Παρόμοια χωρητικότητα (περίπου 13 kWh) έχει η μπαταρία στα δύο PHEV, 3 ώρες και 40 λεπτά θες στο VW Tiguan για πλήρες γέμισμα σε πρίζα 3,6 kW.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παρόμοια χωρητικότητα (περίπου 13 kWh) έχει η μπαταρία στα δύο PHEV, 3 ώρες και 40 λεπτά θες στο VW Tiguan για πλήρες γέμισμα σε πρίζα 3,6 kW.

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Citroen C5 Aircross και Volkswagen Tiguan

65.456 Επισκέψεις στο άρθρο (17/1/2023)

Citroen C5 Aircross Vs Volkswagen Tiguan. Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρας: +15 χλμ. αυτονομίας το C5 Aircross, καλύτερες επιδόσεις στο Tiguan

Με κοινή συνισταμένη την συνδυαστικά χαμηλή κατανάλωση, τα δύο οικογενειακά SUV έχουν διαφορετικό «μέσο» για να την πετύχουν. Παρότι έχει 20 επιπλέον άλογα, το VW Tiguan των 245 PS διακρίνεται για την καλή τιμή μέσης κατανάλωσης, στα 6 λτ./100 χλμ.. Αυτό βέβαια προκύπτει και λόγω μικρότερου κυβισμού του θερμικό μοτέρ (1.400 κ.εκ., 150 PS έναντι 1.600άρη με 180 άλογα στο C5 Aircross).
 
Στην πράξη, το ηλεκτρικό μοτέρ του Tiguan εμπλέκεται πιο συχνά στην κίνηση του μοντέλου, για αυτό και έχει μικρότερη ηλεκτρική αυτονομία κατά 15 χλμ.. Στις μετρήσεις του AutoΤρίτη, το C5 Aircross PHEV κινήθηκε αμιγώς ηλεκτρικά έως και 55 χλμ., καλύπτεις δηλαδή με μηδενική κατανάλωση μια γεμάτη ημέρα αστικών μετακινήσεων, δίχως ενδιάμεση φόρτιση. Μιας και μιλήσαμε για φορτίσεις, να πούμε ότι το VW Tiguan «γεμίζει» κατά τι πιο γρήγορα, το C5 Aircross, όμως, αναπληρώνει την ηλεκτρική του ενέργεια στις 2 ώρες λόγω προδιαγραφών φόρτισης σε charger 7,4 kW.
 
Όσον αφορά τις επιδόσεις, τέλος, πήραμε νούμερα που θυμίζουν... GTi κατασκευές. Η μεγαλύτερη απόδοση ισχύος του Tiguan εξασφαλίζει καλύτερες επιτάχυνση από στάση (0-100 στα 7,1 δλ.), χωρίς πάντως το C5 Aircross με το 8-τάχυτο κιβώτιο να υστερεί σημαντικά σε αυτό που έχει σημασία, στις ενδιάμεσες ρεπρίζ για προσπεράσεις.

Χώροι: Και στα 2 συρόμενα πίσω καθίσματα, πιο ευρύχωρο το C5 Aircross

Εκτός της οικονομίας, η PHEV έκδοση των δύο μοντέλων έχει έντονο πρακτικό προσανατολισμό με στάνταρ συρόμενα πίσω καθίσματα (κατά 15 εκ. στο C5 Aircross, 16 εκ. στο Tiguan). Αυτή η λεπτομέρεια αυξομειώνει το χώρο αποσκευών και τον «αέρα» για τα πόδια. Το πορτ-μπαγκάζ του γαλλικού μοντέλου είναι μεγαλύτερο και διαμορφώνεται από 460-600, «άπλα» για τα πόδια δίνει το Tiguan (18,8 εκ.). Κατά τα λοιπά, σε αμφότερα θα βολευτούν με άνεση 3 ενήλικές επιβάτες και συνολικά μία 5-μελής οικογένεια, με το φαρδύτερο πίσω κάθισμα του C5 Aircross να ξεχωρίζει και για τις... πολυθρόνες Advanced Comfort με το ειδικό μαλακό αφρώδες υλικό στο εσωτερικό τους.


Στο PHEV C5 Aircross υπάρχουν 3 διαφορετικά προγράμματα κίνησης (Electric, Hybrid, Sport) και μία 4η e-save που επιτρέπει τη διατήρηση αποθέματος μπαταρίας ή τη φόρτιση εν κινήσει.

Στο PHEV C5 Aircross υπάρχουν 3 διαφορετικά προγράμματα κίνησης (Electric, Hybrid, Sport) και μία 4η e-save που επιτρέπει τη διατήρηση αποθέματος μπαταρίας ή τη φόρτιση εν κινήσει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
moto