Το Toyota Yaris απέκτησε νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 λτ., που μπορεί να μην βάζει φωτιά στο δρόμο έχει όμως πολιτισμένη και οικονομική λειτουργία.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Toyota Yaris απέκτησε νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 λτ., που μπορεί να μην βάζει φωτιά στο δρόμο έχει όμως πολιτισμένη και οικονομική λειτουργία.

Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτο, εύχρηστο και ευχάριστο

47.183 Επισκέψεις στο άρθρο (25/11/2017)

Ανεξαρτήτως έκδοσης, το Yaris διακρίνεται για την ευχρηστία και την ευελιξία του σε όλες τις συνθήκες κίνησης. Σε γενικές γραμμές πάντως, αυτό που εισπράττεις σε όλες τις εκδοχές του ιαπωνικού μικρού είναι πως οδηγείς ένα ολοκληρωμένο, άνετο και ασφαλές σύνολο με προσεγμένη ποιότητα κύλισης ειδικά στις εκδόσεις με τροχούς μέχρι 15 ίντσες. Το τιμόνι είναι ακριβές και μεταφέρει καλή πληροφόρηση από το δρόμο, ενώ ο επιλογέας του κιβωτίου θετικός σε κούμπωμα. Ακόμη και αν το ζορίσεις σε μια διαδρομή με στροφές, οι κλίσεις είναι ελεγχόμενες, οι πλεύσεις στις αλλαγές πορείας μικρές, ενώ την προοδευτική υποστροφή στο τέλος της στροφής τη «μαζεύει» εύκολα και εξίσου προοδευτικά το καλό ESP. Στον ανοιχτό δρόμο είναι απόλυτα σταθερό.

Το ιδιαίτερο στην υβριδική έκδοση του Yaris (φωτό) είναι η ησυχία στην καμπίνα αφού ξεκινάς με τον ηλεκτροκινητήρα. Υπό πίεση το είναι σβέλτο και σταθερό.

Το ιδιαίτερο στην υβριδική έκδοση του Yaris (φωτό) είναι η ησυχία στην καμπίνα αφού ξεκινάς με τον ηλεκτροκινητήρα. Υπό πίεση το είναι σβέλτο και σταθερό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το να ισχυριστεί κανείς ότι η οδική συμπεριφορά του Toyota Yaris αλλάζει άρδην από έκδοση σε έκδοση, θα ήταν λάθος, αφού ανεξάρτητα με τον κινητήρα έχει ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα. Φυσικά, από έκδοση σε έκδοση υπάρχουν πολύ μικρές διαφορές. Για παράδειγμα, το HSD είναι το πιο ήσυχο στην πόλη αφού κινείται συχνά και με τον κινητήρα σβηστό. Στον ανοιχτό δρόμο από την άλλη αν πατήσεις τέρμα το γκάζι το χαρακτηριστικό βουητό από τη συνεργασία κινητήρα-αυτόματου κιβωτίου (το τελευταίο λειτουργεί σαν CVT) δεν κρύβεται. Το πετρελαιοκίνητο υπό πίεση δείχνει το βάρος του στον μπροστινό άξονα αν και η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί για αυτό, ενώ λίγο πιο μαλακό αισθάνεσαι, τέλος, το 1,5 dual VVT-i.  

Επίσης, ανθεκτικά και αποτελεσματικά είναι τα φρένα, όπως φάνηκε και από τις μετρήσεις μας (38,3 μ.,  36,3 μ. και 39,6 μ. οι μετρήσεις μας για το 100-0 χλμ./ώρα για τα 1,5, 1,4 D-4D και HSD αντίστοιχα). Όσον αφορά τέλος στην ευελιξία μέσα στην πόλη, το γρήγορο τιμόνι (2,7 στροφές από άκρη σε άκρη) και ο μικρός κύκλος στροφής (10,4 μέτρα) αποτελούν συμμάχους στα στενά υπόγεια parking.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto