• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Με τη χρήση ιμάντα, το κόστος συντήρησης «θυσιάζεται» στο βωμό της αθόρυβης λειτουργίας.

Ιμάντας Vs Καδένα

79.457 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/9/2020


Ford: ΝΕΑ εποχή Service & ανέπαφων υπηρεσιών. Και με Bonus πιστότητας!

Όπως ήδη αναφέραμε, το «βύθισμα» των βαλβίδων γίνεται μέσω των εκκεντροφόρων και για την κίνηση αυτών απαιτείται ένας ιμάντας ή μία καδένα (αλυσίδα). Ξεκάθαρος νικητής ανάμεσα στις δύο εναλλακτικές επιλογές δεν υπάρχει, γι` αυτό άλλωστε σήμερα κατασκευάζονται κινητήρες που εξοπλίζονται είτε με ιμάντα, είτε με καδένα. Η επιλογή οδοντωτού ιμάντα εξασφαλίζει μία πιο «πολιτισμένη» και αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα σε σχέση με την καδένα. Από την άλλη πλευρά, ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου με ιμάντα χρονισμού θα πρέπει να φροντίζει για την αντικατάστασή του ανά διαστήματα που προτείνει ο κατασκευαστής (συνήθως 4-6 χρόνια), μιας και το πρόβλημα που θα προκαλέσει σε περίπτωση που καταστραφεί είναι τεράστιο. Από την άλλη πλευρά, η αντικατάσταση της καδένας δεν υφίσταται, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση του κόστους συντήρησης, ενώ αν χρήζει αλλαγής «προειδοποιεί» με αυξημένο θόρυβο λειτουργίας.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)