Η Porsche 911 GT2 RS είναι ένα αγωνιστικό που απλά έτυχε να βγάλει πινακίδες κυκλοφορίας…
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Porsche 911 GT2 RS είναι ένα αγωνιστικό που απλά έτυχε να βγάλει πινακίδες κυκλοφορίας…

Porsche 911 GT2 RS

7.247 Επισκέψεις στο άρθρο (28/6/2018)

Στη συνέχεια, αφού έχει πάει πλέον 12:00 και έχουμε κάνει αρκετούς γύρους ήρθε η σειρά μας για να δοκιμάσουμε την κοκκινόμαυρη, «πρησμένη» θεά. Το μοντέλο της δοκιμής φόραγε μάλιστα το προαιρετικό πακέτο Weissach που μεταφράζεται σε 30 κιλά λιγότερο βάρος χάρη στην ανθρακονημάτινη οροφή, στις ζάντες μαγνησίου, και στις ανθρακονημάτινες αντιστρεπτικές. Δεν θα μπούμε σε περιγραφικές λεπτομέρειες, απλά θα πούμε εδώ, πως η GT2 RS είναι ένα αγωνιστικό από το οποίο έχει αφαιρεθεί κάθε τι περιττό (σ.σ. ούτε aircondition δεν έχει), και προστεθεί κάθε τι απαραίτητο για μέγιστη απόδοση ή αεροδυναμική συμπεριφορά. Ρίξτε για παράδειγμα μια ματιά στην αεροτομή. Σε εμάς μας θυμίζει φτερό από Airbus!

Τα κεραμικά φρένα είναι στάνταρ και εξασφαλίζουν κορυφαίες επιβραδύνσεις σε συνδυασμό με τα Michelin Pilot Sport Cup 2.

Τα κεραμικά φρένα είναι στάνταρ και εξασφαλίζουν κορυφαίες επιβραδύνσεις σε συνδυασμό με τα Michelin Pilot Sport Cup 2.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Γυρνάμε το κλειδί και ο 3,8 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος boxer κινητήρας μπαίνει σε λειτουργία. Αποδίδει 700 άλογα, 750 Nm ροπής από τις 2.500 σ.α.λ., δεν έχει ίχνος turbo lag αλλά είναι γραμμικός μέχρι και τον κόφτη σε βαθμό που δεν το πιστεύεις (!). Επιπλέον, συνδυάζεται με ένα 7άρι PDK που αλλάζει αστραπιαία σχέσεις, ενώ εφοδιάζεται με εξάτμιση τιτανίου και ένα σύστημα ψύξης συμπιεσμένου αέρα εισαγωγής με ψεκασμό νερού από ένα μικρό δοχείο κάτω από το εμπρός καπό. Μόνο και μόνο διαβάζοντας τα τεχνικά του χαρακτηριστικά αμέσως καταλαβαίνεις πως πρόκειται για ένα μηχανολογικό διαμάντι (σημειώστε: κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ., έχει τελική 340 χλμ./ώρα) που είναι έτοιμο να σε κατασπαράξει, αυτό όμως που δεν αποτυπώνεται στα χαρτιά είναι ο ήχος του… Βροντερός, brutal, θορυβώδης, μπουμπουνίζει σε κάθε ανέβασμα, εκρήγνυται σε κάθε κατέβασμα. Είναι δύσκολο να περιγράψεις με λέξεις τα συναισθήματα που σου βγάζει στα πρώτα κιόλας μέτρα της διαδρομής. 

Φτάνουμε στην είσοδο της οβάλ πίστας. Αριστερό πόδι στο φρένο, δεξί στο γκάζι, αφήνουμε και εκτοξευόμαστε -κυριολεκτικά- στον ορίζοντα. Σε 2,8 δλ. έχουμε πιάσει τα 100 χλμ./ώρα, τα 200 έρχονται στα 8,1 και πριν καλά καλά κλείσουμε ένα γύρο, λίγο πριν την δεύτερη επικλινή αριστερή στροφή βλέπουμε το κοντέρ να έχει υπερβεί τα 280 χλμ./ώρα. Περιττό να σας πούμε για τον ήχο καθόλη τη διαδικασία… 

Ο τρόπος που φτάσαμε -και συνεχίζουμε- σε αυτά τα χιλιόμετρα είναι ονειρικός, όπως ονειρική είναι και η συμπεριφορά του γερμανικού supercar σε αυτές τις ταχύτητες, τόσο αναφορικά με την ευθυβολία, όσο και στις αλλαγές κατεύθυνσης. Μάλλον δεν είναι τυχαίος ο χρόνος που έκανε στην Πράσινη Κόλαση… Προσέξτε όμως! Η Porsche GT2 RS δεν είναι εύκολη κατασκευή στο χειρισμό. Ανάρτηση, τιμόνι, κινητήρας, τα πάντα όλα, έχουν ρυθμιστεί σαν η πίστα να είναι το πραγματικό της σπίτι, και ο δρόμος το αφιλόξενο περιβάλλον που θα βρεθεί πολύ λιγότερες στιγμές. Είναι τυχαίο π.χ. που όλοι οι σύνδεσμοι στην ανάρτηση είναι μεταλλικοί; Ή ότι τα φρένα είναι αποκλειστικά κεραμικά; Δεμένος και σφιχταγκαλιασμένος στο μπάκετ της, δεν σε παίρνει να κάνεις υπερβολές. Η Porsche 911 GT2 RS είναι ένα αγωνιστικό που απλά έτυχε να βγάλει πινακίδες κυκλοφορίας…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
OPEL