλστ.).
Αναφορικά τέλος με τα υπόλοιπα αμαξώματα να σημειώσουμε πως στο σεντάν ο χώρος αποσκευών είναι 475 λίτρα, ενώ στο στέισον ανεβαίνει στα 490 λίτρα. Το τελευταίο έχει και το μεγαλύτερο αέρα για το κεφάλι των πίσω επιβατών.
Με 1.296 χλστ. διαθέσιμο εσωτερικό πλάτος ο τρίτος επιβάτης θα στριμωχθεί με μικρές παραχωρήσεις. Αρκετός είναι ο αέρας τόσο για τα γόνατα, όσο και το κεφάλι των πίσω επιβατών.
Καλό χρυσό το focus και σε καλές τιμές, το ξενέρωμα είναι τα πίσω ταμπούρα στις εκδόσεις trend και business, μόνο οι titanium έχουν πίσω δισκόφρενα.. Ελεος εν έτη 2015, όταν πιο φτηνά και πιο μικρά έχουν δισκόφρενα..
Ασφαλως και εχω ασχοληθει.Παρηγγειλα την 118 αλλα εριχνα γενικα ματιες.Μολισ το ειδα στη εκθεση μια που ανοιξα τη πορτα του οδηγου μια που εφυγα απτην εκθεση.Κακοκουστια καγκουρια σε ολο της το μεγαλειο
Φίλε Βαγγέλης από το σχόλιό σου καταλαβαίνω ότι όχι απλά δεν έχεις οδηγήσει focus αλλά ούτε καν έχεις μπει μέσα......
Αν είχες κάνει έστω το δεύτερο δεν θα έγραφες κάτι τέτοιο. Όσο για το πρώτο απλά δεν θα άλλαζες μάρκα αυτοκινήτου ή έστω δεν θα το σύγκρινες με άλλο στην κατηγορία του!
Καλό χρυσό το focus και σε καλές τιμές, το ξενέρωμα είναι τα πίσω ταμπούρα στις εκδόσεις trend και business, μόνο οι titanium έχουν πίσω δισκόφρενα.. Ελεος εν έτη 2015, όταν πιο φτηνά και πιο μικρά έχουν δισκόφρενα..
Ασφαλως και εχω ασχοληθει.Παρηγγειλα την 118 αλλα εριχνα γενικα ματιες.Μολισ το ειδα στη εκθεση μια που ανοιξα τη πορτα του οδηγου μια που εφυγα απτην εκθεση.Κακοκουστια καγκουρια σε ολο της το μεγαλειο
Φίλε Βαγγέλης από το σχόλιό σου καταλαβαίνω ότι όχι απλά δεν έχεις οδηγήσει focus αλλά ούτε καν έχεις μπει μέσα...... Αν είχες κάνει έστω το δεύτερο δεν θα έγραφες κάτι τέτοιο. Όσο για το πρώτο απλά δεν θα άλλαζες μάρκα αυτοκινήτου ή έστω δεν θα το σύγκρινες με άλλο στην κατηγορία του!
Οντως είναι cheap, και μάλιστα πάρα πολύ γι αυτά που προσφέρει... Απιαστη οδική συμπεριφορά, ποιότητα, αξιοπιστία, τιμές σέρβις...
- Κατανάλωση υπό πίεση (http://autotriti.gr/data/news/preview_news/Test-Focus-1,5-182PS_123071.asp)
Για τις καταναλώσεις δεν μας λέτε τίποτα.... Από όσο καταλαβαίνω πρέπει να απέχουν πολύ από τις μέσες...
καμμια.δεν υπαρχει πιο cheap αυτοκινητο απο αυτο