Το πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα επιδεικνύει το Ford Fiesta το οποίο διατηρεί την τροχιά του ακόμη και υπό πίεση.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα επιδεικνύει το Ford Fiesta το οποίο διατηρεί την τροχιά του ακόμη και υπό πίεση.

Οδική συμπεριφορά: Mε αυξημένες δυνατότητες

49.786 Επισκέψεις στο άρθρο (4/2/2014)

Τα τρία μοντέλα της δοκιμής μας τα καταφέρνουν παραπάνω από καλά στο δρόμο και δείχνουν ότι θα μπορούσαν να κινηθούν πολύ γρηγορότερα από ό,τι συμβαίνει στην πράξη. ¶λλωστε, φέρουν τους «βασικούς» κινητήρες κάτω από το καπό τους μιας και στην γκάμα τους θα βρείτε εκδόσεις με μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Όπως και να έχει πάντως το καθένα έχει το δικό του χαρακτήρα. 
Αρχικά λοιπόν το Fiesta ξεχωρίζει με την ευχάριστη οδική του συμπεριφορά όταν πιέζεται. ¶λλωστε, πάντοτε το μοντέλο της Ford είχε έναν πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα στην κατηγορία. Το τιμόνι είναι γρήγορο και σαφές στην παροχή πληροφοριών από το δρόμο, η ανάρτηση παρά τις κλίσεις που επιτρέπει στο αμάξωμα εξασφαλίζει αυξημένα όρια πλευρικής πρόσφυσης, ενώ η ρύθμισή της είναι τέτοια ώστε να μην κουράζονται οι επιβάτες στις ανωμαλίες του δρόμου. Καλή επίσης είναι και η θέση οδήγησης.

Στο ίδιο περίπου μήκος κύματος βρίσκεται και το SEAT Ibiza βασικά χαρακτηριστικά του οποίου είναι αφενός η ικανότητα να κινηθεί σβέλτα, αφετέρου με άνεση. Παράλληλα, προσφέρει την απαιτούμενη σιγουριά και σταθερότητα στην ευθεία, αλλά και προβλέψιμες και απόλυτα ελεγχόμενες αντιδράσεις στις στροφές, βοηθούμενο και από το καλό σε αίσθηση και βάρος ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι. Βέβαια, από το αμάξωμα δεν λείπουν κάποιες κλίσεις, ενώ η πίσω ανάρτηση -όπως και στα υπόλοιπα δύο βέβαια- αφήνει κάποιες ανωμαλίες να περάσουν.

Τέλος, ασφαλές, ουδέτερο και γενικά ευχάριστο εμφανίζεται και το Punto προσφέροντας παράλληλα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης στους επιβάτες. Είναι σταθερό στην ευθεία και ευέλικτο στην πόλη. Για εντατική χρήση στην πόλη υπάρχει μάλιστα και η επιλογή CITY, η οποία ελαφραίνει ιδιαίτερα το σύστημα διεύθυνσης σε βαθμό που να μπορεί κανείς να γυρίσει το τιμόνι με το ένα δάχτυλο και μηδενική δύναμη. Στις στροφές το αυτοκίνητο είναι ευχάριστο, με μικρή κλίση στο αμάξωμα και προοδευτικές αντιδράσεις, όταν το όριο πρόσφυσης εξαντλείται. Με τη σύμπραξη του ESP εξουδετερώνονται οι υποστροφικές τάσεις πριν καν εκδηλωθούν. Τα φρένα τέλος ανταποκρίνονται επάξια σε όλες τις περιστάσεις, τόσο από πλευράς αίσθησης, όσο και αποτελεσματικότητας.


To τιμόνι του Fiesta είναι το πιο γρήγορο από άκρη σε άκρη (2,5 στροφές).

To τιμόνι του Fiesta είναι το πιο γρήγορο από άκρη σε άκρη (2,5 στροφές).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto