• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μήπως να αρχίσετε να συνηθίζετε τέτοιες εικόνες ακόμα και στα μικρά μοντέλα;

Ποιος πληρώνει τις νέες τεχνολογίες στα μικρά;

Διαβάστηκε από 1566 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/3/2019
 

Ποιος θα πληρώσει την τεχνολογία που έρχεται στα μικρά αυτοκίνητα;

Αν περιμένεις όλα τα μικρά να έχουν οθόνες αφής στην καμπίνα και ψηφιακό πίνακα οργάνων, περίμενε, όπου να`ναι έρχονται. Αν περιμένεις υβριδική τεχνολογία ή ηλεκτροκίνηση, και αυτή είναι ήδη εδώ. Αν όμως περιμένεις τα μικρά να γίνουν φθηνότερα, μάλλον περιμένεις τσάμπα. Γιατί;

Αν ρίξεις μια ματιά τι συμβαίνει στη μικρομεσαία κατηγορία, μπορείς να μαντέψεις τι έρχεται και στα μικρά. Η πρώτη δόση τεχνολογίας θα μπει στην καμπίνα με τις οθόνες αφής να αντικαθιστούν και εδώ τα πάντα. Και μαζί με τις οθόνες, έρχονται μονάδες ελέγχου για τις οθόνες, νέο λογισμικό και ένα σωρό άλλα συστήματα για να λειτουργήσει η νέα καμπίνα των αυτοκινήτων. Και αυτό είναι ακριβό. Όσο και αν μοιράζονται αυτές οι τεχνολογίες με τα μεγαλύτερα μοντέλα, σίγουρα κοστίζουν. Κοστίζει επίσης και η εγγύηση των μοντέλων με τόση τεχνολογία, που οι κατασκευαστές πληρώνουν σε ασφαλιστικές. Το κόστος ανεβαίνει.

Και ακόμη δεν φτάσαμε στις ηλεκτροκινούμενες εκδόσεις που όλες οι μάρκες ανακοινώνουν για τις επόμενες γενιές των μοντέλων τους. Η ηλεκτροκίνηση είναι ακριβή υπόθεση ακόμη αλλά και απαραίτητη για το μέλλον. Που σημαίνει πως ακόμη κι αν δεν αγοράσεις την ηλεκτρική έκδοση, που μπορεί να μην έχει λανσαριστεί καν, η τιμή του δικού σου μοντέλου θα έχει επιβάρυνση για να βγει λίγο φθηνότερο το ηλεκτρικό, όπως γίνεται με άλλες κατηγορίες.

Και αυτό δεν είναι το μόνο καπέλο. Γιατί με όλο και περισσότερα μικρά να χάνουν τις ντίζελ εκδόσεις τους, αυτό σημαίνει ότι χάνουν και την χήνα με τα χρυσά αβγά. Γιατί βλέπεις το ντίζελ έφερνε το χρήμα για να πωλούνται τα βενζινοκίνητα λίγο φθηνότερα. Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις είναι ακριβότερες στην κατασκευή (κινητήρας, κιβώτιο, φρένα, αναρτήσεις, καταλύτες) και αγοράζονταν κυρίως από εταιρείες, οπότε εφόσον θεωρούνταν οι «προτιμώμενες» εκδόσεις, είχαν και ένα καπέλο που βοηθούσε  στα άλλα.

Αν τώρα περιμένουμε να δούμε και δείγματα αυτόνομης οδήγησης, τότε το κόστος τσιμπάει κι άλλο. Σε πρώτη φάση μιλάμε για συστήματα αυτόματου παρκαρίσματος και πλήρως αυτοματοποιημένα cruise control με ραντάρ και αυτόματο φρενάρισμα και ξεκίνημα. Αυτά βρίσκονται ήδη στα μικρομεσαία οπότε είναι η λογική εξέλιξη των μικρών.

Και μιλάμε για απαραίτητα συστήματα ώστε τα αυτοκίνητα να γίνουν πιο ασφαλή και καθώς αυτές οι τεχνολογίες υπάρχουν ήδη σε πολλά μεσαία και μικρομεσαία μοντέλα, ήρθε η ώρα να μπουν και στα μικρά, με το αντίστοιχο τίμημα.

Φυσικά κανείς δεν λέει όχι σε όλη αυτή την τεχνολογία, όμως αυτό σημαίνει ότι οι τιμές των μικρών δύσκολα θα πάνε προς τα κάτω.

Εσείς ποια τεχνολογία περιμένετε να δείτε; Ηλεκτρικά, υβριδικά, ή απλά οθόνες αφής; Και τελικά αν περιμένετε τόσα καλούδια, είστε έτοιμοι να τα πληρώσετε; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Δοκιμή διαρκείας: Skoda Fabia 1,0 TSI 95 PS

Το νέο SUV της Opel;

Πόσο καλύτερα αυτοκίνητα οδηγούμε λόγω Ευρώπης;

Αυτοκίνητα χωρίς δίπλωμα. Γίνεται;

Η κίνηση στους δρόμους

Τα 5 καλύτερα δικίνητα Crossover σε πίστα off road!

Σου άναψε λαμπάκι; Τι είναι;

Οι νέες τεχνολογίες των Honda CR-V Hybrid & Toyota Prius

Ποια ζάντα σου ταιριάζει;

«Αθάνατο» χρώμα με 4 απλά tips

Γίνε ειδικός στην μπαταρία!

Τράβηξε όλα τα βλέμματα!

Δοκιμή: Opel Corsa με υγραέριο

Και υβριδικά τα Ford Focus & Fiesta

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130 PS από 22.550 ευρώ

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100€/μήνα

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »