• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι εταιρείες προτείνουν αλλαγή λαδιών ακόμα και κάθε 30.000 χλμ..

Ποιος κερδίζει από τις λιγότερο συχνές αλλαγές λαδιών;

Διαβάστηκε από 5927 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/4/2018

Γιατί οι εταιρείες δίνουν μάχη για το ποια μάρκα αλλάζει λάδια πιο αραιά; Ποιος κερδίζει τελικά από όλο αυτό;

 
Σίγουρα αν κάτι θα έφερνε κέρδος στις εταιρείες, αυτό θα ήταν να αλλάζουμε τα λάδια συχνά. Κάθε 10.000 χλμ, ή κάθε πέντε χιλιάδες. Αν γινόταν και κάθε μέρα, θα ήταν ακόμη καλύτερα. Τότε γιατί υπάρχει τέτοια κούρσα για το ποια μάρκα αλλάζει λάδια πιο αραιά;

Πως γίνεται να πρέπει να πείσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τους αγοραστές να αλλάζουν λάδια πιο αραιά αντί για πιο συχνά; Πως γίνεται να θέλουν να μειώσουν το κόστος συντήρησης όταν όλοι ξέρουμε ότι από τη συντήρηση «ζουν»; Υπάρχει κάποια θεωρία συνωμοσίας; Τι συμβαίνει;

Πολλοί έχουν αναπτύξει μια θεωρία που θέλει τους κατασκευαστές να διαφημίζουν ή να επιβάλουν αραιές αλλαγές λαδιών με την σκέψη ότι έτσι τα αυτοκίνητα δεν θα κρατήσουν πάνω από κάποια χρόνια, οπότε και οι αγοραστές τους θα αναγκαστούν να αγοράσουν καινούργια.

Αυτή η θεωρία δεν είναι τελείως απίθανη, αφού ζούμε σε μία κοινωνία όπου όλα τα προϊόντα έχουν ημερομηνία λήξης. Τα κινητά τηλέφωνα λανσάρονται πλέον κάθε χρόνο, και το σκεπτικό είναι πως όσο μικρότερος ο κύκλος ζωής, τόσο το καλύτερο για τους κατασκευαστές.

Φυσικά αν αυτό είναι αλήθεια, το πρόβλημα με τα αυτοκίνητα είναι ότι αν η αλλαγή λαδιού είναι καταστροφικά αραιή, υπάρχει το ρίσκο βλάβης πολύ πριν το τέλος ζωής του αυτοκινήτου. Την ίδια στιγμή που οι κύκλοι ζωής συντομεύουν, η διάρκεια των εγγυήσεων αυξάνεται. Είναι πολύ πιθανό λοιπόν οι κατασκευαστές, αν εφάρμοζαν αυτή την «τεχνική» να πλήρωναν οι ίδιοι τα σπασμένα αφού πολλά αυτοκίνητα θα χαλούσαν, και μάλιστα με μεγάλη ζημιά, εντός εγγύησης.

Ακόμη όμως και αν αυτό δεν ήταν πρόβλημα, τότε σίγουρα ένα αυτοκίνητο που θα χαλούσε νωρίς, θα ήταν ένα αυτοκίνητο που κανείς δεν θα ήθελε. Σίγουρα όχι αυτός που το είχε. Αν σου χαλάσει το αυτοκίνητό σου μέσα σε μόλις 3-5 χρόνια, θα πας να αγοράσεις το ίδιο; Ή την ίδια μάρκα; Υπάρχει περίπτωση να ρισκάρουν οι κατασκευαστές την καλή τους φήμη σε θέματα αξιοπιστίας; Θα ήταν καταστροφικό για αυτούς.

¶ρα γιατί λυσσάνε να μην αλλάζουμε τα λάδια νωρίς; Τι κέρδος έχουν; Με το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς να γίνεται μέσω χρονομίσθωσης, οι κατασκευαστές ανταγωνίζονται στο κόστος συντήρησης ώστε να προτιμώνται από τις εταιρείες leasing. Δεν μιλάμε για την Ελλάδα, αλλά για την αγορά συνολικά, και με το κόστος συντήρησης ενσωματωμένο στο κόστος ενοικίασης, λιγότερα έξοδα στη συντήρηση σημαίνει περισσότερο κέρδος για τις εταιρείες.

Και για τους οδηγούς; Τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα αυτής της τακτικής; Οι αυτοκινητοβιομηχανίες παίρνουν πίσω και ξαναπουλάνε τα αυτοκίνητα αυτά, που σημαίνει πως δεν θα ρίσκαραν να πουλήσουν αυτοκίνητα με ζημιές ή φθορές στους κινητήρες.

Όλα αυτά δείχνουν ότι σε οι κατασκευαστές προτείνουν αραιά διαστήματα αλλαγής λαδιού με εμπιστοσύνη στην τεχνολογία του λαδιού και των κινητήρων. Έχουν την πεποίθηση και τα στοιχεία ότι η τακτική αυτή δεν ζημιώνει τα αυτοκίνητα.

Εσείς όμως το πιστεύετε; Είναι κάτι από αυτά πειστικό για να σας κάνει να αλλάζετε λάδια όποτε προτείνει ο κατασκευαστής, ακόμη και αν αυτό σημαίνει κάθε 30.000 χλμ;. Ή έχετε άλλη θεωρία;

 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • GeorgeCM

    Το αυτοκίνητο παθαίνει ζημιά μακροπρόθεσμα, οπότε η ζημιά "θα σκάσει" μετά τα 100.000Km. Άρα εκτός εγγύησης. Έπειτα, οι μηχανικές βλάβες του κινητήρα θεωρούνται "φυσιολογικές", π.χ. ρεκτιφιέ στα 150-200.000km σε βενζινοκινητήρα. Και αυτό πλασάρεται ως φυσιολογικό και από τον ειδικό τύπο. Εγώ μπορώ να πω μετά βεβαιότητας ότι αν αλλάζεις τουλάχισταν στα μισά από τα προτεινόμενα από το κατασκευαστή χιλιόμετρα θα συντηρήσεις τον κινητήρα σου για πάρα πολλά χιλιόμετρα. Έχω φίλο starlet με 350.000χλμ και δουλεύει ακόμα ρολόι (αλλάζει λάδια κάθε 5.000χλμ). Ο ίδος τηρώ την αλλαγή στα μισά από τα προτεινόμενα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα με όσα αυτοκίνητα είχα στην κατοχή μου. Βέβαια ήταν όλοι Γιαπωνέζοι! Τέλος, αν κρίνω και από το σκάνδαλο με ψέματα των Γερμανών στις προδιαγραφές ρύπων, τότε σίγουρα "θα τους πιστέψω" να αλλάζω λάδια κάθε 50.000χλμ!!! Τέλος, έχετε δει κανένα κατασκευαστή λαδιών να γράφει στο κουτάκι του λαδιού προτεινόμενα χιλιόμετρα, γιατί άραγε;

      8
  • x man

    Απόλυτο δίκιο οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν.Τα λάδια πλέον έχουν εξελιχτεί όπως και τα αυτοκίνητα.Οι μηχανικοί μας έχουν μείνει πολλοί από δαυτους σε άλλες εποχές και υποστιρίζουν τα δικά τους περι ζωής του κινητήρα .

      3
  • Κωστας

    Πρωτα απ'ολα να ξεκαθαρισουμε,οτι,ολες οι μετρησεις που κανουν τα εργοστασια γινονται σε εργαστηριο,και με ιδανικες συνθηκες. Στην καταπονηση του λαδιου,παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο.Αυτοι ειναι: . Η ειδικες συνθηκες περιβαλλοντος . Η συνθηκες οδηγησης . Η ποιοτητα του καυσιμου . Ο τροπος οδηγησης μας Δηλαδη,αλλες συνθηκες περιβαλλοντος εχει η φρανκφουρτη και αλλη η Αθηνα. Αλλο η πιο ζεστη μερα της Γερμανιας 25°C και αλλο τα δικα μας 40αρια. Μετα ειναι οι συνθηκες οδηγησης. Αλλο 5η ή 6η σε αυτοκινητοδρομο,και αλλο σταματα-ξεκινα,1η-2η για μια ωρα στην κινηση του κεντρου. Για την ποιοτητα των καυσιμων μας,δεν χρειαζεται να το συζητησουμε επισης... Μπορει και η χειροτερη στην Ευρωπη. Μετα ειναι και τι οδηγοι ημαστε. Αλλοι ειναι υπερβολικα απαλοι στην ολη οδηγηση τους,και αλλοι,βγαζουν τον σουμαχερ απο μεσα τους,οδηγωντας στα ορια. Οποτε καταλαβαινετε οτι,ΔΕΝ γινεται να υπολογισεις την ζωη του λιπαντικου. Επισης τους κατασκευαστες,τους συμφερει να κανουμε αραια σερβις. Και γιατι οταν ο κοινος θνητος ακουει "30.000 χλμ σερβις", λεει,τι μηχαναρα εφτιαξαν αυτοι οι ανθρωποι,αλλα,και γιατι ο κινητηρας,με τοσο μακρινες αλλαγες λαδιου,συν τα καταλοιπα της καυσης που συγκεντρωνονται,μειωνουν το χρονο ζωης του κινητηρα,με μαθηματικη ακριβεια. Επισης,ως μηχανικος (το επαγγελμα μου),και μετα απο πολλες δοκιμες σε λιπαντικα,σας διαβεβαιω,οτι ολα αυτα ειναι κουραφεξαλα. Σκεφτητε να ειχατε ενα golf για παραδειγμα,το οποιο,κατα μεσο ορο,καταναλωνει απο 300 γραμμαρια,μεχρι και 1 κιλο λαδι ανα 1000 χλμ. Το σερβις του ειναι στα 15.000 χλμ. Αυτο αυτοματως σημαινει οτι ο κινητηρας θα μεινει χωρις σταγονα λαδι,στην καλυτερη,περιπου στα 12.000 χλμ. Κοινως παει το μοτερ. Εν ολιγης για να μιλαμε σοβαρα λοιπον... Αν βαζετε ημισυνθετικα λαδια,τα ιδανικα για το κλιμα μας,ειναι τα 15W40,και το ιδανικο ειναι να κανετε ενδιαμεση αλλαγη στα 5.000 χλμ,και,σερβις με αλλαγη φιλτρου στα 10.000. Αν βαζετε full συνθετικα,τα ιδανικα ειναι τα 5W40,και το ιδανικο ειναι,ενδιαμεση αλλαγη στα 7.500 χλμ,και σερβις με αλλαγη φιλτρου στα 15.000 χλμ. Εχω ενα Auris του 2007 με 206.000 χλμ,και ακομα,δεν καιει τιποτα,ουτε εχει παθει τιποτα. Ακουστε με,και δεν θα χασετε.

      2
  • ΧΡΗΣΤΟΣ

    Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑΛΛΩΝ , ΜΙΚΡΩΝ ΑΝΟΧΩΝ, ΥΨΗΛΗΣ ΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟΥΣ(ΠΛΗΡΟΥΣ) ΚΑΥΣΗΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΠΟΝΕΙ(ΤΟΣΟ) ΤΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ ΜΕΣΑ. ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΕΝΑΣ ΣΩΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΛΙΠΑΝΣΗ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΝΑ CITROEN 2CV ΤΗΝ ΔΕΚΕΤΙΑ ΤΟΥ 60 ΑΦΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ ΤΟΥ ΣΕ ΒΡΑΧΟ ΣΤΗ ΣΑΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ 80KM ME ΜΠΑΝΑΝΕΣ, ΠΛΥΘΗΚΕ, ΚΟΛΛΗΘΗΚΕ (ΜΠΑΛΩΘΗΚΕ), ΕΒΑΛΕ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ...

      2
  • John

    Παντα το φρεσκο λαδι ειναι καλο για το κινητηρα.Αρα ειναι και θεμα προσωπικο / οικονομικο να θελεις να αλλαζεις πιπ συντομα.

      1
  • Vaggelis

    Οι αυτοκίνητοβιομηχανίες προτείνουν αλλαγή λαδιών κάθε 30000 χλμ ή μία φορά το χρόνο, εκτός εάν κινείται σε πόλη με σταμάτα ξεκίνα ή περιβάλλον με σκόνη όπου προτείνουν αλλαγή στα 15000 χλμ.

     
  • loukia

    ΠΑΝΤΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ=ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ.- Εφόσον τα λάδια έχουν εξελιχθεί και οι μηχανολόγοι-χημικοί, κ.τ.λ. έχουν άδικο, κ.τ.λ. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΛΑΔΙΟΥ=ΒΛΑΒΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ; ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑΓΗ 30000ΧΛΜ. ΚΑΙ ΟΧΙ 90000ΧΛΜ. ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ; Οι κατασκευαστές λαδιών, κ.τ.λ. ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ=ΣΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ, Κ.Τ.Λ. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ; ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟΜΗΧΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 19 ΑΙΩΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!! ΔΙΝΕΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΛΑΙΟΥ ΑΠΟ ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΑΛΛΑΓΗ 1+ ΚΙΛΟ ΕΛΑΙΟΥ=ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΡΜΑΛ, ΟΜΩΣ ΠΟΣΟ ΝΟΡΜΑΛ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΛΑΙΟΥ ΛΟΓΩ ΕΡΓΑΛΕΙΟΜΗΧΑΝΩΝ;;; ΟΕΟ;;; Άλλο είμαι πωλητής των όποιων προϊόντων, μάστορας-πωλητής, ειδικός επιστήμων-πωλητής σε χώρες ΔΙΧΩΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΠΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ, ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ... όχι ότι εκεί, όλα είναι τέλεια, άγια, κ.τ.λ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ, ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ, Κ.Τ.Λ. KNOW HOW... ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ... ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΣΕ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΕΡΙ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΦΗΥΡΕ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΧΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΟΜΩΣ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΒΗΝΟΥΝ ΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΠ'ΑΥΤΟΥ, ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΛΙΣΤΙΚΟ, ΣΥΝΟΛΙΚΟ, Κ.Τ.Λ. ΠΡΟΒΛΗΜΑ... ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΙΕΣ, Κ.Τ.Λ. ΟΜΩΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ ΜΕΤΡΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ... ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, ΤΗΣ ΖΩΗΣ, Κ.Τ.Λ. Συμφωνώ με τον κ.GeorgeCM...

     

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός